Gå til innhold

Grande benekter overgrep


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke abonnement. Benekter hun bare at det var et overgrep, eller også at det har skjedd?

Anonymkode: 6d49b...5b4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var katta ute av sekken, gitt. Interessant å se hva som skjer videre nå.

Var det ikke noe lignende Terje Søviknes sa? Noe for øvrig politiet var enige med ham i, rent juridisk, og Skei Grande har neppe brutt loven i denne sammenheng, bare så det er sagt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke abonnement. Benekter hun bare at det var et overgrep, eller også at det har skjedd?

Anonymkode: 6d49b...5b4

Aner ikke. Får ikke lest hele saken jeg heller. VG refererer til den. 

Anonymkode: b917a...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ikke abonnement. Benekter hun bare at det var et overgrep, eller også at det har skjedd?

Anonymkode: 6d49b...5b4

At det var et overgrep. Hun går langt på vei å bekrefte hendelsen.

Aftenposten har vært i kontakt med mannen som omfattes av ryktene. Vedkommende vil ikke kommentere saken.

Hadde det ikke vært hold i ryktene hadde det vært uproblematisk å avvise dem.

Åker-gate!

Anonymkode: 57338...38d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke abonnement. Benekter hun bare at det var et overgrep, eller også at det har skjedd?

Anonymkode: 6d49b...5b4

Hun erkjenner at hun selv kan ha gjort «dumme ting», så det er jo en slags innrømmelse av at ryktene stemmer, selv om hun kanskje ikke vedgår alle detaljer, da :)

Er nok klokt å faktisk la offentligheten få vite at det er noe nå, fremfor at det skal ligge der under overflaten hele tiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke. Får ikke lest hele saken jeg heller. VG refererer til den. 

Anonymkode: b917a...796

Det står ikke noe mer der enn det VG refererer. Hun benekter ikke hendelsen, hun benekter at hun er en overgriper. 

Med det utsagnet, går jeg ut fra at til og med kg slutter å slette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, chisandra skrev:

Det står ikke noe mer der enn det VG refererer. Hun benekter ikke hendelsen, hun benekter at hun er en overgriper. 

Med det utsagnet, går jeg ut fra at til og med kg slutter å slette?

Å refere til saken er nok tillat nå som Skei Grande har bekreftet saken overfor de store mediene, men regelbrudd tilknyttet saken blir selvsagt slettet som før.

Anonymkode: 0fce1...c6b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, chisandra skrev:

Det står ikke noe mer der enn det VG refererer. Hun benekter ikke hendelsen, hun benekter at hun er en overgriper. 

Med det utsagnet, går jeg ut fra at til og med kg slutter å slette?

Tipper det fortsatt kommer til å slettes som ryktespredning og spekulasjon her på KG. Hun benekter det ikke, men hun bekrefter heller ingenting annet enn at hun ikke er en overgriper. :opplyser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, i så fall skrev:

Tipper det fortsatt kommer til å slettes som ryktespredning og spekulasjon her på KG. Hun benekter det ikke, men hun bekrefter heller ingenting annet enn at hun ikke er en overgriper. :opplyser:

Jeg vil vel tro hun hadde kraftig benektet historien hvis den var usann, tror du ikke?

Anonymkode: e0101...26a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vil vel tro hun hadde kraftig benektet historien hvis den var usann, tror du ikke?

Anonymkode: e0101...26a

Jo.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en risiko for at gutten (mannen nå) kan komme til å snakke også...

Anonymkode: e0101...26a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var ikke to personer på forskjellig nivå i en organisasjon. Vi må gå ut i fra at det var frivillig. Begge var over seksuell lavalder. Altså var det lovlig.

Det er forskjellen fra Giskesaken og Søviknes.

Avisene bør ha veldig høy terskel for å utlevere sexlivet til folk, selv om det er oppføsel som folk fordømmer. 

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Isambard said:

Dette var ikke to personer på forskjellig nivå i en organisasjon.

 

Hvordan vet du det?

Anonymkode: 53972...b87

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Veldig bra at KG går med full tyngde inn å ser på denne saken, men jeg tror det skal mer tungtveiende grunner til enn det vi vet om for å si at Skei-Grande faktisk gjorde noe lovstridig eller uetisk. Tipper det er tungt for begge parter at denne saken nå omttales. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Media er de største drittsekkene. Ikke et ord om dette på 10 år. Så er det i landets 7 største aviser på en og samme kveld.

Fri presse! Takkskarrufaenmegha.

Anonymkode: 9b0a5...601

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå Trine være. Hun har rett til et privatliv som alle oss andre.

Anonymkode: 3ead2...3a6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det?

Anonymkode: 53972...b87

Fordi Aftenposten skrev det når de forklarte hvorfor de ikke har tatt opp saken før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke sammenlignes. Tenåringsgutter vil mye oftere rett og slett verdsette det høyt om de får ha sex med en kvinne. 

Anonymkode: f0c2b...770

Gutten vil ikke uttale seg fordi han er 26 nå og skammer seg naturligvis. Familien sier selv at det har vært traumer i etterkant! Spar meg sånne idiotiske kommentarer. 

Anonymkode: d88b4...5ee

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...