Gå til innhold

Kjæresten fortalte eksen at han skal slå opp med meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han har det vanskelig og tar det ut over deg? Sjarmerende uansett alder det.. Jeg ville nok sagt "nei takk" for egen del..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når gutter/menn får det vanskelig og/eller ikke har et helt harmonisk forhold med dama si, tar de ofte kontakt med noen som kan gi de den oppmerksomheten de ønsker, noen som er mer spennende og "ukompliserte". De er ikke modne nok til å takle motgang i forholdet og flykter derfor til noen andre.

Anonymkode: 1281d...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, han vil slå opp fordi du er så sur ofte, men han blir sur fordi du ikke vil spise? 

Anonymkode: 2f970...267

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han her hørtes ikke ut som mye å samle på, beklager men jeg tenker at han her ikke bryr seg nok om deg og ser ut til å savne eksen som har en annen. Tenker at han ikke føler all verden for deg og ikke er redd for å miste deg, da får du det bedre med en annen for han her tror jeg forlater deg når noe nytt og bedre dukker opp...

Du har tilgitt noe ingen skal måtte tilgi, i et forhold var det han viste over grensen til utilgivelig mener jeg... Pleier ikke råde noen til å gi opp, men slik jeg ser det så gjør kort prosess her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

ts her

 

Har snakket mer med han om dette. Han sier at han gjør mye dumt nå ettersom han er i en vanskelig tid. Han var utrolig lei seg, ba meg om å ikke forlate han osv. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre

Anonymkode: 4fa55...c68

Vel livet har mange Berg og dalbaner,  og man vil flere ganger ha det "tøft"..  Han har jo vist hva slags person han er,  du burde gå. 

Fordi ting er tøft så begynner man å skrive til eksen sin?  Ugler i mosen me han Karen der

Anonymkode: b43b9...25d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke noe å tilgi. Han er kun sammen med deg til han får muligheten til å overlappe deg med noen andre. For hans del er forholdet godt over men han hadde vel ikke hjerte eller guts til å si "Nei! det er slutt" når du ble lei deg og ba om sjanse til bedring. 

Anonymkode: 0f394...74a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder du dette?

Kom hab i forkjøpet og dump han. Hab har jo tydeligvis bestemt seg men er for feig til å gjennomføre. 

Anonymkode: d1a7a...6d4

Tett i nesa?

Anonymkode: b5991...1f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Tett i nesa?

Anonymkode: b5991...1f3

Denne kommentaren lo   jeg godt av!😂😁

Til Ts- DUMP han.

Anonymkode: 94e81...50a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

TS, noe å tenke over:

Livet er langt, og det vil komme gode og dårlige dager gjennom hele livet. Det kan ikke være sånn at en kan lire av seg hva som helst eller oppføre seg på en hvilken som helst måte bare fordi en har en tøff dag.

Problemer i et forhold løses mellom partene i forholdet, ikke med eks'er, mødre eller kompiser. Ingen forhold - 100 % uten unntak - blir bedre av at den ene part truer med å gjøre det slutt.

Han er fersket i å gjøre noe dumt, og dette forklarer han med en dårlig dag. Det blir for dumt. 

Jeg håper du står opp for deg selv og setter grensen for hva du gidder å finne deg i klart og tydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...