Gå til innhold

Blir sjokkert over en kollega...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En kollega av meg som nærmer seg 30 sjokkerer meg litt. Han er singel og er aktiv på tinder. Legger ikke skjul på at han ligger rundt og ikke er interessert i noe seriøst. Det er jo helt greit. Men, han legger ut snapper av damer han har sex med. Ofte totalt drita. Ikke bruker han prevensjon heller. Er jo like mye damene sitt ansvar selvsagt men... Prøvd å sagt han må roe ned litt. Bruke beskyttelse og ikke minst droppe snappene. Risikerer jo en anmeldelse. Trodde folk var mer opplyste i 2018.

Anonymkode: 71e11...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rart forhold du har til kollegaen din. 

Jeg kunne aldri tenkt meg å vite noe om sexlivet til de jeg jobber med

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

Rart forhold du har til kollegaen din. 

Jeg kunne aldri tenkt meg å vite noe om sexlivet til de jeg jobber med

Han går og skryter... Er ingen andre av de jeg jobber med som er slik.

Anonymkode: 71e11...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke ulovlig å legge ut slikt, spesielt når kvinnen mest sannsynlig ikke aner st hun filmes/snappes?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, globalagogo skrev:

Er det ikke ulovlig å legge ut slikt, spesielt når kvinnen mest sannsynlig ikke aner st hun filmes/snappes?

Er nok det. Har gitt beskjed om at han må skjerpe seg. Risikerer en anmeldelse.

Anonymkode: 71e11...1cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han går og skryter... Er ingen andre av de jeg jobber med som er slik.

Anonymkode: 71e11...1cb

Hvorfor tar du ikke opp det der med sjefen? Sånt er uhøflig, ekkelt og uanstendig. Sånn skal man ikke finne seg i på arbeidsplassen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, WubWub skrev:

Hvorfor tar du ikke opp det der med sjefen? Sånt er uhøflig, ekkelt og uanstendig. Sånn skal man ikke finne seg i på arbeidsplassen. 

Med sjefen? Hva skal han gjøre? Legge seg opp i hvem han ligger med?

Anonymkode: 71e11...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Med sjefen? Hva skal han gjøre? Legge seg opp i hvem han ligger med?

Anonymkode: 71e11...1cb

Ikke hvem han ligger med, men hvordan han oppfører seg på arbeidsplassen. Kanskje få en slutt på at han deler/skryter av det på jobb - ganske upassende, uansett hvor man jobber hen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med sjefen? Hva skal han gjøre? Legge seg opp i hvem han ligger med?

Anonymkode: 71e11...1cb

Nei, han skal sørge for et ryddig og ordentlig psykososialt arbeidsmiljø. Det du beskriver kan tolkes i retning av seksuell trakassering. Om din kollega ikke evner skille privatliv, sex og jobb så bør sjefen sette igang tiltak. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

Nei, han skal sørge for et ryddig og ordentlig psykososialt arbeidsmiljø. Det du beskriver kan tolkes i retning av seksuell trakassering. Om din kollega ikke evner skille privatliv, sex og jobb så bør sjefen sette igang tiltak. 

Han skiller nok privatliv og jobb. Får vite litt detaljer og diverse kommentarer om hva som skjer på fritiden. Synes ikke snappene han legger ut er innafor da,

Anonymkode: 71e11...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han skiller nok privatliv og jobb. Får vite litt detaljer og diverse kommentarer om hva som skjer på fritiden. Synes ikke snappene han legger ut er innafor da,

Anonymkode: 71e11...1cb

Han gjør jo ikke det om han øser ut om sexlivet sitt til kolleger. Du er ikke klar over at dette faktisk ikke er lov?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke vinkler tar han snap som viser at han har ubeskyttet sex? 

Anonymkode: 85e86...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke vinkler tar han snap som viser at han har ubeskyttet sex? 

Anonymkode: 85e86...f77

Han sier han ikke bruker prevensjon. Filmer dritings jenter.

Anonymkode: 71e11...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres jo omtrent ut som selvskading. Har han lyst på hiv? 

Anonymkode: 947a8...82d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med politiet under lignende forhold tidligere. Det han gjør er ulovlig og du må gi beskjed til sjef og politi. Hvertfall politi. Han trenger ikke å vite hvem som forteller det.

Men du må oppgi navn og hvis du kan ta bilde av snappene eller lydopphør av skrytinga hans så har politiet mye mer å gå på enn rykter.

Anonymkode: 5a527...890

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jentene på snappene syns det er greit å bli filmet/tatt bilde av så har han ikke gjort noe galt der, derimot å skryte av det på jobb er en annen ting. Hvorfor har du han på snap om du ikke syns det er innafor det han gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, WubWub skrev:

Nei, han skal sørge for et ryddig og ordentlig psykososialt arbeidsmiljø. Det du beskriver kan tolkes i retning av seksuell trakassering. Om din kollega ikke evner skille privatliv, sex og jobb så bør sjefen sette igang tiltak. 

Dette!

Ikke vær en av de som snur ryggen til.

Anonymkode: 79616...555

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har nå sluttet å sende slike snapper til meg, men har hørt flere som har fått. De mannlige kollegaene synes detter er kult. Jeg trodde slikt var ferdig på ungdomsskolen. Tror ikke alle vet de er blitt filmet nei.

Anonymkode: 71e11...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2018 den 9.30, AnonymBruker skrev:

Han har nå sluttet å sende slike snapper til meg, men har hørt flere som har fått. De mannlige kollegaene synes detter er kult. Jeg trodde slikt var ferdig på ungdomsskolen. Tror ikke alle vet de er blitt filmet nei.

Anonymkode: 71e11...1cb

Husk at voksne menn gjerne utnytter seg av unge jenter i sårbar en situasjon. Uten å føle empati for jentene. Menn som går for seksuell utnyttelse av jenter føler ingen respekt for disse jentene, de er uten individ og verdi for mennene. 

Du har et ansvar i dette.

Du skal melde ifra. Til sjef og politi. Mannen du snakker om er en overgriper, og overgrep har mange former. 

Anonymkode: 50641...c0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2018 den 6.29, Morten1 skrev:

Hvis jentene på snappene syns det er greit å bli filmet/tatt bilde av så har han ikke gjort noe galt der, derimot å skryte av det på jobb er en annen ting. Hvorfor har du han på snap om du ikke syns det er innafor det han gjør?

Behovet hans burde da strengt talt ikke vært å ta disse bildene av fulle sårbare og utsatte jenter som i tillegg kan angre bittert siden! Han er voksen. Og skulle da visst såpass!

Anonymkode: 50641...c0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...