Gå til innhold

Grande benekter overgrep


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere som forsvarer Grande.

Hvis ungdommen hadde vært medlem i unge venstre, hadde da saken stilt seg helt annerledes?

Og dette sjekket isåfall Grande før samleiet? «Er du medlem i unge venstre?» «Du er det ja, da kan vi ikke ha sex».

Mange yngre er medlemmer i ulike partier, ofte uten å være spesielt engasjert, men for at de sa ja når de ble spurt. Jeg har en datter som er var medlem i AUF når hun var 17. Ikke aktiv medlem, heller ikke spesielt politisk engasjert. 

Når hun var 17, så hadde ikke jeg sett på saken som noe forskjellig mellom at en 38-årig nestleder i AP eller en 38-årig nestleder i SV hadde hatt sex med henne når hun var beruset. Begge deler hadde vært skammelig, og utnyttelse av en beruset ungdom av en voksen som absolutt burde ha skjønt bedre. Hadde 17-åringen villet ha sex med Grande i edru tilstand? Hvis tvil om ja, så er det Grande gjorde galt og vitner om utrolig dårlig dømmekraft.

Anonymkode: 5bae0...632

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, Horten Market skrev:

Grande kontakter gutten dagen etter at Resett skriver om saken, og avtaler at de ikke skal snakke om saken offentlig. Jeg bare vet at dette ville blitt en tykk overskrift om Giske hadde gjort det samme.

Ikke rart du bli moderert når du spekulerer slik. «Jeg bare vet». Nope. Du er ikke synsk. 

Anonymkode: 0d0ea...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...