Gå til innhold

Konisering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Lurte litt på om det er noen som har gått igjennom konisering og kan fortelle hvordan operasjonen var og om det ble gjennomført hos gynekologen eller sykehus? Fikk dere bare lokal bedøvelse?

Har selv fått påvist at jeg har celleforandringer med en av de mest aggrisive virusene. Så nå må jeg vente på svar på denne prøven om jeg må ta konisering. Så er litt bekymret kjenner jeg.

Anonymkode: d322a...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjorde konisering rett før jul. Det gjøres på sykehus, normalt med lokalbedøvelse. Hvis du er veldig redd/ har opplevd overgrep etc kan det gjøres i narkose, det gjorde søsteren min. En venninne av meg var inne samme dag som meg og hadde en fin opplevelse. Jeg opplevde behandlingen som svært smertefull, fikk vite i etterkant at ikke alle har like god effekt av lokalbedøvelse. Jeg skal ha narkose hvis jeg må gjøre det igjen. Jeg hadde celleforandringer grad 3.

Anonymkode: f9705...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde konisering rett før jul. Det gjøres på sykehus, normalt med lokalbedøvelse. Hvis du er veldig redd/ har opplevd overgrep etc kan det gjøres i narkose, det gjorde søsteren min. En venninne av meg var inne samme dag som meg og hadde en fin opplevelse. Jeg opplevde behandlingen som svært smertefull, fikk vite i etterkant at ikke alle har like god effekt av lokalbedøvelse. Jeg skal ha narkose hvis jeg må gjøre det igjen. Jeg hadde celleforandringer grad 3.

Anonymkode: f9705...82a

Kan jeg spørre hvordan lokalbedøvelsen ble satt? 

Hvis jeg nå må gå igjennom dette så skal det visst gjøre hos  gynekoloen. Kjenner det gjør meg litt usikker.

Anonymkode: d322a...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...