Gå til innhold

Han dater fler enn meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg dater flere samtidig helt til jeg har sex med noen. Det er skjæringspunktet for meg...

Anonymkode: d5477...835

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan har det gått ts? 

 

Jeg forstår godt hvor vondt klump i magen du har, jeg har selv opplevd dette desverre.. Trodde vi datet eksklusivt, men viste seg at vi ikke gjorde det. Opplevd å date en mann i lengre tid jeg trodde var singel og, som viste seg å ha dame i nabobyen.. Mye dritt gjennom tiden. Og vært borti veldig mange playere gjennom tiden, til jeg til slutt ble så forbanna og såret, at jeg bestemte meg for å bare ikke være i noe forhold, og at jeg like godt kunne behandle mannfolk som søppel tilbake, og 'date' fler samtidig (dog, jeg løy ikke til noen av de at jeg ønsket noe mer med de, men jeg unngikk hele greia.) endte med at jeg såret en kar ganske mye.. :/

 

Hvis det viser seg at han sitter å flørter med andre damer mens han er med deg, er det bare utrolig respektløst. Vent nå i det minste til du er hjemme igjen, liksom.. Dårlig gjort å gi inntrykk av at han er seriøs med deg og, når han holder på slik.

Men det er ålreite menn der ute også. Jeg hadde som sagt til slutt lyst til å bare være singel, å slo meg veldig til ro med det. Bestemte meg bare for å ha det gøy, og da traff jeg selvfølgelig drømmemannen.. :P så etter litt om og men, og overbevisning fra hans side, datet vi eksklusivt, og er i dag et par :) tro meg, hvis en mann virkelig vil noe seriøst med deg, er han ikke redd for å vise, eller si det til deg, og andre damer faller bort fra hans interesse. Hvem leter vel fremdeles, hvis man føler man har truffet jackpot? Du fortjener bedre! 

Anonymkode: 4d0f2...849

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så koselig å bli etterspurt! 

Vi kunne ha fått til å møtes i går, men det hadde blitt så sent så jeg valgte å utsette det til i kveld. Han ble såpass forsinket fra jobb og jeg ville ikke ta slike ting rett ved leggetider, så skyldte på at jeg var trøtt selv og at vi har bedre av å ses i forbindelse med helga. Det var feigt nok litt godt å kunne utsette det litt og, jeg er jo tross alt litt redd for svarene.

Så da har jeg altså noen timer til å kjenne på nervøsitet og spenning.. :roll:

Anonymkode: 0de8f...d95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan har det gått ts? 

 

Jeg forstår godt hvor vondt klump i magen du har, jeg har selv opplevd dette desverre.. Trodde vi datet eksklusivt, men viste seg at vi ikke gjorde det. Opplevd å date en mann i lengre tid jeg trodde var singel og, som viste seg å ha dame i nabobyen.. Mye dritt gjennom tiden. Og vært borti veldig mange playere gjennom tiden, til jeg til slutt ble så forbanna og såret, at jeg bestemte meg for å bare ikke være i noe forhold, og at jeg like godt kunne behandle mannfolk som søppel tilbake, og 'date' fler samtidig (dog, jeg løy ikke til noen av de at jeg ønsket noe mer med de, men jeg unngikk hele greia.) endte med at jeg såret en kar ganske mye.. :/

 

Hvis det viser seg at han sitter å flørter med andre damer mens han er med deg, er det bare utrolig respektløst. Vent nå i det minste til du er hjemme igjen, liksom.. Dårlig gjort å gi inntrykk av at han er seriøs med deg og, når han holder på slik.

Men det er ålreite menn der ute også. Jeg hadde som sagt til slutt lyst til å bare være singel, å slo meg veldig til ro med det. Bestemte meg bare for å ha det gøy, og da traff jeg selvfølgelig drømmemannen.. :P så etter litt om og men, og overbevisning fra hans side, datet vi eksklusivt, og er i dag et par :) tro meg, hvis en mann virkelig vil noe seriøst med deg, er han ikke redd for å vise, eller si det til deg, og andre damer faller bort fra hans interesse. Hvem leter vel fremdeles, hvis man føler man har truffet jackpot? Du fortjener bedre! 

Anonymkode: 4d0f2...849

Det var trist å lese.. Jeg forstår ikke hva man ønsker å oppnå med å holde på sånn, er man ikke interessert i et forhold så hold deg til og møt andre som ikke er det også da vel! Og hvorfor er man i forhold i det hele tatt om man trenger variasjon og er der at man vil date? Det virker på meg som at mennesker bare blir mer og mer selvopptatte og ikke bryr seg en halv centimeter om andres følelser.. Det er så fint å kunne lese din historie, jeg forstår godt at man kan havne der at man blir såret og lei nok til at man mister motet og ikke bryr seg lenger. Ingen tar hensyn til deg, så hvorfor skal du ta hensyn til dem på en måte. Ble det at du såret noen en tankevekker for deg?

Jeg håper jo fortsatt at det ikke er noe spesielt, men føler jo at det er det. Det er ordentlig dårlig gjort om det er tilfelle, og jeg har fulgt et råd jeg fikk her tidligere; Å ha spørsmål og tanker klare, slik at vi får snakket ordentlig om det. Jeg har til og med skrevet ned i stikkord i tilfelle jeg blir satt ut..

Jeg liker lykkelige slutter, og det gjør meg så glad at det har ordnet seg for deg! Det finnes kanskje en drømmemann for alle der ute, jeg håper fortsatt på at det er ham jeg har møtt og at det hele har blitt en slags gedigen misforståelse. Men det er vanskelig å holde på den tanken når jeg som sagt egentlig har sett små tegn hele veien, og som nå har toppet seg. Hvis det viser seg at det er flere med i bildet så mister jeg troen på manndommen for en god stund altså, for da har jeg opplevd tidenes skuespill på nært hold :unsure: Drømmen er å være jackpot for noen, den ene i hele verden.. Ord og handling vet jeg ikke om jeg tør å stole på lenger, det er tydeligvis altfor lett å drive skuespill som sagt :( 

Anonymkode: 0de8f...d95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, FluffyJuggernaut skrev:

Jeg skjønner deg så godt. Jeg håper jeg aldri blir kastet ut i den kalde dating verden igjen. Det er blitt så mye mer kynisk bare de siste årene. Men det er garantert menn som føler det på samme måte som deg, dere må bare finne hverandre opp i alt kaoset.

Det kan jo være greit å ha en samtale med han du dater, før du tar en avgjørelse. Tviler på at du misforsto det du leste, men vet at jeg av og til "blåser" kyss til venner og mamma med emoji, så kan vel være greit å avklare før du eventuelt kutter kontakt. Og blir du å greie å komme over hva han gjorde nå, om han flørter og dater andre? Syns iallefall ikke at du skal la han leke med følelsene dine og bruke deg. Og om han virkelig har flørtet med noen så åpenlyst mens han var på date med deg, så er han så utrolig respektløs at han fortjener ikke deg.

Jeg har heldigvis ikke datet mange, for det skal en del til før jeg kommer dit at jeg møter noen. Hele opplegget virker så kynisk ja, helt enig.. Og det virker som at så mange har datet i evigheter og bare gått lei, jeg håper jo at HAN finnes men følelsen av å ha flaks og møte på den rette sånn sett føles forsvinnende liten. Det er liksom som en malstrøm av hyklere og playere som gjemmer bort diamantene i grumset de etterlater seg :sulosi:

Jeg får tatt praten i kveld, og håper ting blir avklart på en bra måte. Respekten henger ganske høyt for meg, og tillit er alfa og omega. Jeg vet ikke hva jeg tenker hvis det viser seg at det er flere, men jeg er klar for å snakke om ting og få det ut i lyset slik at vi kan ta det derfra.

Anonymkode: 0de8f...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Snabeldyr skrev:

Mennesker har svært forskjellige interesser og bedriver svært forskjellige aktiviteter, personligheten kan også variere voldsomt. Slik er det også med mennesker sine ønsker og behov. Jeg tenker at det er naturlig for mennesker å søke etter kjærligheten, på sine forskjellige måter. Noen har større behov for oppmerksomhet og å føle seg attraktiv enn andre, de søker nok fortvilet etter disse bekreftelsene og noen kan sikkert finne dette i å se at de får oppmerksomhet fra mange, noe som sikkert får dem til å føle seg mer attraktive enn hva dem reelt er og de stiller derfor kanskje for store krav til den andre fordi de føler at dem har mange som interesserer seg for dem. Andre igjen finner ikke bekreftelse på sine behov i andre ann den rette, de søker mot den ene (den som gir dem stabilitet). At dem som dater mye til slutt møter noen de alt vet hvem er, eller som kjenner noen de har datet m.m. Hun ene av de to, henne jeg snakker mest med, har mange historier om at flere av dem hun har datet kjenner både den ene og den andre og at de har møttes ved en tidligere anledning m.m. Har vært mye slikt drama for henne. Hun møtte 40 menn på en liten tidsperiode og bare siden jul har hun møtt flere menn og har flere i vente, hun skal på date i helgen som kommer bl.a.

At noen stadig sjekker telefonen kan være et tegn, men trenger ikke å være det da mange generelt ser for mye ned i den uavhengig av om dem møter venner, familie eller er på date. Uansett hvem jeg møter, om det er venner eller familie etc. så unnskylder jeg egen telefonbruk og forklarer den med hva det gjelder, det er rett og slett uhøflig å sitte med snuten ned i telefonen og svare på meldinger etc. når man sosialiserer med andre. Noen er irriterende uoppmerksom der, selv har jeg måtte si fra til mange bekjente om akkurat dette. Men min venninne som jeg nevnte over her er ekstrem på det, hun er trygdet og det er hva hun benytter dagene til, kontakt med alle disse mennene så lenge relasjonen varer. Ikke overdrivelse og si at hun sitter i telefon 8 timer i døgnet med diverse menn, det ville være en underdrivelse vil jeg si. Selv når jeg har besøkt henne så har det hendt at hun prater en time med den ene og en time med den andre, mens jeg har sittet og sett TV og ventet. Plagsomt ja, og normalt hadde jeg sagt i fra om slik (men bare gjort det en gang mot henne), har pleid å la henne få gjøre det og det har ikke plaget meg veldig at hun har stukket seg bort slik for jeg håper hun finner den rette nå, hun har vært single i to år så det er på tide. Den gangen jeg sa ifra var en gang hun hadde bedt meg med på noe, men så var hun ikke tilstede i det hele tatt fordi hun satt 1,5 time i telefon med en kar mens jeg satt og ventet på henne, etter en og en halv time gikk jeg og avbrøt henne og det er den eneste gangen jeg har vært sur på henne - etter det har hun skjerpet seg litt. Mente det ble feil å be meg med, når jeg kjører to timer for å møte henne så prioriterer hun ikke å være sosial i det hele tatt.

Er egentlig hans oppgave å forklare egen telefonbruk synes jeg, du har ikke gjort noe feil som har tatt det usagte som en selvfølge, for det blir feil at du skal måtte kommentere dette da det er han som skulle vært høfellig nok og sagt fra for å forsvare egen telefonbruk. Det er normalt å beklage og forklare egen uoppmerksomhet synes jeg, men ikke alle er like velloppdragen på akkurat det og det virker som om dem synes det er greit å bruke telefonen mye uansett hvem dem møter. Men er mye generasjonsbestemt også dette, tenker at jeg er født i en generasjon hvor telefonbruk ikke er en så stor del av livet.

Jeg også er der, om jeg trenger å ha telefonen i nærheten eller hvis jeg svarer noen så forklarer jeg hva det gjelder. Jeg synes din venninne høres ekstremt selvsentrisk ut på det området, og du høres ekstremt tålmodig ut! :ohmy: Jeg kan si meg enig i at alle har forskjellige behov, men jeg kommer fortsatt aldri til å forstå de som påstår de er seriøse men som ikke er det. Spill da ihvertfall på egen banehalvdel, ikke løp over til den andre og skap kaos.

Jeg kan være ganske opptatt med mobilen selv, men det er når det passer seg, sånn som alene hjemme eller sittende i fred på en cafe for eksempel. Jeg er heller ikke vant til eller oppvokst med sånn som mobilbruk er blitt nå, folk er jo så avhengige at det er en gru. 

Anonymkode: 0de8f...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være hans eks som sender random melding? Ellers syns jeg det er litt douche å date fler samtidig, første jeg tenker at han kun er ute etter sex hvis han driver på slikt og hvis han er av typen som kommer med svar som "jeg vet ikke" når man snakker om følelser, da er det ikke verdt å bruke tiden din på han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Morten1 skrev:

Kan det være hans eks som sender random melding? Ellers syns jeg det er litt douche å date fler samtidig, første jeg tenker at han kun er ute etter sex hvis han driver på slikt og hvis han er av typen som kommer med svar som "jeg vet ikke" når man snakker om følelser, da er det ikke verdt å bruke tiden din på han

Jeg har vært innom tanken, at det kan f.eks være fra en eks-date som ikke helt har gitt opp håpet. Håpet mitt er at han rett og slett bare kan vise meg meldingen, selv om jeg ikke har rett til å se den, hvis den er uskyldig og han vil ufarliggjøre hele greia for meg. Han er ikke redd for å prate følelser, om hvordan jeg er for ham og hva han tenker om livet fremover. Men ord er lett å komme med, jeg merker jeg er ganske avventende til vi har fått tatt praten vår..

Anonymkode: 0de8f...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har lest gjennom tråden din, og vil først og fremst si at jeg føler med deg og synes det er vondt å lese det du opplever nå.. Jeg vet at kjæresten min faktisk datet andre samtidig med meg, bare at jeg ikke fant det ut før vi nådde 9-10 måneder sammen og var blitt samboere. Du kan si verden min ramlet litt sammen, alt det magiske jeg trodde var forbeholdt meg var også en annen jente en stor del av. Jeg kjenner meg veldig igjen i følelsene dine, jeg óg følte en så utrolig forbindelse med ham helt fra første stund og slukte blindt alle ord og handlinger. Vi er fortsatt kjærester, men jeg sliter en god del med tilliten til ham den dag i dag.

Hvis du kunne tenke deg det så kan vi gjerne skrives mer på privat chat? Jeg har ikke lyst til å gå mer i detaljer med nick, men om du trenger noen å snakke med så stiller jeg gjerne opp ;) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2018 den 13.40, AnonymBruker skrev:

Jeg også er der, om jeg trenger å ha telefonen i nærheten eller hvis jeg svarer noen så forklarer jeg hva det gjelder.

Det er rett og slett herlig å bare legge fra seg telefonen og bare gå inn i boblen det kan være å være tilstede med noen, det trenger ikke være noe romantisk heller og kan like gjerne være med venner. Jeg får en sterkere mental ro jeg dersom jeg slår telefonen på lydløs og legger den fra meg.

På 19.1.2018 den 13.40, AnonymBruker skrev:

Jeg synes din venninne høres ekstremt selvsentrisk ut på det området, og du høres ekstremt tålmodig ut!

Hun er blitt litt for isolert tenker jeg, og dermed også for avhengig av telefonen som på en måte blir selskapet hennes gjennom dagen. I går f.eks. så ringte hun meg tre ganger og hadde så mye på hjertet at det ble en 1,5 times samtale. Hun skulle på date i helgen men han hun skulle møte hadde avlyst, han hadde dratt en røverhistorie om at han var innlagt på sykehuset og en bekymret henne ringte sykehuset for å finne ut om det virkelig stemte. De hadde ikke fått inn en med hans navn, så i dag tenkte hun å ringe han og late som at hun er på sykehuset for å besøke han (men der er jo ikke han). Haha, jeg skulle gjerne hørt den samtalen...

Men igjen, når hun er ufør som hun er, og derfor er mye hjemme og heller ikke økonomi til å være med på alt av sosiale aktiviteter siden reiser til og fra koster henne penger, så er det kanskje forståelig at hun er mer avhengig av telefonen enn de fleste.

Jeg håper jeg ansees som tålmodig med mennesker, men tidvis så renner det over for min del. Har levd et liv med en bror som er litt krevende på sett og vis, som har medført at jeg har måtte ha en ekstra dose tålmodighet for diverse. Jeg tenker at hvordan det har måtte være å forholde meg til han har gjort meg mer tålmodig enn hva jeg ellers ville vært.

På 19.1.2018 den 13.40, AnonymBruker skrev:

Jeg kan si meg enig i at alle har forskjellige behov, men jeg kommer fortsatt aldri til å forstå de som påstår de er seriøse men som ikke er det. Spill da ihvertfall på egen banehalvdel, ikke løp over til den andre og skap kaos.

Jeg tenker at det med å definere seriøs er relativt, altså at det baserer seg på den som påberoper seg det sitt eget syn, ikke dermed sagt at andre ser det likedann. Er en komplisert øvelse å bedømme seg selv og å ha selvinnsikt er ikke alltid like lett for mennesker, noen føler seg rett og slett fornuftig når de er urimelige, og den følelsen av å være fornuftig og håndtere noe riktig har de like fullt selv om andre ser det ganske annerledes.

Tenker at alt handler o å finne mennesker rundt enn som man forstår og deler tanker og verdier med, det blir for vanskelig å omgås noen som blir en for stor kontrast. Men poenget var jo at uansett hvor manipulerende og løgnaktig noen er så kan de rett og slett føle seg ærlige og hevde at de er det, for det er følelsen de selv føler.

På 19.1.2018 den 13.40, AnonymBruker skrev:

Jeg kan være ganske opptatt med mobilen selv, men det er når det passer seg, sånn som alene hjemme eller sittende i fred på en cafe for eksempel.

Jeg er også der, når man er alene så kan mobilen være ok selskap. Benytter mobilen ca 40 minutter hver dag i snitt jeg også, mindre enn de fleste tror jeg. Men skriver litt mailer jeg da, er det som er min greie heller enn mobilen, men er alltid når jeg er alene altså.

Å gå på cafe gjør jeg alt for sjelden, men mye grunnet hvor jeg bor også det for normalt er jeg en som liker å sitte på en cafe (også alene), jeg savner faktisk det...

På 19.1.2018 den 13.40, AnonymBruker skrev:

Jeg er heller ikke vant til eller oppvokst med sånn som mobilbruk er blitt nå, folk er jo så avhengige at det er en gru. 

Skjedde noe med mobilbruken rundt tusenårs-skiftet ja, telefonbruken startet å bli distraherende i sosiale settinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søker og har intervjuer med flere arbeidsgivere samtidig når jeg søker jobb også. Hva er galt me det? For en mann er det typisk vanskelig å få seg en date i utgangspunktet, og da skulle legge alle eggene i en kurv er jo rett og slett idiotisk.

Det handler nok bare om at dere kvinner er så priviligert at dere ikke klarer å sette dere inn i situasjonen menn flest er i. Dere kan jo bare legge ut en annonse og bli overøst med tilbud hvis det ikke fungerer, mens for en mann kan det gå lang tid og mye innsats å finne en ny bare for å få en date. Skal man da være eksklusive med hver eneste man går på date med kan man bli gående i mange år før man finner seg noen.

Anonymkode: 2d1e0...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg søker og har intervjuer med flere arbeidsgivere samtidig når jeg søker jobb også. Hva er galt me det? For en mann er det typisk vanskelig å få seg en date i utgangspunktet, og da skulle legge alle eggene i en kurv er jo rett og slett idiotisk.

Det handler nok bare om at dere kvinner er så priviligert at dere ikke klarer å sette dere inn i situasjonen menn flest er i. Dere kan jo bare legge ut en annonse og bli overøst med tilbud hvis det ikke fungerer, mens for en mann kan det gå lang tid og mye innsats å finne en ny bare for å få en date. Skal man da være eksklusive med hver eneste man går på date med kan man bli gående i mange år før man finner seg noen.

Anonymkode: 2d1e0...58a

Sammenligner du dating ned jobbintervju??

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Maleficenta skrev:

Sammenligner du dating ned jobbintervju??

Det forklarer jo kynismen og egoismen som rår blant mange iallefall. Mange forstår ikke at det er mennesker med faktiske følelser de leker med, ikke annonserte jobber...

Anonymkode: 0f1bd...e26

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maleficenta skrev:

Sammenligner du dating ned jobbintervju??

Ja. Vanskelig for å forstå analogier og prinsipper?

Anonymkode: 2d1e0...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det forklarer jo kynismen og egoismen som rår blant mange iallefall. Mange forstår ikke at det er mennesker med faktiske følelser de leker med, ikke annonserte jobber...

Anonymkode: 0f1bd...e26

Leker du med arbeidsgivere på jakt etter ansatte? Du er faen ikke lite frekk.

Anonymkode: 2d1e0...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Vanskelig for å forstå analogier og prinsipper?

Anonymkode: 2d1e0...58a

Nei men det er en dårlig sammenligning. Da dating handler om å finne en kjæreste. Er ikke noe businessdeal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leker du med arbeidsgivere på jakt etter ansatte? Du er faen ikke lite frekk.

Anonymkode: 2d1e0...58a

Er fint lite føleri i ansettelsessaker. Dermed ingen følelser som blir lekt med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Maleficenta skrev:

Nei men det er en dårlig sammenligning. Da dating handler om å finne en kjæreste. Er ikke noe businessdeal.

Jo tydeligvis har du store vansker med å forstå en analogi. Begge deler handler om tilbud og etterspørsel, og strategier i forhold til dette.

Må man sende inn flere titalls av søknader mellom hver gang man får et intervju, og man så plutselig får to så går man på begge, og ikke opplyser om det andre. For ellers kan man risikere noen hundre søknader til og LAAAANG tid før man får napp. 

Mens hvis man er i en situasjon hvor tillbudene drøsser inn selv uten noe søknad så velger man seg ut det man liker best og går på det ene intervjuet. For hvis det svikter så kan man bare velge seg ut en av de mange andre som renner inn.

Og det samme gjelder dating. Går det 4 måneder og 200 forespørsler mellom hver aksept om en date, og man plutselig får to så går man på begge to. For ellers kan det gå mange år før du finner deg noen om du skal ta en og en i rekkefølge.

Mens hvis innvitasjonene renner inn så kan man godt velge ut og forholde seg til en. For hvis den faller gjennom er uansett neste bare å velge en ny ut av haugen.

Anonymkode: 2d1e0...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo tydeligvis har du store vansker med å forstå en analogi. Begge deler handler om tilbud og etterspørsel, og strategier i forhold til dette.

Må man sende inn flere titalls av søknader mellom hver gang man får et intervju, og man så plutselig får to så går man på begge, og ikke opplyser om det andre. For ellers kan man risikere noen hundre søknader til og LAAAANG tid før man får napp. 

Mens hvis man er i en situasjon hvor tillbudene drøsser inn selv uten noe søknad så velger man seg ut det man liker best og går på det ene intervjuet. For hvis det svikter så kan man bare velge seg ut en av de mange andre som renner inn.

Og det samme gjelder dating. Går det 4 måneder og 200 forespørsler mellom hver aksept om en date, og man plutselig får to så går man på begge to. For ellers kan det gå mange år før du finner deg noen om du skal ta en og en i rekkefølge.

Mens hvis innvitasjonene renner inn så kan man godt velge ut og forholde seg til en. For hvis den faller gjennom er uansett neste bare å velge en ny ut av haugen.

Anonymkode: 2d1e0...58a

Så romantisk du... Er det krise å ikke ha noen å date til enhver tid? Og hvordan skal man finne noen man virkelig øiker med den tankegangen? 

Endret av Maleficenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...