Gå til innhold

Fått sti på øyet - gå på jobb??


origin

Anbefalte innlegg

Hei jeg har fått sti på øyet og jobber som renholder. Hatt dette før men det har gått over i løpet av en uke. Prøver i mellomtiden å ikke gni meg i øynene og er nøye med håndvask noe jeg også er i fra før. Men jeg er så hoven på begge øynene og ser nesten ikke. Skyller/vasker øynene med lunket vann gjevnlig. Har også en sjef som blir sur og sier at vi skal gå på jobb med sti på øynene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke farlig å gå på jobb med sti på øyet. Det kan jo være smittsomt. Men sånn er det bare. Barn som går i barnehage/skole må ikke være hjemme for betennelser på øyet lengre så lenge de har det fint uten feber og med bra allmenntilstand. 

Anonymkode: bb76c...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke farlig å gå på jobb med sti på øyet. Det kan jo være smittsomt. Men sånn er det bare. Barn som går i barnehage/skole må ikke være hjemme for betennelser på øyet lengre så lenge de har det fint uten feber og med bra allmenntilstand. 

Anonymkode: bb76c...b83

Ja som sagt bare vanskelig å åpne øynene med masse versk og ser ikke ut i ansiktet ellers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke farlig å gå på jobb med sti på øyet. Det kan jo være smittsomt. Men sånn er det bare. Barn som går i barnehage/skole må ikke være hjemme for betennelser på øyet lengre så lenge de har det fint uten feber og med bra allmenntilstand. 

Anonymkode: bb76c...b83

Barn må være hjemme med øyebetennelse til det er i behandling. Det er ekstremt smittsomt og skal behandles med en gang.

Men det er ikke nødvendigvis det samme som en sti. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, origin said:

Har og rødsprengte øyer

Øyne. Øyne. Øyne. Ikke øyer.