Gå til innhold

Våkne av at kjæresten har sex med deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I de svært sjeldne tilfellene der sånt skal være greit, må man ha en klar dialog og enighet om det på forhånd. Ellers mener jeg at sex mens den ene sover er voldtekt. Du burde definitivt gå fra han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du MÅ ikke føle deg som et offer hvis du ikke vil. Det er DINE følelser som er viktige i denne situasjonen. Ikke la andre tvinge på deg følelser du ikke har :)

Selv mener jeg sex i søvne er noe man spør om er greit før man prøver seg på det. Liker begge parter det er det jo ikke noe problem. Men er det ikke snakket om synes jeg det er forkastelig å ta seg slike friheter med en annens persons kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, isw skrev:

I de svært sjeldne tilfellene der sånt skal være greit, må man ha en klar dialog og enighet om det på forhånd. Ellers mener jeg at sex mens den ene sover er voldtekt. Du burde definitivt gå fra han.

Leste du ikke hovedinnlegget, eller senere innlegg fra ts, der hun klart og tydelig sier at hun har gått?

Anonymkode: e316c...636

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja selvsagt mener de fleste det, jeg gjorde det jo også slutt pga dette. Men dette med at man "må" slite i ettertid da..? Er dette sidestilt med en vanlig voldekt, altså man kunne hatt sex en halvtime i forveien og da var det greit, er det mer sånn at hvis det er kjæresten så kan man bare tenke "nei dette var dårlig gjort, deg gidder jeg ikke være sammen med", og så glemme det? Fordi det handler mer om respekt og ikke respekt, enn at det er en veldig traumatisk hendelse som feks en overfallsvoldtekt av en du ikke kjenner/ en voldekt med makt/vold? 

Oppfatter mange gutter som dumme, slik at de ikke tenker på dette som så veldig feil, da man har sex til vanlig også, liksom.. 

Anonymkode: 6e935...5b9

Jeg beklager at jeg var for kjapp med å svare på innlegget ditt uten å ha lest det nøye nok igjennom. Jeg tror nok jeg misforstod grunnen til opprettelsen og jeg svarte på generelt grunnlag. 

Hvis du føler at det er voldtekt så er det det, men hvis du føler at dette var noe du gjorde for å ha "siste spikeren i kista" for forholdet og la opp til det med vitende og vilje fordi du ville bare ha bevis og ikke sliter med det i ettertid så er det riktig følelse for deg. Du skal ikke føle at det er voldtekt bare fordi det er det det virker som. For voldtekt er aldri greit, men det er den som opplever det som må definere det som voldtekt eller ikke.

Dersom du mener at han ikke voldtok deg i søvne, men heller at du la opp litt til det for å få en bekreftelse så trenger du ikke tenke eller føle det som voldtekt heller. 

Anonymkode: daaa2...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Helt greit det. Ikke noe ødeleggende. Skulle jeg vært ødelagt for lenge siden:fnise:

Noe annet når det ikke er kjæresten, men det må også ofte være greit, men kvinner kan lett anmelde sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...