Gå til innhold

Holde på en manns følelser ved å gjøre seg vanskelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Sluts", "holde igjen", "ghoste", "kvinner bør, menn bør" "kvinner er dem som får følelser, menn er bare ute etter en ting"

Huff, nå har jeg kommet til den "intellektuelle kanten" av internett. I`m out!

Anonymkode: d747f...8df

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, kubrak skrev:

Jeg skrev "slutsa" i hermetegn, i mangel på et bedre ord akkruat der og da. Kunne sikkert brukt "ikke-nonne" eller noen som kan det å flørte og ikke kvier seg for å gjøre det

I see...

Anonymkode: d747f...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Dette var virkelig nytt. Jeg trodde det var menn som ghostet? Svært sjelden jeg ser en tråd her inne handle om en kvinne som ghoster. Kvinner er jo de som får følelser mens menn ghoster og søker oppmerksomhet hos andre kvinner?! Derfor må jeg som kvinne holde igjen, selv om jeg har følelser, fordi mannen har en tanke i hodet sitt.

Anonymkode: 8f785...33b

dette er jo kvinneguiden så ... og du hører vel flere historier fra venninner enn fra menn. 

Jeg har og en kar jeg kjenner, som forteller alt, han blir forelske i så og si alle han ligger med, for deretter å bli dumpa (de tar ikke telefonen når han ringer eller aksepterer venneforespørsel. 

Tror no kdet går begge veier, abre at kvinner prater mere om relasjoner og den slags. Jeg for min del syens det er flaut og holder tett Går jo ikke rundt og skryter av at noen ikke vil være sammen med meg fordi jeg var for ræva i senga elns. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var virkelig nytt. Jeg trodde det var menn som ghostet? Svært sjelden jeg ser en tråd her inne handle om en kvinne som ghoster. Kvinner er jo de som får følelser mens menn ghoster og søker oppmerksomhet hos andre kvinner?! Derfor må jeg som kvinne holde igjen, selv om jeg har følelser, fordi mannen har en tanke i hodet sitt.

Anonymkode: 8f785...33b

Det er fordi de fleste trådene på samlivsforumet er skrevet av kvinner. Har sett/hørt om flere kvinner som ghoster og menn som blir ulykkelig forelska. Så det skjer begge veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, HalldirV2 said:

Jøss, så feil kan man ta gitt.

Dagens ironi :laugh:

Anonymkode: 52383...b45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt mulig at du får opp interessen til slike menn på den måten, men jeg må si at det høres ut som en kjedelig greie å bruke tiden sin på. 

I mine trakter er menn som dette på et mindre moden emosjonelt og intellektuelt sett. De har ingen aning på hvordan de skal oppføre seg, håndtere emosjonelle tilstander og har problemområder som de ikke evner å gjøre noe med, så de tror at det er stilig og tøft å hoppe fra kvinne til kvinne (eller mann til mann, da det finnes kvinner som gjør dette også) eller finner opp feige løsninger som å "ghoste". 

Ghosting og oppførselen du beskriver i HI er typisk for mennesker som henger etter og ikke får til å håndtere emosjonelle behov eller finne bedre og smartere uttryksmåter.

Og dette synes du er interessant?

Jeg hadde vel heller bare egentlig mistet interessen.

Anonymkode: bbb6c...fe6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er selvsagt mulig at du får opp interessen til slike menn på den måten, men jeg må si at det høres ut som en kjedelig greie å bruke tiden sin på. 

I mine trakter er menn som dette på et mindre moden emosjonelt og intellektuelt sett. De har ingen aning på hvordan de skal oppføre seg, håndtere emosjonelle tilstander og har problemområder som de ikke evner å gjøre noe med, så de tror at det er stilig og tøft å hoppe fra kvinne til kvinne (eller mann til mann, da det finnes kvinner som gjør dette også) eller finner opp feige løsninger som å "ghoste". 

Ghosting og oppførselen du beskriver i HI er typisk for mennesker som henger etter og ikke får til å håndtere emosjonelle behov eller finne bedre og smartere uttryksmåter.

Og dette synes du er interessant?

Jeg hadde vel heller bare egentlig mistet interessen.

Anonymkode: bbb6c...fe6

"Min" nåværende har jeg ikke hørt rykte om gjøre sånt. Jeg ungikk han bare rett og slett fordi jeg var redd for å bli brukt, enkelt og greit fordi det er en mann som jeg er forelsket i. Man blir jo så blind av forelskelse sies det, så jeg måtte tvinge meg til å holde meg våken slik at eg ikke fanges i nettet hans. Jeg vet ingenting om hans forhold til kvinner generelt.

Anonymkode: 8f785...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du fordi du faktisk vurderer å bruke tiden din og innsats i å få interessen til en slik fyr? Eller spør du generelt?

Svaret er vel Ja, du får sikkert opp interessen til noen av disse folka hvis du gjør det du beskriver i HI. 

Om det er verdt innsatsen og tiden din, er vel et helt annet spørsmål og der er svaret Nei..

Spar kreftene dine og innsatsen til noen som faktisk er verdt å bruke innsats på.

Anonymkode: 15f12...fcf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør du fordi du faktisk vurderer å bruke tiden din og innsats i å få interessen til en slik fyr? Eller spør du generelt?

Svaret er vel Ja, du får sikkert opp interessen til noen av disse folka hvis du gjør det du beskriver i HI. 

Om det er verdt innsatsen og tiden din, er vel et helt annet spørsmål og der er svaret Nei..

Spar kreftene dine og innsatsen til noen som faktisk er verdt å bruke innsats på.

Anonymkode: 15f12...fcf

Jammen det er så kjedelig å spare på krefter. 

Jeg har da allerede fått interessen hans. Så fikk jeg følelser tilbake! Men vil ikke vise det fordi han kan være en slik mann som menn flest, de skal sjarmere drg, ghoste deg og såre deg. Det er det jeg er redd for å tenker heller åvære tilbakeholden fo rå være stemninga

Anonymkode: 8f785...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jammen det er så kjedelig å spare på krefter. 

Jeg har da allerede fått interessen hans. Så fikk jeg følelser tilbake! Men vil ikke vise det fordi han kan være en slik mann som menn flest, de skal sjarmere drg, ghoste deg og såre deg. Det er det jeg er redd for å tenker heller åvære tilbakeholden fo rå være stemninga

Anonymkode: 8f785...33b

Menn flest er ikke slik. Menn du møter er tydeligvis slik. I mitt liv har jeg bare møtt to slike menn, og de to mennene er langt ifra menn flest! 

Jeg har blitt såret av menn, men langt ifra "menn flest" bruker tiden sin på å sjarmere mennesker, såre dem og ghoste dem. 

Anbefaler deg å la denne fyren bli der han er og forlate hans miljø og finne et miljø av oppegående mennesker. Du begynner å tro at dette er "normalen", da er det seriøst på tide å ta tak i seg selv. Jeg er ikke den eneste som hadde sett på deg som et stort spørsmålstegn om du hadde kommet bort til meg og faktisk sagt disse tingene og snakket om dette som om det var "normalen".

 

Anonymkode: 15f12...fcf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er 25

Anonymkode: 8f785...33b

Men holder deg ung og vakker:) 

Dette spillet om følelser er et slitsomt spill som vi gamle ikke gidder å kjøre så hardt. Jeg tar sjansen på at min kjære ikke blir lei av meg selv om jeg ikke gidder å leke uinteressert. Jeg tror nok du finner roligere forhold etter hvert. Den høy spenning greia blir for ustabil til at det er behagelig å bygge familie på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Menn flest er ikke slik. Menn du møter er tydeligvis slik. I mitt liv har jeg bare møtt to slike menn, og de to mennene er langt ifra menn flest! 

Jeg har blitt såret av menn, men langt ifra "menn flest" bruker tiden sin på å sjarmere mennesker, såre dem og ghoste dem. 

Anbefaler deg å la denne fyren bli der han er og forlate hans miljø og finne et miljø av oppegående mennesker. Du begynner å tro at dette er "normalen", da er det seriøst på tide å ta tak i seg selv. Jeg er ikke den eneste som hadde sett på deg som et stort spørsmålstegn om du hadde kommet bort til meg og faktisk sagt disse tingene og snakket om dette som om det var "normalen".

 

Anonymkode: 15f12...fcf

Hvordan kan jeg evt finne ut om han er en slik mann? Jeg ville ikke bli bedre kjent i frykt fo at han skal gjøre dette...

Anonymkode: 8f785...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jammen det er så kjedelig å spare på krefter. 

Anonymkode: 8f785...33b

Kjedelig å spare kreftene sine til en mann som er verdt innsatsen din og kampen, så hvorfor ikke kaste bort tiden sin på idioti med null stimulans? 

Jaja, vi er forskjellige.

Anonymkode: 15f12...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, I Grosny skrev:

Men holder deg ung og vakker:) 

Dette spillet om følelser er et slitsomt spill som vi gamle ikke gidder å kjøre så hardt. Jeg tar sjansen på at min kjære ikke blir lei av meg selv om jeg ikke gidder å leke uinteressert. Jeg tror nok du finner roligere forhold etter hvert. Den høy spenning greia blir for ustabil til at det er behagelig å bygge familie på det.

Jeg vil ikke ha familie. Ikke enda i hvertfal. 

Anonymkode: 8f785...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn flest er ikke slik. Menn du møter er tydeligvis slik. I mitt liv har jeg bare møtt to slike menn, og de to mennene er langt ifra menn flest! 

Jeg har blitt såret av menn, men langt ifra "menn flest" bruker tiden sin på å sjarmere mennesker, såre dem og ghoste dem. 

Anbefaler deg å la denne fyren bli der han er og forlate hans miljø og finne et miljø av oppegående mennesker. Du begynner å tro at dette er "normalen", da er det seriøst på tide å ta tak i seg selv. Jeg er ikke den eneste som hadde sett på deg som et stort spørsmålstegn om du hadde kommet bort til meg og faktisk sagt disse tingene og snakket om dette som om det var "normalen".

 

Anonymkode: 15f12...fcf

Ett godt og klokt innlegg. Bedre enn jeg kunne sagt det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke ha familie. Ikke enda i hvertfal. 

Anonymkode: 8f785...33b

Det er egentlig ikke så dumt å organisere en god familie. Nå er du ung, fruktbar og på ditt vakreste. Om fem år er du forsatt relativt ung, men klokka begynner å tikke. Tikk takk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, I Grosny skrev:

Det er egentlig ikke så dumt å organisere en god familie. Nå er du ung, fruktbar og på ditt vakreste. Om fem år er du forsatt relativt ung, men klokka begynner å tikke. Tikk takk. 

Jeg driter i klokka. Mamma fikk sitt siste barn når hun var 45. 

Anonymkode: 8f785...33b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som fungerer for meg er å gjøre dem sjalu ved å flørte med andre. Det er ofte det "sparket bak" de trenger for å bli mer seriøse.

Anonymkode: 1ec15...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktiak dette jeg føler fungerer. En mann holder på interessen dersom du ikke viser så mye interesse.. men bare holder jernet litt varmt likevel.

mens dersom du begynner å ta kontakt, blir med han eller noe, vil han fort begynne å jakte på neste, og dubsitternsåret igjen. Rikitg?

Anonymkode: 8f785...33b

Da deiter du feil menn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Da deiter du feil menn.

Men dette har ikke skjedd. Altså, han ville treffes oftere, jeg prata  ort det hele. Fordi jeg er forelsket, og dermed redd for at han er en slik mann som forsvinner etter å ha fått min interesse.

Anonymkode: 8f785...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...