Gå til innhold

Jeg skal ikke på reunion fordi..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fordi jeg ikke har barnevakt mer enn en gang eller to i året, og da er ikke reunion på toppen av prioriteringslista...

Anonymkode: 636c4...d47

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi alle (selv lærerer) ødla hele ungdomskole tida mi å jeg er ikke interessert i å rive opp de sårene igjen.. + jeg har barn å ta meg av å heller prioritere.. Å jeg har lagt på meg en god del å er ikke like spinkel som dem.. å jeg er naver.. så.. neitakk :) koser meg heller hjemme :D

Å de idiotiske folka som jeg gikk på skole med valgte å holde den 26 desember i fjor.. passa meg midt i ræva å gå der 2juledag ;)

Endret av Annonym91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hun i festkomiteen som hadde ansvar for å invitere meg sa at jeg var opptatt den kvelden. Det var jeg ikke....

Anonymkode: 147f9...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg driiiiiteer loddrett i de stygge menneskene jeg gikk på skole med. På en annen side hadde det vært gøy å dra siden jeg har blitt så pen. Flere gamle mobbere som har prøvd å slå av en prat (flørte) uten å kjenne meg igjen. Ble mobbet fysisk og psykisk. 

Anonymkode: 56ca0...009

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ikke invitert. Dvs, jeg ble «invitert», men det var muntlig noen uker før festen av ei jeg tilfeldigvis møtte på butikken som spurte om jeg skulle. Det ble jo litt kleint når jeg fortalte at jeg ikke hadde hørt noe om det, da hadde de visst «slitt litt med å finne adressa mi hadde hun hørt, ehe». Husker at jeg ble så såra at jeg gikk hjem og søkte opp meg selv, og adressa mi kom da opp den. Flashback de luxe til skolen, jeg ble alltid holdt utenfor da også. Så jeg dro ikke nei.

Anonymkode: f2ab4...02b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble ikke invitert. 

Var usynlig på ungdomskolen. Ble ikke mobbet direkte, men var liksom ikke tilstede. Kan ikke si at jeg hadde lyst å gå, så det gjorde meg ikke noe å ikke bli invitert. 

Anonymkode: 54ea0...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det neste år og jeg er veldig usikker på å dra. Arrangementet ligger på Facebook så jeg ser jo hvem som står som skal. Jeg har ikke noe dårlig forhold til noen av de, har ikke noe jeg må bevise. Utseendemessig, med tanke på at alle vil så gjerne se bra ut denne dagen, så ser jeg bedre ut nå enn på U.skolen. Jeg er ikke lengre så sjenert, men har fremdeles min greie uten å blande meg borti andres greier. Har nok litt usynlige den gangen, mye fordi jeg likte å være det. 

Samtidig så er det fødsel rubdt 3-4 mnd før sammenkomsten, har jeg lite å drive med den helgen så henger jeg meg på. Det er litt ut fra hvordan ting føles der og da. Har jo møtt igjen de fleste med gjevne mellomrom uansett så jeg er ikke nysgjerrig på noen heller.

Anonymkode: 86b69...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du ikke?

Jeg skal ikke fordi jeg er ferdig med det livet. Er også inn og ut av sykehus sp det tærer på.. Men samtidig er det litt vemodig, for mange av klassekameratene mine kom jeg veldig godt overens med. Men føler liksom at de er et annet sted i livet enn meg? Jeg har mann og barn. De er evige studenter. Selv om vi er 27 år blitt. 

Så jeg velger å la være.

Anonymkode: 233cc...cdf

Du er 27 og ferdig med det livet? Hva med å hilse på?!

 

Anonymkode: 49b10...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg droppet ungdomsskole-gjenforening fordi jeg synes hele opplegget var veldig uproft. For det første ble ikke alle invitert og flere måtte ta kontakt og si "dere har glemt den og den". Det synes jeg er ille når man tar på seg å arrangerer noe! Videre måtte datoen byttes undervegs, og det var rett og slett dårlig arrangert. Virket mest som en fyllefest, for å være helt ærlig. 

Videre bor jeg langt unna og gadd ikke prioritere hjemreise for det. Til syvende og sist kom jeg fram til at det var en grunn til at jeg ikke hadde hatt kontakt med de på ti år, så jeg var rett og slett ikke spesielt interessert. Har ikke noe i mot dem, men det var heller ikke noe jeg prioriterte. 

Anonymkode: a8e00...b18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble invitert på ungdomsskole reunion for 2 år siden. Var litt frem og tilbake, men takket nei. Jeg har null kontakt med de fra ungdomsskolen og har ikke noe behov for å feire med de. Hadde ikke så mange venner på den tiden og skummelt å skulle møte opp helt alene. Kan jo være det ville blitt kjempe gøy, men hadde ikke særlig lyst. Dessuten så bodde jeg 4 timer unna hjembyen 

Endret av Snuppah00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga mobbing. Barneskolen bestod av baksnakking og utestending. Ungdomsskolen det samme, bare med fysisk mobbing også. Jeg trenger ikke møte disse fæle menneskene igjen, så holder jeg meg heller hjemme.

Anonymkode: 9ce45...683

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi ordet "reunion" ikke hører hjemme i norsk språk

Anonymkode: c3bb8...278

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært litt sånn at jeg kunne tenke meg å gå og samtidig ikke. Ungdomsskolen og videregående var vanskelig for meg, men av nysgjerrighet kunne jeg tenke meg å gå bare for å se hvordan folk er og hva de driver med nå. 

Men jeg kan ikke den helga det blir arrangert så derfor skal ikke jeg dra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest N-Nøff
På 16.1.2018 den 22.43, applestories skrev:

På ungdomsskolen hadde vi reunion etter ti år og det var gøy.

VGS blir det 15 år siden i år, men har aldri hørt om at det har blitt arrangert noe der.

På små steder går man gjerne sammen med mange av de samme folkene, og de jeg bryr meg mest om er de jeg gikk sammen med de 10+ årene før VGS. De vet jeg stort sett hvor jeg har, alle sammen.

Ti år? Hmm.. er 12 år siden jeg gikk ut av ungdomsskolen (nå følte jeg meg gammel, gitt), og det har ennå ikke vært reunion. Vet noen snakka om det for 1,5 år siden, men det har ikke blitt noe av... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var invitert til både 10 og 20- års reunion, men valgte å ikke dra. Jeg har ikke kontakt med noen av de da jeg flyttet bort etter endt skolegang. 
Jeg blir egentlig bare invitert siden det er ste-broren min som styrer med det, hadde det vært noen andre hadde de ikke tatt seg bryet. 

Anonymkode: a9b37...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Neinøff skrev:

Ti år? Hmm.. er 12 år siden jeg gikk ut av ungdomsskolen (nå følte jeg meg gammel, gitt), og det har ennå ikke vært reunion. Vet noen snakka om det for 1,5 år siden, men det har ikke blitt noe av... 

Det hadde nok ikke blitt noe av om ikke et par stykker tok tak i det og samlet noen stykker som bestemte dato, inviterte, booket lokale og slikt.. Det skjer nok ikke av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AvocadoMelon

Fordi det er kleint, og jeg hater small talk og hvorfor skal spørsmål som hva jobber du med? har du barn? definere om jeg er lykkelig eller ikke... orker ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...