Gå til innhold

Dekorativ penisring - sexy eller ikke?


AnonymBruker

Dekorativ penisring - sexy eller ikke?  

9 stemmer

  1. 1. Jeg vurderer en dekorativ penisring, hva synes damer om en sånn en: http://www.enchantedbodyjewelry.com/male-body-jewelry/cock-rings-sized/stainless-steel-cock-ring-greek-key-design

    • Sexy :D
      2
    • Kan være sexy på rett mann
      0
    • For spesielt interesserte..
      3
    • Ikke sexy i det hele tatt!
      4


Anbefalte innlegg

Jeg er en relativt ung og veltrent mann som gjerne utforsker nye ting, ikke minst når det gjelder sex :) I det siste har jeg tenkt på å skaffe meg en dekorativ penisring. Jeg tenner på tanken av å pynte meg med en sånn enten sammen med en date eller når jeg en sjelden gang er på en nakenstrand. Er dette noe damer synes er sexy, blir det for sært eller er det direkte usexy? Jeg vurder en sånn en: http://www.enchantedbodyjewelry.com/male-body-jewelry/cock-rings-sized/stainless-steel-cock-ring-greek-key-design

Anonymkode: 026d2...d92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehhhh syns ikke den var dekorativ i det hele tatt. Skikkelig harry som tribal tattoos. Jeg syns penisring er et kjempe digg hjelpemiddel men den der gjør jo ingenting for hverken mannen eller dama? 

Kjøp en i silikongummi med "horn" eller kul på som stimulerer klitoris og med vibreringsfunksjon for stimulering av klitt ved støt og grinding og penisrot for å få mer blodstrøm og dermed mer nytelse i penis. 

Anonymkode: 29e06...f93

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for seksualisert innhold og bilde med brudd på opphavsrett.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...