Gå til innhold

Noen som lever i sexløse forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja. Det vil si at vi hadde sex sist for noen måneder siden, men er ennå sammen.

Anonymkode: 0bb3d...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke sååååååå lenge...

Anonymkode: 66f9e...9fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38

Vi har hatt lite sex (omtrent en gang i uken) siden min kone ble gravid for andre gang for ~4 måneder siden. Det går helt fint :)

Endret av GiftMann38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjorde det i tre (!) år for 'barnas skyld'. Er ute nå og har et fantastisk forhold til den nye kjæresten. 

Anonymkode: a61ac...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et forhold som baseres mye på sex fungerer ikke i lengden. Gikk inn i et samboerforhold for 4 måneder siden, har ikke hatt sex ennå. Ellers så har vi det så bra som det går an - ingen krangler, ingen problemer, bare fryd og gammen. Når man har det - hvorfor skal man ødelegge ved å gå fra hverandre? 

Anonymkode: 007d1...c90

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...hos noen går det utover psyken å gå årevis uten,selv om man så gjerne vil klare det...

Anonymkode: 66f9e...9fa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, GiftMann38 skrev:

Vi har hatt lite sex (omtrent en gang i uken) siden min kone ble gravid for andre gang for ~4 måneder siden. Det går helt fint :)

Sex en gang i uka faller neppe inn i kategorien "sexløst forhold". 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, GiftMann38 skrev:

Vi har hatt lite sex (omtrent en gang i uken) siden min kone ble gravid for andre gang for ~4 måneder siden. Det går helt fint :)

Gratulerer! Altså med å skulle få kid!

---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uten sex er ikke forholdet vårt, vi har kanskje sex en gang i halvåret. Det er han som ikke har lyst. 

Anonymkode: 6fdd7...094

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mindre enn 1 gang sex i uka blir en smule platonisk for meg

Anonymkode: 07cd5...6a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja og det er helt herlig. Vi har vært sammen i snart 11 år 💓

Anonymkode: a87e4...760

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er for pyser, ingen utfordring. Vi viser heller vår kjærlighet med en klatretur, eller et basehopp. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt sexløst. Men vi levde et helt år uten sex etter fødsel pga skader. Og pga de samme skadene har det senere gått månedsvis mellom hver gang.

For meg er det jo opplagt å bli da jeg ikke kommer unna disse skadene på magisk vis uansett hvem jeg er sammen med. Jeg kjenner også at jeg har blitt vant til måtehold på tross av at vi pleide å ha daglig sex.

Men har jo et håp om at det skal bli bra igjen. Og håper at samboeren min blir værende :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest GiftMann38
12 minutter siden, Lava Anne said:

Gratulerer! Altså med å skulle få kid!

---

Takk! Litt derfor vi har lite sex nå tror jeg, var mye hardt arbeid et par måneder i høst :)

Endret av GiftMann38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten sexløst kan man si, det går gjerne flere måneder mellom hver gang.
Dette er pga av mannens vektøkning og lavt testosteron som medfører at han har nedsatt lyst.
Jeg sier nedsatt, jeg mener egentlig ikkeeksisterende.

Av de 16 årene vi har vært sammen har dette vært et "problem"  de siste 10-12 årene.

Han er nå igang med å gå ned i vekt og vi håper begge at det vil løse hans lystproblemer. Han savner å ha lyst sier han og jeg forstår at det ikke er spesielt morsomt for han heller. Men det er er også ganske slitsom på selvtilliten å sitte der med vanlig sexlyst og få konsekvent avvisning i 10+ år.

Vi kommer nok til å holde sammen uansett hva som skjer på den fronten.

Anonymkode: 5bc11...e1b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har levd i forhold hvor vi hadde sex max en gang i mnd. Vi holdt sammen alt for lenge fordi vi var glad i hverandre. Nå er det heldigvis slutt, hadde jeg havnet i samme situasjon igjen hadde jeg gått med det samme. Null sex = dødt forhold.

Nå er jeg med en mer kompatibel partner og vi har sex hver dag og det har vi hatt i tre år nå. Blir sikkert litt sjeldnere med tiden, men mindre enn 1-2 ganger i uken er håpløst etter min mening. 

Med mindre to aseksuelle finner hverandre da er det sikkert en fin deal. 

Anonymkode: aa1a6...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Omtrent aldri sex med eksen. Nytt forhold (ett år pluss) og vi har det hver gang vi får sjansen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...