Gå til innhold

Holde på en manns følelser ved å gjøre seg vanskelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er faktiak dette jeg føler fungerer. En mann holder på interessen dersom du ikke viser så mye interesse.. men bare holder jernet litt varmt likevel.

mens dersom du begynner å ta kontakt, blir med han eller noe, vil han fort begynne å jakte på neste, og dubsitternsåret igjen. Rikitg?

Anonymkode: 8f785...33b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktiak dette jeg føler fungerer. En mann holder på interessen dersom du ikke viser så mye interesse.. men bare holder jernet litt varmt likevel.

mens dersom du begynner å ta kontakt, blir med han eller noe, vil han fort begynne å jakte på neste, og dubsitternsåret igjen. Rikitg?

Anonymkode: 8f785...33b

Det er ikke greit å være 14 år, husker selv den tiden. Ting blir bedre 😊

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, HalldirV2 skrev:

Det er ikke greit å være 14 år, husker selv den tiden. Ting blir bedre 😊

Er 25

Anonymkode: 8f785...33b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er 25

Anonymkode: 8f785...33b

Jøss, så feil kan man ta gitt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 25

Anonymkode: 8f785...33b

25 er det nye 14.

Ikke kast bort tiden din på sånne mennesker. Jeg er i hvert fall lei av det spillet der.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette gjelder ikke i min verden. De ordentlige, gode kjernekarene holder ikke på sånn.

Anonymkode: c28ef...e0a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som holder på slik og ikke viser meg relativt klart og tydelig at de er interessert gidder jeg ikke kaste vekk tiden min på enkelt og greit.

Anonymkode: f088c...bcd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette gjelder ikke i min verden. De ordentlige, gode kjernekarene holder ikke på sånn.

Anonymkode: c28ef...e0a

En mann som viser interesse etter tid er da altså bortkastet tid?

Anonymkode: 8f785...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

En mann som viser interesse etter tid er da altså bortkastet tid?

Anonymkode: 8f785...33b

Jepp, de bra mennene tar raskt kontakt og ønsker kjapp framgang i bekjentskapet.

Anonymkode: 1ec15...b6f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, de bra mennene tar raskt kontakt og ønsker kjapp framgang i bekjentskapet.

Anonymkode: 1ec15...b6f

Så hva er det da med menn som fortsetter å ta kontakt av og til? 

"En intressert mann gir ikke opp så lett" skrives det ofte

Anonymkode: 8f785...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktiak dette jeg føler fungerer. En mann holder på interessen dersom du ikke viser så mye interesse.. men bare holder jernet litt varmt likevel.

mens dersom du begynner å ta kontakt, blir med han eller noe, vil han fort begynne å jakte på neste, og dubsitternsåret igjen. Rikitg?

Anonymkode: 8f785...33b

Jeg har selv oppført meg slik mot menn, det har skjedd uten at jeg på forhånd mente det. Så jeg blir i grunnen ikke så såra av det.. Men jeg går videre etterpå, 

Noen har kommet tilbake, andre ikke. Jeg har ikke gjort noe for å holde jernet varmt. 

Anonymkode: a93aa...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det der er helt situasjonsbestemt men min erfaring er at sånn i sum er det "slutsa" som får mest oppmerksomhet både før og etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, kubrak skrev:

tror det der er helt situasjonsbestemt men min erfaring er at sånn i sum er det "slutsa" som får mest oppmerksomhet både før og etterpå

Men er den oppmerksomheten positiv?

Anonymkode: 8f785...33b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hva er det da med menn som fortsetter å ta kontakt av og til? 

"En intressert mann gir ikke opp så lett" skrives det ofte

Anonymkode: 8f785...33b

Det sies også at en overgriper ikke tar et nei for et nei. 

En mann som ikke forstår konseptet «nei» er farlig. En kvinne som sier nei når hun mener ja og ja når hun mener nei er like farlig. 

Ingen av desse er ok partnere. Begge burde oppsøke terapi.

Anonymkode: 86d58...305

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det sies også at en overgriper ikke tar et nei for et nei. 

En mann som ikke forstår konseptet «nei» er farlig. En kvinne som sier nei når hun mener ja og ja når hun mener nei er like farlig. 

Ingen av desse er ok partnere. Begge burde oppsøke terapi.

Anonymkode: 86d58...305

Jeg har ikke sagt direkte "nei". Jeg har bare pratet bort et møte, og holdt kontakten på nett. 

Anonymkode: 8f785...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, kubrak skrev:

tror det der er helt situasjonsbestemt men min erfaring er at sånn i sum er det "slutsa" som får mest oppmerksomhet både før og etterpå

i HI er det snakk om menn som bare jakter på jenter for å få oppmerksomhet og kaster seg over på neste så fort de får oppmerksomhet. Må si at du har gjort en god innsats i å legge skylden på kvinner, at kvinner som får oppmerksomhet er sluts.

:balltre:

Anonymkode: d747f...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Men er den oppmerksomheten positiv?

Nei, hvem vet, alt ettersom kanskje? F.eks kjenner jeg ei som er glad i flørt og ikke akkurat holder stengt butikk for å si det sånn. Også blir de hodestups forelska mens hun ghoster og blokkerer dem etterpå. 

Jeg tenker i alle fall at sånn generelt sett, om man er åpen for flørt så biter menna lettere på enn om du spiller hard to get og uinteressert. Men alt med måte, alle er forskjellige, menn som kvinner. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

i HI er det snakk om menn som bare jakter på jenter for å få oppmerksomhet og kaster seg over på neste så fort de får oppmerksomhet. Må si at du har gjort en god innsats i å legge skylden på kvinner, at kvinner som får oppmerksomhet er sluts.

:balltre:

Anonymkode: d747f...8df

Jeg skrev "slutsa" i hermetegn, i mangel på et bedre ord akkruat der og da. Kunne sikkert brukt "ikke-nonne" eller noen som kan det å flørte og ikke kvier seg for å gjøre det

Endret av kubrak
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kubrak skrev:

Nei, hvem vet, alt ettersom kanskje? F.eks kjenner jeg ei som er glad i flørt og ikke akkurat holder stengt butikk for å si det sånn. Også blir de hodestups forelska mens hun ghoster og blokkerer dem etterpå. 

Jeg tenker i alle fall at sånn generelt sett, om man er åpen for flørt så biter menna lettere på enn om du spiller hard to get og uinteressert. Men alt med måte, alle er forskjellige, menn som kvinner. 

 

Dette var virkelig nytt. Jeg trodde det var menn som ghostet? Svært sjelden jeg ser en tråd her inne handle om en kvinne som ghoster. Kvinner er jo de som får følelser mens menn ghoster og søker oppmerksomhet hos andre kvinner?! Derfor må jeg som kvinne holde igjen, selv om jeg har følelser, fordi mannen har en tanke i hodet sitt.

Anonymkode: 8f785...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...