Gå til innhold

Myeee slim!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fastlegen tar meg ikke seriøst, men jeg har i ca. 3 mnd bæsjet KUN slim (nesten...). Slimet er endten blankt eller orange. Det er som diarre, bare med slim. Har tatt avføringsprøve, men legen ringte meg aldri tilbake. Ringte for å høre og først kunne ikke sekretæren finne prøvesvarene, og så plutselig sa hun at alt var normalt. Har også funnet litt rødlig i «avføringen». Tarmen rumler og vibrerer. Det gjør ikke vondt, men er ubehagelig. 

Har tidligere har meeeeget sterke magesmerter (besvimt på do, hylt, grått osv). Hva i huleste er det som feiler meg? Har prøvd Fodmap mot ibs i lang tid uten bedring eller virkning. Kuttet ut matvarer. Ingenting som gir mening! 

Anonymkode: f43a7...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det samme. Hatt det i mange mange år. Har tatt ultralyd av mage/tarm, endoskopi, sånn ct greie av tarmen, tatt prøver for infeksjoner osv. Ingen feil, ingen polypper, ingen infeksjon, ikke kreft. Mye slim og oppblåsthet, rumling og magesmerter, hyppige dobesøk. Er så slitsomt.

Anonymkode: 7d963...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BYTT FASTLEGE!!!! Det er normalt å slite med slim om man har IBS, men ikke på det nivået der... Det kan også være lurt å ta både gastroskopi og koloskopi når du endelig har fått byttet fastlege. Koloskopi først.

Anonymkode: 20bf1...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...