Gå til innhold

Hva kan jeg leie ut en 2-roms for?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har tenkt å leie ut leiligheten min, men lurer på hva jeg kan prøve å leie den ut for? Her er litt informasjon om leiligheten:

-I Bergen, 8min med bil til sentrum / 13min med buss (også greie bussforbindelser til andre steder)

-55kvm (2roms)

-Lov med dyr

-300m til busstopp, samt butikk (bussen går hver 10min til hver halvtime, alt ettersom tid på døgnet)

-Rolig sted, barnevennlig (men en toroms egner seg vel mer til et par/enslig)

-Fjell og flere turveier like ved 

-Terrasse + en rimelig grei bod i kjelleren

-Lys leilighet, god skapplass på soverom (plass til 180 seng om en ønsker), en liten bod i gang til oppbevaring, kjøkken separat, god plass til både sofa og spisestue. Ganske nytt bad. Ellers er standarden ok. 

Anonymkode: 4d00c...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, penny_ skrev:

Men hvordan vet jeg at de får det som står i annonsen? Noen må vel kanskje gå lavere om de ikke for leid ut? 

Anonymkode: 4d00c...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8-9000 høres bra ut. 

Til sammenligning leier samboeren min og jeg en 3-roms midt i sentrum (200m fra bystasjonen) på 74 kvm uten terrasse til rett over 12k i måneden. 

Anonymkode: 82be2...b65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke press prisen mest mulig hvis du ønsker langtidsutleie. Ved å legge deg i lavt normalskjikt vil du få mer stabile leietakere som blir boende over lang tid. Legger du deg for høyt vil folk stadig være på utkikk etter noe bedre, og flytte så snart de finner det. Og hver gang noen flytter fører det til masse ekstraarbeid for deg, mulige utgifter og i verste fall mister du en måned eller to med leie i prosessen med å finne ny leietaker. 

Anonymkode: e0cea...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du beskriver jo nesten leiligheten min jo. :overrasket:

 

Min ligger også like langt fra sentrum som din, med like gode bussforbindelser. 

 

Jeg leier den ut for 8000 i måneden, uten strøm innkludert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...