Gå til innhold

Holde på en manns følelser ved å gjøre seg vanskelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg driter i klokka. Mamma fikk sitt siste barn når hun var 45. 

Anonymkode: 8f785...33b

Men når fikk hun det første? Det første er det vanskelige, det siste kan man få når man er 50. Jeg tror det er greit å være klar for det første når man er 30, gjerne før. Dumt å utsette ting til det blir skummelt. men for å bli klar før 30, så bør man jo finne en brukbar partner. Det kan ta tid og bli mye prøving og feiling.

 

 

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

En mann som viser interesse etter tid er da altså bortkastet tid?

Anonymkode: 8f785...33b

Hvis man er nødt å spille spill for å få de interessert så er de ikke noe å ha. Da liker de bare drama og tull og slike mennesker er bare slitsomme.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker vi om menn som liker å playe? Som har lest stoff på internett om hvordan man player, får flest til sengs, leker hot`n`cold? Sånne eplekjekke menn som henger på tinder og knuller rundt og stikker?

Eller snakker vi om menn som faktisk er ordentlige menn, som er relasjonsskadet og faktisk har brukt tiden sin på å lese om noe nyttig om relasjoner? 

Eller snakker du om menn som har IQ på 70?

Anonymkode: 8cb17...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Hvis man er nødt å spille spill for å få de interessert så er de ikke noe å ha. Da liker de bare drama og tull og slike mennesker er bare slitsomme.

Han ble intressert før jeg spilte. Jeg ble intressert etter at han begynte å vise interesse. Og dermed begynte jeg også å spille da. Jeg har jo ikke sagt nei, bare lata som jeg ikke er så intr. Nettopp fordi jeg er for redd for hvordan han skal bli dersom jeg viser interesse tilbake.

Anonymkode: 8f785...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men dette har ikke skjedd. Altså, han ville treffes oftere, jeg prata  ort det hele. Fordi jeg er forelsket, og dermed redd for at han er en slik mann som forsvinner etter å ha fått min interesse.

Anonymkode: 8f785...33b

Du er definitivt for sårbar og langt ute å kjøre til å date på seriøst nivå. Du må oppsøke hjelp og få snakket med noen fornuftige mennesker før du hiver deg ut på dating igjen.

Alle mennesker er ikke ute etter å ta deg eller skade deg, noe du ser ut til å tro automatisk.

Anonymkode: 8cb17...5c9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han ble intressert før jeg spilte. Jeg ble intressert etter at han begynte å vise interesse. Og dermed begynte jeg også å spille da. Jeg har jo ikke sagt nei, bare lata som jeg ikke er så intr. Nettopp fordi jeg er for redd for hvordan han skal bli dersom jeg viser interesse tilbake.

Anonymkode: 8f785...33b

Så slitsomt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trekker deg bort fordi du er redd for at han skal sjarmere deg, såre deg og stikke til neste?

Du bør gå til psykolog.

Anonymkode: e9129...7da

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er definitivt for sårbar og langt ute å kjøre til å date på seriøst nivå

Anonymkode: 8cb17...5c9

Nettopp! 

Jeg har møtt menn som er lik ts (svartmaler ting for å ikke bli såret), det er ikke noe de fleste av oss er interessert i å gjøre (gå rundt å såre mennesker og behandle de som brukt og kast) men de har som regel opplevd dette ofte via dating og forhold og er redd. 

Du bør oppsøke hjelp.

Anonymkode: e9129...7da

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du tar helt feil. 

Hva er egentlig intensjonen bak å ‘spille kostbar’ (eller som jeg kaller det: å ikke være seg selv). Jo, det er nemlig at du ER interessert i fyren. Du VIL ha han. Han er kanskje usikker på deg. Men jeg skal love deg at om du spiller kostbar, så sitter du igjen med skjegget i postkassa til slutt.

Han kommer nemlig ikke til å falle for deg, men han faller for jakten og spenningen. Når du har begynt å gi etter og han får deg, da var det visst ikke SÅ spennende som han hadde trodd, og han går etter all sannsynlighet lei. Han har fått det som han vil, og spenningen er forsvunnet. You lose.

Det er mye bedre å kanskje vente litt med å gi alt av seg selv. Å på den ene siden vise vedkommende man liker at man er interessert, men at man likevel på den andre siden har egne interesser, en jobb og gå til, eller skole å gjøre, og at man bruker tiden sin aktivt på det, er mye bedre. 

Ikke spill spill. 

Anonymkode: e9c69...b3f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nicathv skrev:

Det er fordi de fleste trådene på samlivsforumet er skrevet av kvinner. Har sett/hørt om flere kvinner som ghoster og menn som blir ulykkelig forelska. Så det skjer begge veier.

Hæ? Kan menn bli forelska? Tror det ikke før jeg opplever det... Menn vil jo bare ligge rundt, det har jeg lest her på KG såh!

Anonymkode: 755e2...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du tar helt feil. 

Hva er egentlig intensjonen bak å ‘spille kostbar’ (eller som jeg kaller det: å ikke være seg selv). Jo, det er nemlig at du ER interessert i fyren. Du VIL ha han. Han er kanskje usikker på deg. Men jeg skal love deg at om du spiller kostbar, så sitter du igjen med skjegget i postkassa til slutt.

Han kommer nemlig ikke til å falle for deg, men han faller for jakten og spenningen. Når du har begynt å gi etter og han får deg, da var det visst ikke SÅ spennende som han hadde trodd, og han går etter all sannsynlighet lei. Han har fått det som han vil, og spenningen er forsvunnet. You lose.

Det er mye bedre å kanskje vente litt med å gi alt av seg selv. Å på den ene siden vise vedkommende man liker at man er interessert, men at man likevel på den andre siden har egne interesser, en jobb og gå til, eller skole å gjøre, og at man bruker tiden sin aktivt på det, er mye bedre. 

Ikke spill spill. 

Anonymkode: e9c69...b3f

Nettopp!

Du viser interesse for de du liker ts, hvis de trekker seg bort fordi du viser interesse så er det bare noe du kan respektere. Du har gjort ditt, om han ikke er interessert så er han ikke det. Ingen fare å ha vist han at du var interessert...? 

Anonymkode: e9129...7da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Kvinner som i en tidlig fase er vanskelige unngår jeg. Samme gjør kompisene mine. Er man vanskelig i starten, så blir det ikke noe lettere senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så fort en mann føler seg litt støtt, oversett eller avvist puler han 8 andre i "hevn" for å få opp egoet sitt igjen, før han sender melding igjen å later som han syns du er spesiell for han. 

Anonymkode: b5fe2...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette var virkelig nytt. Jeg trodde det var menn som ghostet? Svært sjelden jeg ser en tråd her inne handle om en kvinne som ghoster. Kvinner er jo de som får følelser mens menn ghoster og søker oppmerksomhet hos andre kvinner?! Derfor må jeg som kvinne holde igjen, selv om jeg har følelser, fordi mannen har en tanke i hodet sitt.

Anonymkode: 8f785...33b

Ha ha, kvinner ghoster ikke, nå har jeg hørt det også. Kvinner får følelser osv. Snakk om å opphøye sitt eget kjønn.

 

man finner alle personlighetstyper og oppførsel hos begge kjønn. At kvinner er så dydige og ordentlige stemmer ikke. Har vært i denne villfarelsen lenge, helt opp til midten av tredve årene. Tatt hensyn til den "sarte kvinne". Never more after the thuth came into the daylight.

Anonymkode: cb466...da9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ha ha, kvinner ghoster ikke, nå har jeg hørt det også. Kvinner får følelser osv. Snakk om å opphøye sitt eget kjønn.

 

man finner alle personlighetstyper og oppførsel hos begge kjønn. At kvinner er så dydige og ordentlige stemmer ikke. Har vært i denne villfarelsen lenge, helt opp til midten av tredve årene. Tatt hensyn til den "sarte kvinne". Never more after the thuth came into the daylight.

Anonymkode: cb466...da9

Jeg opphøyer ikke mitt eget kjønn ved å skrive at vi får følelser. Det er nedverdigende å få følelser. Det er menn som blir opphøyet fordi de slipper disse teite følelsene.

Anonymkode: 8f785...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre...

Dere kvinner og menn i denne tråden som skriver om negative erfaringer med motsatt kjønn som har ført til negative tanker og gitt opp,

Har ingen av dere opplevd motsatte erfaringer? Altså...møtt motsatt kjønn som faktisk behandler dere bra og mer verdighet?

Anonymkode: 8cb17...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 hours ago, AnonymBruker said:

Må bare spørre...

Dere kvinner og menn i denne tråden som skriver om negative erfaringer med motsatt kjønn som har ført til negative tanker og gitt opp,

Har ingen av dere opplevd motsatte erfaringer? Altså...møtt motsatt kjønn som faktisk behandler dere bra og mer verdighet?

Anonymkode: 8cb17...5c9

Med motsatt så mener du vel egentlig "negative erfaringer med motsatt kjønn som har ført til positive tanker", for det skjer faktisk ikke ved mindre man er litt lettere ubalansert fra før av.

Anonymkode: f088c...bcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han holder på sånn så er han vel ikke genuint interessert? Da er det vel heller ikke noen vits å bruke tid på han hvis du er ute etter et seriøst forhold. Jeg har ikke opplevd st menn holder på sånn.

Anonymkode: 66e15...8ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med motsatt så mener du vel egentlig "negative erfaringer med motsatt kjønn som har ført til positive tanker", for det skjer faktisk ikke ved mindre man er litt lettere ubalansert fra før av.

Anonymkode: f088c...bcd

Har du aldri møtt mennesker av motsatt kjønn som har behandlet deg med respekt og behandlet deg bra?

Anonymkode: bbb6c...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2018 den 20.21, AnonymBruker skrev:

Jeg driter i klokka. Mamma fikk sitt siste barn når hun var 45. 

Anonymkode: 8f785...33b

Selv om moren din fikk sitt siste barn så sent er det ikke sikkert du at gjør det. Kjenner ei som hadde en mor som var 43 da hun fikk henne, men selv kom hun i overgangs alderen som 39 åring ! 

Anonymkode: ff91b...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...