Gå til innhold

Jeg skal ikke på reunion fordi..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal du ikke?

Jeg skal ikke fordi jeg er ferdig med det livet. Er også inn og ut av sykehus sp det tærer på.. Men samtidig er det litt vemodig, for mange av klassekameratene mine kom jeg veldig godt overens med. Men føler liksom at de er et annet sted i livet enn meg? Jeg har mann og barn. De er evige studenter. Selv om vi er 27 år blitt. 

Så jeg velger å la være.

Anonymkode: 233cc...cdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi jeg ble mobbet så sinnsykt både på barneskolen, ungdomsskole og videregående. Har ikke noe lyst til å møte igjen noen av dem jeg gikk på skolen med.

Anonymkode: 60546...b6b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dro ikke på noen av reunionene våre pga hvorfor skal jeg tilbringe en kveld med en gjeng med mennesker som jeg aldri er med ellers? De som jeg vil ha kontakt med har jeg kontakt med utenom reunionene.

Dessuten hadde det blitt en lang og dyr reise, samt overnatting etc til utgifter. Ikke verdt det i mine øyne.

Anonymkode: ffbc1...138

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke er interessert i å tilbringe et eneste sekund med totalt uinteressante mennesker.

Anonymkode: 9ba29...949

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde reunion på både u. skole og VGS for noen år siden, der det var for u. skole det ene året og for VGS påfølgende (eller så var det motsatt, husker ikke). Valgte å ikke dra. Var ikke sånn at det var heeelt utelukket å dra, men etter å ha veid det litt frem og tilbake så kom jeg frem til at jeg ikke dro. På grunn av lite fritid (jobbet svært mye), ønske om å prioritere andre venner og relasjoner, at alt ikke var helt greit (var ikke noe direkte mobbeoffer hele tiden, men var en av de "upopulære") og at jeg anser den tiden av livet som ferdig. Har seff. en del gode minner også, men sett i sammenheng med det andre hadde jeg rett og slett ikke behov for å samles for drodling over "times gone by". Jobber mye heller med å gjøre fremtiden så bra som mulig :) 

Dette er jo noe hver og enkelt må vurdere om man ønsker å prioritere med tanke på tid og penger. Jeg kommer neppe til å takke ja til en invitasjon om 10 år til heller, selv om jeg ikke utelukker det 100%. Kan jo hende jeg blir mer sentimental når jeg blir ennå eldre ;)

 

Anonymkode: f9751...fa4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reunion er kun for å måle hvem som har størst kuk. Min kuk er veldig liten, så velger heller å bli hjemme fremfor å dra på slike events. 

Anonymkode: 79016...7e8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Har aldri blitt invitert, men hadde ikke gått selv om jeg var invitert, det interesserer meg ikke å treffe de som mobbet meg.

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har droppet det, fordi jeg har lagt på meg :( var en av de søte jentene i klassen, men nå er jeg feit. 

Det er jo egentlig normalt å legge på seg, men i den gjengen er det noen som elsker å gni det inn, for å heve seg selv. 

Anonymkode: 60497...73c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg fikk innbydelsen i posten ei uke etter festen (nei, det var ikke Posten sin feil...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri blitt invitert.. men hadde ikke gått hvis jeg ble det.

Jeg var en av de kule, men innrømte til noen «venner» hva en av guttene i gjengen hadde gjort mot meg. De spurte han, såklart nektet han på det han hadde gjort.

Rykter ble spredd over hele skolen.

Jeg ble stemplet som en horete løgner av hele skolen. Håret mitt ble klippet mens jeg ble holdt fast, og plutselig var jeg den mest upopulære.

Karakterer sank rett til bunns, fullførte aldri VGS

Anonymkode: 4dd1a...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke ønsker å ha noe mer med de å gjøre

Anonymkode: 76cfb...485

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal på reunion med ungdomsskolen neste år. Det tror jeg kan bli hyggelig ettersom vi hadde et veldig godt miljø i alle klassene. 

VGS driter jeg i. De jeg eventuelt skulle ønske å se igjen fra videregående, har jeg fortsatt kontakt med og kan treffe når som helst. 

Anonymkode: 9c37c...43d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke om det har vært noe reunion eller om de bare har unnlatt å invitere meg. Jeg hadde ikke gått uansett, har null interesse av å treffe mobberne som ødela barndommen og ungdomstiden min. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettelse; skal på reunion med ungdomsskolen I ÅR. Lever fortsatt i 2017, jeg, tydeligvis.

Anonymkode: 9c37c...43d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ungdomsskolen hadde vi reunion etter ti år og det var gøy.

VGS blir det 15 år siden i år, men har aldri hørt om at det har blitt arrangert noe der.

På små steder går man gjerne sammen med mange av de samme folkene, og de jeg bryr meg mest om er de jeg gikk sammen med de 10+ årene før VGS. De vet jeg stort sett hvor jeg har, alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...