Gå til innhold

Grande benekter overgrep


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å HERREGUD! nå må denne PK og Krenka generasjonene gi seg 

quote fra artikkelen     

ryktene som har versert om henne de siste par ukene, etter en hendelse på en fest for snart ti år siden.

det er rykter, altså det er ingen som vet om det er sant eller ikke, eller om noen har funnet det på. Det er 10 jevla år siden. Hvorfor skal folk henge seg opp i dette ? hadde det vært snakk om drap eller noe så hadde jeg skjønnt det, men rykter om et såkalt "overgrep"  som ingen vet om har funnet stedfor 10 år siden ? virkelig? må hun nå liksom legge seg flat nå og beklage ? dette blir bare mer og mer latterlig. skal hun få sparken også ? og offentlig gapestokk ?

nei dette blir for dumt. Ingen vet hva som har skjedd, og ryktene kommer fra diverse aviser, som godt kan ha slengt ut falsk informasjon for å få leserklikk. dette blir for dumt, dessverre. la denne dama være ifred. ingen grunn til å ødlegge livet hennes basert på " rykter " eller " anklager " som er 10 år gammle

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, pewdiepie said:

Å HERREGUD! nå må denne PK og Krenka generasjonene gi seg 

quote fra artikkelen     

ryktene som har versert om henne de siste par ukene, etter en hendelse på en fest for snart ti år siden.

det er rykter, altså det er ingen som vet om det er sant eller ikke, eller om noen har funnet det på. Det er 10 jevla år siden. Hvorfor skal folk henge seg opp i dette ? hadde det vært snakk om drap eller noe så hadde jeg skjønnt det, men rykter om et såkalt "overgrep"  som ingen vet om har funnet stedfor 10 år siden ? virkelig? må hun nå liksom legge seg flat nå og beklage ? dette blir bare mer og mer latterlig. skal hun få sparken også ? og offentlig gapestokk ?

nei dette blir for dumt. Ingen vet hva som har skjedd, og ryktene kommer fra diverse aviser, som godt kan ha slengt ut falsk informasjon for å få leserklikk. dette blir for dumt, dessverre. la denne dama være ifred. ingen grunn til å ødlegge livet hennes basert på " rykter " eller " anklager " som er 10 år gammle

Hvorfor kan hun ikke bare avkrefte det som usanne rykter dersom de ikke stemmer? Da hadde hun jo vært ferdig med saken.

Anonymkode: 57338...38d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan hun ikke bare avkrefte det som usanne rykter dersom de ikke stemmer? Da hadde hun jo vært ferdig med saken.

Anonymkode: 57338...38d

det vet jeg ikke. men det har vell egentlig ikke noe med saken å gjøre. det er rykter, som er 10 år gammle. hvem i helvete er det som tar det seriøst ?

hun har da valgt å ikke kommentere saken i det hele tatt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, pewdiepie said:

hun har da valgt å ikke kommentere saken i det hele tatt

Huh? Hun har kommentert den hun omtaler som rykter med at hun ikke er en overgriper, men at hun har gjort noe dumt.

Anonymkode: 57338...38d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Huh? Hun har kommentert den hun omtaler som rykter med at hun ikke er en overgriper, men at hun har gjort noe dumt.

Anonymkode: 57338...38d

kan godt hende hun har gjort noe dumt, men ingen av oss vet hva det er og det trenger heller ikke være ulovlig. uansett så er dette såpass lang tid siden at for at hun skal få en eventuell straff så må politiet bevise at ugjerningen , det straffbare forholdet har funnet sted og det kan de ikke

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selv om jeg støtter metoo-kampanjen så viser dette hykleriet. Kvinner som blir utsatt for det får støtte og sympati, mens menn blir sett på som tapere eller noen som bare bør være takknemmlige for at det ble en eller annen form for sex på dem.

Anonymkode: 6d49b...5b4

Denne holdningen springer vel mest ut fra menns egen mentalitet enn kvinners. Det er ikke kvinner som står og applauderer og nikker anerkjennende til at «hull er hull», eller at om en  dame får seg et ligg med en kjekk mann skal hun ikke tro hun er noe for ingen sier nei takk til fitte samme hvem den sitter på osv. Kanskje ikke så rart da at det er en større utfordring å se for seg menn som ofre i samme grad. Jeg tror for øvrig ikke det er kvinner som dømmer dere som tapere. Jeg tror menn gjør det selv. De klarer ikke helt å bestemme seg for om de vil være i førersetet som kyniske «forbrukere» av kvinner, eller om de vil kreve sin rett på offerstatusen for å konkurrere med kvinner her også.

Anonymkode: 6c24d...8f8

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, pewdiepie said:

kan godt hende hun har gjort noe dumt, men ingen av oss vet hva det er og det trenger heller ikke være ulovlig. uansett så er dette såpass lang tid siden at for at hun skal få en eventuell straff så må politiet bevise at ugjerningen , det straffbare forholdet har funnet sted og det kan de ikke

Så man må ha begått et straffbart lovbrudd for å være uegnet for å være blant landets øverste ledelse? Moral og oppførsel spiller ingen rolle?

Anonymkode: 57338...38d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/P3yO8R/Jeg-er-ingen-overgriper-Trine-Skei-Grande-snakker-ut-om-rykter-og-drapstrusler

Hun benekter altså ryktene om overgrep. Legges saken da død, og hva vil Resett skrive ?

Anonymkode: b917a...796

I dagens klima på nett er det intet som overrasker meg lengre. Noen mennesker er så ekstreme i sin oppfatning at de kan gå langt for å forsøke å skade enkeltmennesker. Ser bare på hvordan noen grupper kaller Arbeiderpartiet for 'Muslimpartiet'  eller 'Allah-partiet'. 

Ikke at jeg vet. Og beskyldninger bør man ta med forsiktighet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne holdningen springer vel mest ut fra menns egen mentalitet enn kvinners. Det er ikke kvinner som står og applauderer og nikker anerkjennende til at «hull er hull», eller at om en  dame får seg et ligg med en kjekk mann skal hun ikke tro hun er noe for ingen sier nei takk til fitte samme hvem den sitter på osv. Kanskje ikke så rart da at det er en større utfordring å se for seg menn som ofre i samme grad. Jeg tror for øvrig ikke det er kvinner som dømmer dere som tapere. Jeg tror menn gjør det selv. De klarer ikke helt å bestemme seg for om de vil være i førersetet som kyniske «forbrukere» av kvinner, eller om de vil kreve sin rett på offerstatusen for å konkurrere med kvinner her også.

Anonymkode: 6c24d...8f8

Sikker? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra VG; «Ryktene stammer fra en fest i 2008 som Grande deltok i. Hendelsen involverte Grande og en mann».

Uansett hva som eventuelt skjedde eller ikke skjedde, MANN er vel å ta i litt når det gjelder en da 16-åring.

Anonymkode: 5bae0...632

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/bKzjdq/trine-skei-grande-om-ryktene-jeg-skulle-gjort-alt-jeg-kunne-i-livet-for-ikke-a-snakke-om-dette-i-dag

 

- For meg er det viktig å fortelle min historie nå.

Hun vil ikke si ett ord om hendelsen som er opphavet til alle ryktene om henne. 

 

Ok

Anonymkode: 57338...38d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra VG; «Ryktene stammer fra en fest i 2008 som Grande deltok i. Hendelsen involverte Grande og en mann».

Uansett hva som eventuelt skjedde eller ikke skjedde, MANN er vel å ta i litt når det gjelder en da 16-åring.

Anonymkode: 5bae0...632

En 16-åring er ikke en mann, men et barn.

Anonymkode: eb584...48b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettavisen kaller den hele usanne og stygge rykter.

https://www.nettavisen.no/meninger/gunnarstavrum/stygge-og-usanne-rykter-mot-trine-skei-grande/3423406867.html

og sier at det viser svakheten til sosialemedier.

Samtidig så sier jo Grande, at hun har innformert Stasministeren, et mye skulle ha vært ugjort, men at hun ikke er noen overgriper. Det siste er helt sikkert riktig, men samtidig, mener Nettavisen at det resett skriver er feil?

https://resett.no/2018/01/17/trine-skei-grande-sier-hun-har-gjort-dumme-ting-men-vil-ikke-utdype/

Noe av det som er hevdet er at Grande har fått spesialbehandling, derfor er det litt uklokt av nettavisen og gå så hardt ut å kalle det hele usanne og stygge rykter uten å utdype hvilken del av det som er usann. Er det usant at gutten var 16år? er det usant at han var beruset?

Anonymkode: b1de2...8e6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettavisen har ingen troverdighet. Tipper de fleste husker publiseringen av den rosemalte versjonen av varslene mot Giske som AP-ledelsen langt på vei hevdet kom fra Giske-sympatisører og som ikke var dekkende for sannheten.

Anonymkode: 57338...38d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror absolutt ikke Grande har brutt loven, og selv om hun hadde sex med gutten er det lovlig såfremt han samtykket. Nå tviler jeg på at de hadde sex, men hun sier jo selv at hun kan ha gjort noen dumme ting...hva dette innebærer blir bare spekulasjoner fra vår side. Sånn sett gjorde Grande situasjonen bare verre for seg selv, nå sitter halve Norge med fritidsproblemer og spekulerer på hva denne uttalelsen innebar. Hun bekrefter langt på vei at noe skjedde, bare ikke hva.

Uansett, kysset hun denne gutten slik Giske kysset en av sine varslere? I såfall er det nok for at hennes karakter ikke er særlig tillitsvekkende som statsråd...en godt voksen person hverken flørter eller kysser på en 16 åring, lovlig eller ei. 

Nja, tror ikke denne saken er ferdig før hun kommer med en mer detaljert forklaring. Samtidig tror jeg ikke noe særlig alvorlig skjedde, tviler på at Erna ville tatt henne inn i varmen da, særlig ikke etter dette med Giske og han unge høyre politikern. Dette forutsetter selvfølgelig at Grande la alle kortene på bordet til Erna. Tiden vil vise. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan ikke ha en statsråd som nekter å si et ord annet enn at hun "ikke er en overgriper" når hun får rettet drøye beskyldninger mot seg. Dersom det ikke er noe hold i beskyldningene bør det være verdens enkleste sak å avkrefte.

Anonymkode: 57338...38d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt spesiellt at kvinnene her inne forsvarer Skei Grande 100% uten å i det hele tatt vise et snev av skepsis til hva hun har gjort.

Hadde det vert en mann i hovedrollen her så hadde dere hengt han på korset for LENGE siden.

Anonymkode: bad74...ddf

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg noe superfan av Skei Grande, men det er kun på KG (og resett.no som er en svada-side) disse ryktene fremdeles lever. På andre forum er de intelligente nok til å skjønne at disse ryktene er falske. Skjønner ikke hva dere får ut av prøve å ødelegge karrieren til noen som ikke har gjort noe galt. Ren galskap. 

Anonymkode: e4a1a...770

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå er ikke jeg noe superfan av Skei Grande, men det er kun på KG (og resett.no som er en svada-side) disse ryktene fremdeles lever. På andre forum er de intelligente nok til å skjønne at disse ryktene er falske. Skjønner ikke hva dere får ut av prøve å ødelegge karrieren til noen som ikke har gjort noe galt. Ren galskap. 

Anonymkode: e4a1a...770

Falske? Det har vel vert omtalt på lederplass i finansavisen også, er ikke det seriøst nok? Får desverre ikke sendt deg link til det da jeg ikke er abbonent der lenger.

Eller er det sånn at en ikke VIL tro det siden det handler om en stakkars kvinne? Fy faen så kvalm dere er!

Anonymkode: bad74...ddf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå er ikke jeg noe superfan av Skei Grande, men det er kun på KG (og resett.no som er en svada-side) disse ryktene fremdeles lever. På andre forum er de intelligente nok til å skjønne at disse ryktene er falske. Skjønner ikke hva dere får ut av prøve å ødelegge karrieren til noen som ikke har gjort noe galt. Ren galskap. 

Anonymkode: e4a1a...770

Indirekte bekreftet hun at det er hold i ryktene.

Anonymkode: b54b1...660

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...