Gå til innhold

Sååå forelsket men han har kjæreste!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en jente på 15 år som er sinnsykt forelsket i en gutt i klassen!

Han har kjæreste...

Noen som vet hvordan jeg kan komme meg over han? 

Jeg prøver så godt jeg kan og ikke snakke til han osv...

i timene på skolen blir jeg bare så sykt lei meg av og se på han, og tenke at han faktisk har kjæreste.

jeg klarer ikke å tenke klart i timene!

Med tanke på kjæresten hans, så holder jeg meg unna han, men jeg blir jo bare trist av det?

hvordan kommer jeg meg over han??

Anonymkode: 66fa6...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er en jente på 15 år som er sinnsykt forelsket i en gutt i klassen!

Han har kjæreste...

Noen som vet hvordan jeg kan komme meg over han? 

Jeg prøver så godt jeg kan og ikke snakke til han osv...

i timene på skolen blir jeg bare så sykt lei meg av og se på han, og tenke at han faktisk har kjæreste.

jeg klarer ikke å tenke klart i timene!

Med tanke på kjæresten hans, så holder jeg meg unna han, men jeg blir jo bare trist av det?

hvordan kommer jeg meg over han??

Anonymkode: 66fa6...6bc

Den beste måten å komme over noen på er å se på andre gutter. Dessuten er man sjelden så lenge sammen i den alderen, så kanskje du får sjangsen snart? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare 15, ikke mye trøst nå, men sjansen for at dette er gutten du elsker om noen år er mikroskopisk. Var selv forelsket i en i klassen gjennom hele ungdomsskolen. Men jeg var hun som ikke hadde utviklet former og var høy, han gikk rundt og flørtet med de populære. Fant seg kjærester fra nabobyen. Så var det hun irriterende superpene derfra som alle ville ha, og han ble sammen med henne. Kjenner følelsen. Men du forelsker deg garantert i andre..:)

Anonymkode: 84169...727

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Den beste måten å komme over noen på er å se på andre gutter. Dessuten er man sjelden så lenge sammen i den alderen, så kanskje du får sjangsen snart? ;)

De har allerede vært sammen i 1 år!

Anonymkode: 66fa6...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er bare 15, ikke mye trøst nå, men sjansen for at dette er gutten du elsker om noen år er mikroskopisk. Var selv forelsket i en i klassen gjennom hele ungdomsskolen. Men jeg var hun som ikke hadde utviklet former og var høy, han gikk rundt og flørtet med de populære. Fant seg kjærester fra nabobyen. Så var det hun irriterende superpene derfra som alle ville ha, og han ble sammen med henne. Kjenner følelsen. Men du forelsker deg garantert i andre..:)

Anonymkode: 84169...727

Jeg vet jo at jeg kommer til å forelske meg i andre...

men det hjelper meg jo ikke med tanken på st jeg ikke får han ut avhodet mitt...

jeg klarer jo ikke å følge med i timen engang!

 

Anonymkode: 66fa6...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke bare kose deg med den forelskelsen da? Man må ikke være sammen med alle man blir forelsket i. :) 

Anonymkode: 05011...1d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde forsøkt å nyte det jeg. Dagdrømme og fantasere om kvelden før jeg sovna. For om ti år husker du ikke hvordan det var å ha så sterke følelser for noen...

Anonymkode: 73258...19d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde forsøkt å nyte det jeg. Dagdrømme og fantasere om kvelden før jeg sovna. For om ti år husker du ikke hvordan det var å ha så sterke følelser for noen...

Anonymkode: 73258...19d

Eeeh... jeg er 10 år eldre enn henne og vet fremdeles hvordan det er å ha sterke følelser for noen. Prøver du å si at hun ikke kommer til å bli forelska igjen? Føles nok mest intenst i tenårene da det er første gangen og det er hormoner i tillegg.

Anonymkode: 84169...727

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde forsøkt å nyte det jeg. Dagdrømme og fantasere om kvelden før jeg sovna. For om ti år husker du ikke hvordan det var å ha så sterke følelser for noen...

Anonymkode: 73258...19d

Dette er ikke noe å nyte...

han har kjæreste, og tanken på at han er sammen med en annen er grusom!

jeg vil virkelig ikke ha følelser for han. Jeg vil heller vente på neste forelskelse!

 

Det er så trist fordi feks idag fikk vi øyen kontakt og smilte til hverandre i en merkelig lang tid... det var så fint og se de brune øynene hans og det fine smilet, helt til jeg til slutt innså at han var opptatt:(

Jeg forstår hvertfall ikke at jeg kan bli forelsket i den personen i klassen som har den dyreste jakka i klassen med EKTE PELS på! Det er liksom det jeg er mest i mot av absolutt alt! Jeg er helt sinnsykt for dyrevelferden, men så blir jeg plutselig forelsket i en som har ekte pels på jakka! Det er så irriterende...

før synes jeg ikke noe særlig om han, helt til lærerne satt oss sammen bakerst i klasserommet og vi virkelig snakket mye sammen! 

Dessverre så har han jo kjæreste nå gjør det nesten vondt og se på han, samtidigsom det er fint å se på han!

Anonymkode: 66fa6...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje greit at dere ikke er sammen når dere Ikke har samme verdier 

Anonymkode: 4ccf8...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje greit at dere ikke er sammen når dere Ikke har samme verdier 

Anonymkode: 4ccf8...54b

Jeg vet at vi ikke kan være sammen, men jeg er fortsatt forelska i han

 

Anonymkode: 66fa6...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...