Gå til innhold

Penispumpe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd penispumpe og hvordan var effekten? 😊

Anonymkode: cadb1...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I beste fall kaster du penger i dass.

I verste fall ender du opp med permanent skadet penis og kan aldri ha sex igjen.

Du kan ikke endre penisstørrelsen din med slike midler. Uavhengig av om det er korketrekker eller pumpe eller lodd du henger i penis.

Endret av isw
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Er mange slike videoer på youtube. Bathmate er den på markedet som er kjent for å hjelpe å forstørre penis.
Ønsker du bare å pumpe opp en ereksjon der og da, kan du bruke en helt vanlig pumpe. Bruk penisring etter pumping for å holde den maksimale ereksjonen lengere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Sphynx skrev:

 Er mange slike videoer på youtube. Bathmate er den på markedet som er kjent for å hjelpe å forstørre penis.
Ønsker du bare å pumpe opp en ereksjon der og da, kan du bruke en helt vanlig pumpe. Bruk penisring etter pumping for å holde den maksimale ereksjonen lengere.

Tusen takk!

Anonymkode: cadb1...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å pumpe kan der å da øke din omkrets med ca 20%. Lengden kanskje 10%. 

Så hvis mannen har 12 cm omkrets økes den til ca 14.4 cm. Er lengden 15 cm så økes den til ca 16.5 cm. 

Vil du ha en fyldigere ereksjon på mannen? Løp og kjøp.

Sånn til info så anbefales pumpe til pasienter med ED. 

Varsel: pumping over 20 minutt daglig anbefales ikke. 

Anonymkode: 72ae1...ccd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk!

Anonymkode: cadb1...c31

Selger bathmate der jeg jobber og har kunder som er kjempefornøyde. Om du går for denne typen, må du være litt forsiktig med den lille plastknotten som stikker opp på tuppen, flere av mine kunder har klart å knekke denne. Så lenge du vet at den er skjør, er du nok forsiktig nok til å ikke knekke den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å pumpe kan der å da øke din omkrets med ca 20%. Lengden kanskje 10%. 

Så hvis mannen har 12 cm omkrets økes den til ca 14.4 cm. Er lengden 15 cm så økes den til ca 16.5 cm. 

Vil du ha en fyldigere ereksjon på mannen? Løp og kjøp.

Sånn til info så anbefales pumpe til pasienter med ED. 

Varsel: pumping over 20 minutt daglig anbefales ikke. 

Anonymkode: 72ae1...ccd

Jupp! Plus at en penisring heller ikke burde benyttes i mer enn 30 min.

Pumpe og ring, lytt til kroppen. Det kan være uvandt, men det skal ikke være vondt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at Bathmate selges i ulike størrelser. Er du normalt stor velg 30. Liten 20 og stor 40. Med min XXL er 40 passelig. 30 for smal og kort. Du vil bli overrasket av effekten. 

Anonymkode: 72ae1...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forsøkt bathmate. Penis ble større enn normalt rett etter pumping. Tjukkere, neppe særlig lengre, men litt følelsesløs. Etter noen timer var denne effekten helt borte. Tviler på at regelmessig bruk øker størrelsen permanent. Jeg kasta den i søpla. Har stor nok penis fra før. Gidder ikke å dedikere masse tid i årevis på en mulig bitteliten økning.

Anonymkode: 32c20...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...