Gå til innhold

Noen som lever i sexløse forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke sååååååå lenge...

Anonymkode: 66f9e...9fa

hahah tenkte det samme......" har dere ikke hatt sex på noen måneder ? men du valgte å bli ? WOOOOOOOOOW"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et forhold som baseres mye på sex fungerer ikke i lengden. Gikk inn i et samboerforhold for 4 måneder siden, har ikke hatt sex ennå. Ellers så har vi det så bra som det går an - ingen krangler, ingen problemer, bare fryd og gammen. Når man har det - hvorfor skal man ødelegge ved å gå fra hverandre? 

Anonymkode: 007d1...c90

sex er viktig, men langt i fra alt i et forhold, kommunikasjon og trivsel er mye mye viktigere. virker som om alt idag handler om sex sex sex sex

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt uten sex er ikke forholdet vårt, vi har kanskje sex en gang i halvåret. Det er han som ikke har lyst. 

Anonymkode: 6fdd7...094

han har lav sexlyst da, fått lavt testosteron kanskje, dette kan sjekke hos legen. 

eller du er ikke fin lengre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nesten sexløst kan man si, det går gjerne flere måneder mellom hver gang.
Dette er pga av mannens vektøkning og lavt testosteron som medfører at han har nedsatt lyst.
Jeg sier nedsatt, jeg mener egentlig ikkeeksisterende.

Av de 16 årene vi har vært sammen har dette vært et "problem"  de siste 10-12 årene.

Han er nå igang med å gå ned i vekt og vi håper begge at det vil løse hans lystproblemer. Han savner å ha lyst sier han og jeg forstår at det ikke er spesielt morsomt for han heller. Men det er er også ganske slitsom på selvtilliten å sitte der med vanlig sexlyst og få konsekvent avvisning i 10+ år.

Vi kommer nok til å holde sammen uansett hva som skjer på den fronten.

Anonymkode: 5bc11...e1b

hvor gammel er han? det er flere muligheter for å øke testosteron, både vanlige mediser og testosteron injeksjoner, da vil sexlysten bli veldig høy og han vil gå ned i vekt pga økte testosteron øker fettforbrenningen.

han kan f.eks prøve clomid, som øker testosteron med over 100 prosent, dette gir ingen bivirkninger

eller han kan ta testosteron i sprøyte, dette har noen bivirkninger, men er enda mer effektivt enn clomid. begge disse to må man få av lege og først få påvist lavt testosteron. kanskje det fikser seg med å gå ned i vekt, trene og bra kosthold, men de fleste gangene er det permanent lavt pga alder og da er det viktig med tillskud av testosteron

snakker av erfaring her da mitt forgje forhold ble ødelagt pga min lave sexlyst. nå bruker jeg testosteron, ikke bare har sexlysten min økt, jeg har gått ned 15 kg på 5 mnd, fått større og strammere kropp/muskler, fått strammere og penere ansikt, tjukkere øyenbryn , trenger mindre søvn, er mindre sliten og har høyere energi og føler meg bedre. Life change !"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har levd i forhold hvor vi hadde sex max en gang i mnd. Vi holdt sammen alt for lenge fordi vi var glad i hverandre. Nå er det heldigvis slutt, hadde jeg havnet i samme situasjon igjen hadde jeg gått med det samme. Null sex = dødt forhold.

Nå er jeg med en mer kompatibel partner og vi har sex hver dag og det har vi hatt i tre år nå. Blir sikkert litt sjeldnere med tiden, men mindre enn 1-2 ganger i uken er håpløst etter min mening. 

Med mindre to aseksuelle finner hverandre da er det sikkert en fin deal. 

Anonymkode: aa1a6...df1

helt normalt i lange forhold. skal du dumpe typen over 8 år fordi dere kune har sex 1 gang i uken , noen ganger 2 , noen ganger ingen så er det hos deg problemet ligger. alt handler ikke om sex.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker said:

Et forhold som baseres mye på sex fungerer ikke i lengden. Gikk inn i et samboerforhold for 4 måneder siden, har ikke hatt sex ennå. Ellers så har vi det så bra som det går an - ingen krangler, ingen problemer, bare fryd og gammen. Når man har det - hvorfor skal man ødelegge ved å gå fra hverandre? 

Anonymkode: 007d1...c90

Da er dere aseksuelle begge to da? Det blir jo noe helt annet og det var nok ikke det TS lurte på. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hatt sex på tre år. Gift, ingen barn. Forholdet er bra ellers. Savner sex, men ikke med kona, dessverre. Vi er ikke kompatible i senga. Jeg unner henne å ha sex og skulle gjerne sett at hun og jeg kunne hatt hver sin på si. 

Anonymkode: 9a30d...eb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke hatt sex på tre år. Gift, ingen barn. Forholdet er bra ellers. Savner sex, men ikke med kona, dessverre. Vi er ikke kompatible i senga. Jeg unner henne å ha sex og skulle gjerne sett at hun og jeg kunne hatt hver sin på si. 

Anonymkode: 9a30d...eb2

Nysgjerrig bare, men hva mener du med kompatible? Er det du/hun som er vill i senga for den andre eller liker syke ting? Lurer på hva som gjør at en ikke passer sammen slik. Evt møtes man ikke bare halvveis som alt annet man gjør i forholdet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

At dere orker! Tenk hvordan humøret deres kommer til å bli da. Ikke minst mye større sjanse for krangel. Betyr ikke at par som har sex aldri krangler så klart. Det vet jeg alt om..

33 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Sex er for pyser, ingen utfordring. Vi viser heller vår kjærlighet med en klatretur, eller et basehopp. 

Sex er jo ingen sport. Poenget med sex er at det gir nytelse og nærhet. Nytelse og nærhet er viktig og bra for kropp og sjel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, pewdiepie skrev:

hvor gammel er han? det er flere muligheter for å øke testosteron, både vanlige mediser og testosteron injeksjoner, da vil sexlysten bli veldig høy og han vil gå ned i vekt pga økte testosteron øker fettforbrenningen.

han kan f.eks prøve clomid, som øker testosteron med over 100 prosent, dette gir ingen bivirkninger

eller han kan ta testosteron i sprøyte, dette har noen bivirkninger, men er enda mer effektivt enn clomid. begge disse to må man få av lege og først få påvist lavt testosteron. kanskje det fikser seg med å gå ned i vekt, trene og bra kosthold, men de fleste gangene er det permanent lavt pga alder og da er det viktig med tillskud av testosteron

snakker av erfaring her da mitt forgje forhold ble ødelagt pga min lave sexlyst. nå bruker jeg testosteron, ikke bare har sexlysten min økt, jeg har gått ned 15 kg på 5 mnd, fått større og strammere kropp/muskler, fått strammere og penere ansikt, tjukkere øyenbryn , trenger mindre søvn, er mindre sliten og har høyere energi og føler meg bedre. Life change !"

Han blir 42. Han veier omlag 150kg og vært der lenge. Han er altså ikke en 'liten' fyr.
Kostholdet er håndtert og han blir sendt på treningssenter tre ganger i uka med oppfølging av PT.
Han har allerede snakket med fastlege angående sexlyst, vekt og testosteron. Prøver har blitt tatt. Vekta skal ned før videre behandling ansees som nødvendig.

Da du ikke er medisinsk fagpersonell vil jeg anbefale at du ikke promoterer medisinske behandlinger og reseptbelagte antiøstrogener. Vi kjører dette løpet i samsvar med en medisinsk fagperson, ikke tilfeldige anbefalinger på KG.
Men hyggelig at det fungerte positivt for deg.

Anonymkode: 5bc11...e1b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Axl Rose skrev:

At dere orker! Tenk hvordan humøret deres kommer til å bli da. Ikke minst mye større sjanse for krangel. Betyr ikke at par som har sex aldri krangler så klart. Det vet jeg alt om..

Sex er jo ingen sport. Poenget med sex er at det gir nytelse og nærhet. Nytelse og nærhet er viktig og bra for kropp og sjel. 

Nytelse og nærhet? Ved Odins skjegg, for noe tull. Det fantes ikke nytelse og nærhet når jeg vokste opp på 800-tallet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer i 17 år, har ikke hatt sex på 13 år. Bor sammen for barnas skyld og kunne aldri tenke meg å ha sex med henne igjen.

Anonymkode: 27dd1...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hmmmmmm skrev:

Nysgjerrig bare, men hva mener du med kompatible? Er det du/hun som er vill i senga for den andre eller liker syke ting? Lurer på hva som gjør at en ikke passer sammen slik. Evt møtes man ikke bare halvveis som alt annet man gjør i forholdet.

Vi har ulike måter å ha sex på, om man kan si det slik. Den ene er kjapt på og kjapt ferdig, den andre trenger å varmes opp og koser seg lenge. Den ene er mekanisk, den andre lidenskapelig. Den ene er konservativ og den andre mer frigjort og eksperimentell. Så kan du jo lure på hvem som er hvem. Libido er også litt ulikt.

Anonymkode: 9a30d...eb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose
5 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Nytelse og nærhet? Ved Odins skjegg, for noe tull. Det fantes ikke nytelse og nærhet når jeg vokste opp på 800-tallet. 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samboer i 17 år, har ikke hatt sex på 13 år. Bor sammen for barnas skyld og kunne aldri tenke meg å ha sex med henne igjen.

Anonymkode: 27dd1...1cc

Hvorfor vil du ikke?

Anonymkode: 66f9e...9fa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Et forhold som baseres mye på sex fungerer ikke i lengden. Gikk inn i et samboerforhold for 4 måneder siden, har ikke hatt sex ennå. Ellers så har vi det så bra som det går an - ingen krangler, ingen problemer, bare fryd og gammen. Når man har det - hvorfor skal man ødelegge ved å gå fra hverandre? 

Anonymkode: 007d1...c90

Denne skjønte jeg ikke. Hvis dere ha bodd sammen i 4 mndr så må dere jo ha vært sammen en stund før dette. Og dere har ikke hatt sex? Dere er altså to aseksuelle som har funnet hverandre? Det er jo supert, men da er det jo ikke så rart at dere klarer dere uten sex. Det samme med de som aldri har sex og har vært sammen i 11 år. Spørsmålet fra ts var nok ment til seksuelle, for for aseksuelle er det selvsagt ikke noe problem. ;)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han blir 42. Han veier omlag 150kg og vært der lenge. Han er altså ikke en 'liten' fyr.
Kostholdet er håndtert og han blir sendt på treningssenter tre ganger i uka med oppfølging av PT.
Han har allerede snakket med fastlege angående sexlyst, vekt og testosteron. Prøver har blitt tatt. Vekta skal ned før videre behandling ansees som nødvendig.

Da du ikke er medisinsk fagpersonell vil jeg anbefale at du ikke promoterer medisinske behandlinger og reseptbelagte antiøstrogener. Vi kjører dette løpet i samsvar med en medisinsk fagperson, ikke tilfeldige anbefalinger på KG.
Men hyggelig at det fungerte positivt for deg.

Anonymkode: 5bc11...e1b

jeg har 10 års erfaring med testosteron og norske leger kan absolutt ingenting om testosteron i det hele tatt. den eneste som kan noe om dedtte er ken purvis i oslo, andre leger vet like mye om menn og testosteron nivåer som det vi vet om planeten pluto

så jeg tipper nok at vist dette ikke er Ken purvis eller en veldig kjent endokrinolog så har legen veldig lite peiling. Jeg har vært gjennom 15 forskjellige leger og de kunne ingenting, de bare gjettet / latet som de kunne noe

antiøstrogen clomid  brukes egentlig ikke på menn , men på kvinner. Clomid har heldigvis en side effect hos menn som gjør at det øker testosteron hos menn med over 100 prosent uten å forstyrre HPTA axen. 

når han veier 150 kg så hadde jeg ikke anbefalt testosteron . da vil mye av testosteronet hans omgjøres til østrogener da det har mye større sjangs for å konvertere jo mer fett man har på kroppen

hadde jeg vært han, så hadde jeg ått ned til noe rundt 80-95 kg etter dette tatt nye blodprøver om det da forsatt er dårlig er det garantert best å ta tillskudd, optimale testosteron nivåer gjør dag og natt forskjell på dem som har mangel, dette vet jeg alt om og det kommer til å påvirke livet i en positiv retning, ikke kun sex lysten

er det frekt å spørre blodprøve resultatet hans var ? testosteron i NMOL og SHBG?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, pewdiepie skrev:

jeg har 10 års erfaring med testosteron og norske leger kan absolutt ingenting om testosteron i det hele tatt. den eneste som kan noe om dedtte er ken purvis i oslo, andre leger vet like mye om menn og testosteron nivåer som det vi vet om planeten pluto

så jeg tipper nok at vist dette ikke er Ken purvis eller en veldig kjent endokrinolog så har legen veldig lite peiling. Jeg har vært gjennom 15 forskjellige leger og de kunne ingenting, de bare gjettet / latet som de kunne noe

antiøstrogen clomid  brukes egentlig ikke på menn , men på kvinner. Clomid har heldigvis en side effect hos menn som gjør at det øker testosteron hos menn med over 100 prosent uten å forstyrre HPTA axen. 

når han veier 150 kg så hadde jeg ikke anbefalt testosteron . da vil mye av testosteronet hans omgjøres til østrogener da det har mye større sjangs for å konvertere jo mer fett man har på kroppen

hadde jeg vært han, så hadde jeg ått ned til noe rundt 80-95 kg etter dette tatt nye blodprøver om det da forsatt er dårlig er det garantert best å ta tillskudd, optimale testosteron nivåer gjør dag og natt forskjell på dem som har mangel, dette vet jeg alt om og det kommer til å påvirke livet i en positiv retning, ikke kun sex lysten

er det frekt å spørre blodprøve resultatet hans var ? testosteron i NMOL og SHBG?

 

Nei, det er ikke frekt å spørre. Men du får ikke opplysningene alikevel, av svært logiske grunner. Du er ikke medisinsk fagpersonell og jeg har ingen interesse av å dele det med villt fremmede på KG.

Du mener sikkert vel, men vi har allerede en slagplan på hvordan takle dette som nevnt i forrige innlegg. Slagplanen er at han skal ned i vekt før vi gjør noe som helst annet, om det i det hele tatt blir nødvendig.

Christ...

Anonymkode: 5bc11...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og jeg trives kjempegodt i forholdet. Vi er utrolige glade i hverandre, så at jeg skal gå fra henne bare pga sexløshet er for meg en ubegripelig tanke. Men ja, savner sex, og jeg kunne også godt tenke meg at jeg/vi fikk en elsker på si’. Dette har jeg så klart vært åpen om med henne, og vi har i grunn gitt hverandre lov til det.

Anonymkode: 4d9d7...05f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, heipådegsann skrev:

Ikke helt sexløst. Men vi levde et helt år uten sex etter fødsel pga skader. Og pga de samme skadene har det senere gått månedsvis mellom hver gang.

For meg er det jo opplagt å bli da jeg ikke kommer unna disse skadene på magisk vis uansett hvem jeg er sammen med. Jeg kjenner også at jeg har blitt vant til måtehold på tross av at vi pleide å ha daglig sex.

Men har jo et håp om at det skal bli bra igjen. Og håper at samboeren min blir værende :)

Hva slags skader er det snakk om? 

Anonymkode: 53b55...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...