Gå til innhold

Han dater fler enn meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor vanlig er det egentlig å date flere etter man har hatt sex?

Jeg har datet en fyr en måneds tid nå, og funnet ut at han møter en annen også. Han fikler inniblant med telefon på besøk her, og når han var på do tikket det inn en messengermelding jeg fikk lest på skjermen. Han sendte meldinger med henne mens han var hos meg, kan tro jeg ble litt satt ut! Var av typen savner deg, og nattaklem/nuss. Vi var tidlig intime, så jeg er redd han også er det med henne.. Det gjør meg uvel :( Han er så utrolig tilstede med meg og er så drømmemann på alle måter, vi har vært så close siden vi først møttes og ting har føltes så riktig - jeg ble så rystet når jeg leste det!

Hvordan ville dere taklet dette?

Anonymkode: 0de8f...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruk kondom 

frem til dere sier at dere ikke skal Date andre så gjør man som man vil. 

Anonymkode: a131d...859

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er normalt å date flere på en gang, for å ha større mulighet for å finne en man klaffer med. Det ser jeg egentlig ikke problemet med. 

Og så sliter jeg litt med å sympatisere med kvinner som legger seg ned når de er usikre på den andres følelser. Hvis du vet at du ikke stoler helt på vedkommende, hvorfor ha sex? 

Jeg synes ikke det er akseptabelt at han tekster med en annen kvinne når han sover hos deg. Fortell st du har følelser for han og se hva han svarer? Og si klart ifra at du ikke gidder dersom han har tenkt å holde på med flere.

Anonymkode: b2ba9...7d8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har datet en fyr en måneds tid nå, og funnet ut at han møter en annen også. Han fikler inniblant med telefon på besøk her, og når han var på do tikket det inn en messengermelding jeg fikk lest på skjermen. Han sendte meldinger med henne mens han var hos meg, kan tro jeg ble litt satt ut! Var av typen savner deg, og nattaklem/nuss. Vi var tidlig intime, så jeg er redd han også er det med henne.. Det gjør meg uvel :( Han er så utrolig tilstede med meg

Anonymkode: 0de8f...d95

Så tilstede er han vel ikke om han bruker datene med deg til å flørte med andre damer. 

Anonymkode: c13ad...a54

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes flere fisker i havet, så en "mann" som tekster slike meldinger samtidig som han er sammen med deg, hadde jeg droppet fortere enn svint. 

Endret av Ulven
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med ham om det - hvor dere står, forventninger og eventuell eksklusivitet. Er han drømmemannen burde det ikke være noe problem å få klarhet i dette. 

Og la være å lese meldingene hans!

Anonymkode: 48592...ce7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med siste, selv om jeg synes det er en uting å date flere. Man vet som regel etter en liten stund om dette er en person man vil være med eller ikke, og da går man ikke etter andre. 

Anonymkode: ce002...24a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg føler meg så gammel og heldig! Når ble det egentlig stuereint å ligge med flere på en gang! Jeg hadde tatt det som en selvfølge at han ikke datet andre hvis han både datet og lå med meg! Men jeg skjønner at tidene forandrer seg og at kondom er viktigere enn noensinne! Hadde jeg vært ung i dag hadde jeg søren meg unngått sex helt til han kunne se meg i øynene og si at han ikke treffer andre!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ulven skrev:

Det finnes flere fisker i havet, så en "mann" som tekster slike meldinger samtidig som han er sammen med deg, hadde jeg droppet fortere enn svint. 

Hvorfor det? Føler kvinner (er kvinne selv) er så dramatiske når det kommer til dating. "Han skrev til en annen dame!! Jeg må droppe han". Tror du sjelden finner en mann som ikke skriver til andre damer mens han er singel. Du kommer aldri til å finne noen om du skal droppe for alt mulig. Kan være han ikke er sikker på henne og og holder døren åpen for flere. 

Men jeg reagerer også på "savner deg" meldinger. Da må de ha vært sammen på en eller annen måte. Ts må nok bare være direkte her.

Anonymkode: b2ba9...7d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 "Kan du sette telefonen på lydløs? Det er så utrolig plagsomt å høre på at det tikker inn meldinger fra andre damer. Bør jeg sjekke meg for kjønnssykdommer? Hva er planen din? Harem?"

Anonymkode: 96010...af2

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor det? Føler kvinner (er kvinne selv) er så dramatiske når det kommer til dating. "Han skrev til en annen dame!! Jeg må droppe han". Tror du sjelden finner en mann som ikke skriver til andre damer mens han er singel. Du kommer aldri til å finne noen om du skal droppe for alt mulig. Kan være han ikke er sikker på henne og og holder døren åpen for flere. 

Men jeg reagerer også på "savner deg" meldinger. Da må de ha vært sammen på en eller annen måte. Ts må nok bare være direkte her.

Anonymkode: b2ba9...7d8

Det er utformingen på meldingene jeg reagerer på. Når mannen tydligvis har en eller annen form for romantiske følelser for personen i den andre enden av meldingene, hadde jeg ikke giddet bruke mer tid på vedkommende. Dramatisk, ja mulig det, men heller dramatisk enn å kaste bort tid og følelser.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det helt fjernt å skulle holde på sånn, følelsene blir jo aldri ekte om man holder på med flere samtidig! Ikke rart folk har så forkvaklede holdninger til dating i dag, man må jo være ekstremt tykkhuda og kynisk for å i det hele tatt holde ut!

Jeg hadde forresten kasta ham ut på sekundet og aldri sett meg tilbake. :) Sånne mennesker trenger jeg virkelig ikke i livet mitt.

Anonymkode: 0f1bd...e26

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Jeg hadde gått. Høres ut som en som vil ha i pose og sekk, men egentlig aldri vil binde seg. Ikke rart match maker Patty sier «ingen sex før monogami»

Anonymkode: a68b7...335

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her..

Det var innholdet i meldingen jeg reagerte på også, at det virket mer romantisk enn tilfeldig. Nå vet jeg ikke "reglene" for dating, jeg er av den gammeldagse typen selv - og pleier ikke å ligge med noen sånn uten videre, men det føltes så riktig med ham. Jeg er redd for at det skal være sånn player-fyr jeg har kommet ut for, og selv om det er dårlig gjort å lese meldinger slik så er jeg glad for at jeg så den. Jeg tenker at om han er like på med henne, og like god som han er mot meg så er vi flere som har falt for ham.

Jeg sendte ham en melding i stad hvor jeg skrev at jeg ikke hadde andre enn ham og lurte på om han traff flere. Han svarte nei, så jeg vet at han lyver allerede. Hvordan skal jeg ta dette videre opp med ham?

Anonymkode: 0de8f...d95

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst også gammeldags og foretrekker å date en av gangen. Ser ikke hva som er så jævla dramatisk med det, folk har jo blitt helt skada av tinder.

Anonymkode: 0c49e...4ea

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å få nummeret til den andre dama, hun vet sikkert ikke at han holder på med flere hun heller.

Dere kan møtes og planlegge hvordan dere kan ta han på fersken! :pisk:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er bare desperate nettdatere eller playere som møter flere samtidig

Anonymkode: f33df...9ff

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg sendte ham en melding i stad hvor jeg skrev at jeg ikke hadde andre enn ham og lurte på om han traff flere. Han svarte nei, så jeg vet at han lyver allerede. Hvordan skal jeg ta dette videre opp med ham?

Anonymkode: 0de8f...d95

Han lyver allerede om noe vesentlig i datingprosess. Enten må du si at du har snoka og konfrontere (kjipt for deg og, for man skal ikke kikke) eller bare gå. Ikke sikkert han er den drømmemannen du tror.

Anonymkode: 9d1a0...b84

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Føler kvinner (er kvinne selv) er så dramatiske når det kommer til dating. "Han skrev til en annen dame!! Jeg må droppe han". Tror du sjelden finner en mann som ikke skriver til andre damer mens han er singel. Du kommer aldri til å finne noen om du skal droppe for alt mulig. Kan være han ikke er sikker på henne og og holder døren åpen for flere. 

Men jeg reagerer også på "savner deg" meldinger. Da må de ha vært sammen på en eller annen måte. Ts må nok bare være direkte her.

Anonymkode: b2ba9...7d8

Men det er jo litt frekt å flørte med andre SAMTIDIG som man er på date med noen. Da svarer man på disse mld ved en annen anledning.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS her..

Det var innholdet i meldingen jeg reagerte på også, at det virket mer romantisk enn tilfeldig. Nå vet jeg ikke "reglene" for dating, jeg er av den gammeldagse typen selv - og pleier ikke å ligge med noen sånn uten videre, men det føltes så riktig med ham. Jeg er redd for at det skal være sånn player-fyr jeg har kommet ut for, og selv om det er dårlig gjort å lese meldinger slik så er jeg glad for at jeg så den. Jeg tenker at om han er like på med henne, og like god som han er mot meg så er vi flere som har falt for ham.

Jeg sendte ham en melding i stad hvor jeg skrev at jeg ikke hadde andre enn ham og lurte på om han traff flere. Han svarte nei, så jeg vet at han lyver allerede. Hvordan skal jeg ta dette videre opp med ham?

Anonymkode: 0de8f...d95

Ikke ta det opp bare dump han du. Ghost han.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...