Gå til innhold

Lyver om at han skal møte moren sin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det flere som er i forhold hvor samboeren lyver hver gang han skal besøke moren? 

Han kan si ting som at han skal i butikken eller gå tur, men så går han til moren som bor rett ved siden av og er der en times tid.

Jeg skjønner ikke hvorfor han skal lyve om det, og har hørt om et annet tilfelle hvor en annen jente hadde det akkurat på samme måte med sin eks. Det skal sier at han lyver om det meste, men jeg forstår ikke hvorfor han prøver skjule at han er hos moren sin.

Anonymkode: 8158d...149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere som er i forhold hvor samboeren lyver hver gang han skal besøke moren? 

Han kan si ting som at han skal i butikken eller gå tur, men så går han til moren som bor rett ved siden av og er der en times tid.

Jeg skjønner ikke hvorfor han skal lyve om det, og har hørt om et annet tilfelle hvor en annen jente hadde det akkurat på samme måte med sin eks. Det skal sier at han lyver om det meste, men jeg forstår ikke hvorfor han prøver skjule at han er hos moren sin.

Anonymkode: 8158d...149

Han synes kanskje det er flaut å besøke mamma så ofte..

Anonymkode: 254a5...629

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel redd for at du blir sur. Mange kvinner får hetta når kjæresten har er godt forhold til moren sin.... 

Vi bor rett ved siden av svigers, og mannen min er inne hos de hver ettermiddag etter mat og lekser. Han lyger ikke om det, men jeg sier heller ingenting på det :)

Anonymkode: 36e00...f2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lyver om DET MESTE? Hvorfor er dere sammen, egentlig? 

Anonymkode: 75e03...66a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Det skal sier at han lyver om det meste, 

Anonymkode: 8158d...149

Kjernekar, med andre ord.

Nei, jeg kan ikke forstå at han skal lyve om at han drar til moren sin. Forstår heller ikke at du orker en som lyver om det meste.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Han lyver om det meste ?? Ja , men der har du jo svaret da ?!

Hvorfor skal han lyve om alt annet ? Forstår du det bedre ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleprinsesse

Hvordan orker du og leve med en som lyver?

Han kan jo bare si sannheten, omså det er flaut å besøke moren sin 10 ganger i uken. Hva annet lyver han om da? Tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden han lyver om alt mulig så er han vel lystløgner da. Er patologisk. Han klarer ikke la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen vet du at han er der? Han har ikke ei dame på si da, og avtalt med moren at hun skal si han har vært hos deg hvis du lurer? (Fordi du ikke liker at han er hos "kompiser" så mye ect) 

Anonymkode: 4ab3d...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åssen vet du at han er der? Han har ikke ei dame på si da, og avtalt med moren at hun skal si han har vært hos deg hvis du lurer? (Fordi du ikke liker at han er hos "kompiser" så mye ect) 

Anonymkode: 4ab3d...633

Hva slags mor hjelper sønnen sin å bedra samboeten med å juge for han?

Og så juger han jo ikke å sier at han er hos moren sin heller. Han jyger og sier han skal på butikken når han egentlig skal til sin mor. Noe som er snodig å juge om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han lyver om dette, hva annet lyver han om da?

Anonymkode: 72443...5bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Maleficenta skrev:

Hva slags mor hjelper sønnen sin å bedra samboeten med å juge for han?

Og så juger han jo ikke å sier at han er hos moren sin heller. Han jyger og sier han skal på butikken når han egentlig skal til sin mor. Noe som er snodig å juge om.

Han har jo kanskje lært å lyge fra et sted 😲

Anonymkode: 36e00...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/16/2018 at 11:26 PM, NotNaomi said:

Han lyver om det meste ?? Ja , men der har du jo svaret da ?!

Hvorfor skal han lyve om alt annet ? Forstår du det bedre ? 

Nja. Bare synes det er rart å lyve om at han skal til moren, når jeg synes det bare er en hyggelig ting.

Ellers gjør han rare ting som å skrive innlegg her om at ikke jeg vil dele boutgifter, hvilket aldri har vært tilfellet. Skjønner ikke hvorfor han skal finne på historier for å få medlidenhet fra fremmede på nett. 

Og for et par uker siden når ikke jeg har vært i leiligheten har han latet som han har la seg ved å sende nattamelding, men isteden så jeg han på vei til byen full og i skjorte og finsko. Han nekter fremdeles å si hvem han skulle møte. Skjønner jo han lyver her, for er tydeligvis en person han veldig hardt vil skjule da.

Kunne nevnt en hel drøss med ting. Siste tiden har han flere ganger sagt han skal møte kompis i byen, men når han forteller om hva de snakket om etterpå er det masse «hun» ditt og datt, så da er det jo kompis, ikke venninne. Gidder ikke engang å kommentere det. Han er bare latterlig dårlig på å lyve.

Vi er ikke sjalu noen av oss, heldigvis, hvis ikke hadde dette vært ekstremt slitsomt.

 

Anonymkode: 8158d...149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han gjør ting som han ikke plana og ikke husker etterpå, at han får noe slags blackouts?

Anonymkode: 883bd...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...