Gå til innhold

Noen som lever i sexløse forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

22 timer siden, DonaldDuck skrev:

Da er dere aseksuelle begge to da? Det blir jo noe helt annet og det var nok ikke det TS lurte på. 

Vi er ikke aseksuell nei. Jeg er ekstremt seksuell og han litt, men jeg tøyer meg. 

Anonymkode: 007d1...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forestår ikke damer som ikke vil ha sex med en kåt partner men som samtidig vil ha en forhold til ham. Damer behøver jo ikke gjøre store innsatsen. Er det for tørt er det jo bare å kline inn med vaselin og la det stå til. Da har jeg større forståelse for menn som har lystproblemer. De må jo tross alt få til en ereksjon. Det er da mye mer krevende enn å bare ligge der å ta i mot en pikk.

Anonymkode: f3b56...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi er ikke aseksuell nei. Jeg er ekstremt seksuell og han litt, men jeg tøyer meg. 

Anonymkode: 007d1...c90

Ok, hvorfor avstår dere fra sex da? Jeg bare forsøker å forstå motivasjonen for det. Har dere snakket sammen og blitt enige om at dere ikke skal ha sex, til tross for at dere har lyst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan takler du dette,seriøst ment fordi jeg er i samme situasjon, han kan ikke pga sykdom. 

Anonymkode: 66f9e...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan takler du dette,seriøst ment fordi jeg er i samme situasjon, han kan ikke pga sykdom. 

Anonymkode: 66f9e...9fa

Dytt..

Anonymkode: 66f9e...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har levd i et sexløst ekteskap de siste årene, og er på vei ut av ekteskapet nå. Savner nærhet, lidenskap og intimitet. Men gubben har vært usikker på om han vil ut av ekteskapet og sier han kan leve resten av livet uten å ha sex, og vi er i midten av 30 årene. Tragisk! Og jeg har faktisk trodd at jeg ikke er en seksuell person siden jeg har nå levd uten i noen år, men etter at jeg våknet opp av boblen, så har jeg både tenkt hva som er galt med meg siden han ikke vil ha sex og at jeg kan nesten ikke vente med å ha sex igjen med en ny mann. 

Anonymkode: 03d48...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever med syk mann og er selv desperat etter sex,men elsker han,og alt er topp ellers etter20 år...sukk..

Vurderer å ha tilfeldig sex innimellom. 

 

Anonymkode: 66f9e...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 16.1.2018 at 12:40 PM, AnonymBruker said:

Samboer i 17 år, har ikke hatt sex på 13 år. Bor sammen for barnas skyld og kunne aldri tenke meg å ha sex med henne igjen.

Anonymkode: 27dd1...1cc

Interessant tråd. Mitt forhold er for tiden sexløst. Vi har ikke hatt sex på over et halvt år. Ser ikke for meg når vi skal ha det igjen heller. Årsaken er problemer/store uenigheter i forholdet, som gjør at jeg rett og slett ikke liker ham så godt lengre og i særdeleshet ikke er seksuelt tiltrukket av ham. Vi har barn sammen, derfor blir jeg. Inntil videre. Hadde ikke giddet mer om det ikke var for barna. 

Sexlysten min er stor, jeg drømmer derfor om en elsker eller to på si. Jeg unner mannen min det samme, men vi har ikke avtalt det. Tror ikke han ville ønsket det for meg. 

Anonymkode: 4a215...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er ikke aseksuell nei. Jeg er ekstremt seksuell og han litt, men jeg tøyer meg. 

Anonymkode: 007d1...c90

Er ikke det vanskelig for deg...

 

Anonymkode: 66f9e...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det vanskelig for deg...

 

Anonymkode: 66f9e...9fa

Må være tungt?

Anonymkode: 66f9e...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
På 17.1.2018 den 14.12, AnonymBruker skrev:

Jeg har levd i et sexløst ekteskap de siste årene, og er på vei ut av ekteskapet nå. Savner nærhet, lidenskap og intimitet. Men gubben har vært usikker på om han vil ut av ekteskapet og sier han kan leve resten av livet uten å ha sex, og vi er i midten av 30 årene. Tragisk! Og jeg har faktisk trodd at jeg ikke er en seksuell person siden jeg har nå levd uten i noen år, men etter at jeg våknet opp av boblen, så har jeg både tenkt hva som er galt med meg siden han ikke vil ha sex og at jeg kan nesten ikke vente med å ha sex igjen med en ny mann. 

Anonymkode: 03d48...ff4

Dere er i midten av 30 årene,og "Gubben" hevder han kan leve utan å ha sex m/ "Kjærringa".         

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonym Bruker

Sexhehovet like stort idag som tidligere,og blir ofte kåt og fantaserer på  attraktive damer    Dama har imidlertid  aldri tatt  noe sexuelt inititativ, og føler vi lever saman " bare  som gode venner ", og   skulle slik sett  kanskje vert skilt for mange år sidan. 

   Men, så er det slik   " Ein  veit hva man har, men veit ikkje hva man får "  

Tviler på at du her på KG  vil få svar på ditt spørsmål som er særleg relevant for eit igjennomsnitt av befolkningen.  Er nok mange av den aldrende befolkning som ikkje er på KG,som lever utmerket  godt utan behov for sex.   

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleprinsesse

Dere som lever i sexløse i forhold - onanerer dere da eller? hvis dere onanerer, men ikke vil ha sex med partner - så hadde jeg virkelig klikka på min partner. Da hadde jeg virkelig følt meg nedprioritert og behandlet som dritt. Heldigvis har jeg en partner med god sexlyst. Blir ofte sex 3-4 ganger i uken. Jeg er en ekstreeem seksuell person og kan fint bruke dildoen + vibratoren 5-7 ganger daglig. Ingenting er som å komme så kraftig at det bare renner nedover lårene av deilige fitte safter! Den dagen typen dropper meg for hånda si, så er det faktisk hadebra. Godt og trygt forhold eller ei.

Men er det derimot sykdommer som gjør at h*n verken onanerer eller ha sex, så er saken en helt annen.

Endret av Lilleprinsesse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2018 den 11.46, Nerine_ skrev:

Sex en gang i uka faller neppe inn i kategorien "sexløst forhold". 

Er jo tilnærmest sexløst forhold jo. Man har jo mere sex som singel da likssom, så hvorfor skal man være i et forhold om man kun har sex 1 gang i uken?

Anonymkode: 8ec0c...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 17.1.2018 den 8.38, Datti skrev:

 

Man er da like glad i kjæresten om man ikke vil ha sex,kan være mange grunner til å ikke ville/kunne

Forutsetningen for diskusjonen er jo at man er frisk og at det ikke er sykdom eller skade inni bildet. Da blir svaret på spørsmålstillingen en hel annen 🙂 Og da kan man ikke for at man må avstå.

 

Anonymkode: cbdff...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2018 den 12.40, AnonymBruker skrev:

Samboer i 17 år, har ikke hatt sex på 13 år. Bor sammen for barnas skyld og kunne aldri tenke meg å ha sex med henne igjen.

Anonymkode: 27dd1...1cc

Herregud noe så trist 

Anonymkode: ec47c...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi hatt lite sex de siste 1,5 årene på grunn av meg. Jeg har hatt vondt og INGEN sexlyst etter fødsel, og da mener jeg faktisk null sexlyst.. for min var tanken på å aldri ha sex igjen mer tilfredstillende enn å ha sex... men nå begynner det å ta seg opp igjen, mannen er glad og jeg er glad for at lysten kommer snikende. 

Anonymkode: 7cc05...3b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jo tilnærmest sexløst forhold jo. Man har jo mere sex som singel da likssom, så hvorfor skal man være i et forhold om man kun har sex 1 gang i uken?

Anonymkode: 8ec0c...7ed

Tviler på at alle single har sex flere ganger hver uke. Sexløst= null sex. Tipper en gang i uka er mer enn hva mange andre i forhold har. 

Hvor gammel er du....?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...