Gå til innhold

Blir sjokkert over en kollega...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Behovet hans burde da strengt talt ikke vært å ta disse bildene av fulle sårbare og utsatte jenter som i tillegg kan angre bittert siden! Han er voksen. Og skulle da visst såpass!

Anonymkode: 50641...c0e

Hvorfor han tar bildene vet vi ikke da vi kun hører TS sin side av saken. Bildene kan være fremprovosert av begge deltakere eller så kan den ene part være uviten. Man finner på mye rart når man er beruset som vi alle vet. Jeg spør likevel hvorfor TS har han på snap hvis man ikke syns noe om det han legger ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Morten1 skrev:

Hvorfor han tar bildene vet vi ikke da vi kun hører TS sin side av saken. Bildene kan være fremprovosert av begge deltakere eller så kan den ene part være uviten. Man finner på mye rart når man er beruset som vi alle vet. Jeg spør likevel hvorfor TS har han på snap hvis man ikke syns noe om det han legger ut?

Vet du hva, det er kjedelig å høre at fokuset ditt er "hvorfor har ts han på snap"

Tror du misforstår essensen i hovedproblemet. Ærlig talt.

Anonymkode: 5a527...890

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg mener blablablablabla........................................

Anonymkode: a06e2...f08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Morten1 skrev:

Hvorfor han tar bildene vet vi ikke da vi kun hører TS sin side av saken. Bildene kan være fremprovosert av begge deltakere eller så kan den ene part være uviten. Man finner på mye rart når man er beruset som vi alle vet. Jeg spør likevel hvorfor TS har han på snap hvis man ikke syns noe om det han legger ut?

veldig uinteressant

Når man er fire stykker som reparerer den ødelagte bilen, mens fjerde-mann står å snakker og kaster bort tid på SeOgHør-news...Der har vi deg akkurat nå.

Anonymkode: 75fd3...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 16.1.2018 den 22.52, AnonymBruker skrev:

En kollega av meg som nærmer seg 30 sjokkerer meg litt. Han er singel og er aktiv på tinder. Legger ikke skjul på at han ligger rundt og ikke er interessert i noe seriøst. Det er jo helt greit. Men, han legger ut snapper av damer han har sex med. Ofte totalt drita. Ikke bruker han prevensjon heller. Er jo like mye damene sitt ansvar selvsagt men... Prøvd å sagt han må roe ned litt. Bruke beskyttelse og ikke minst droppe snappene. Risikerer jo en anmeldelse. Trodde folk var mer opplyste i 2018.

Anonymkode: 71e11...1cb

 

Det er ingen ting. En av innkjøperene i NSB med kone og tre barn hjemme plukket opp en prosituert fra Uganda og hadde ubeskyttet sex med henne på pulten til sjefen. Det var jo naturlig at kjøp ble gjort på jobben. 

Anonymkode: db7b5...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...