Gå til innhold

Å møte noen IRL


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dagens unge vet kanskje ikke det, altså hvordan å bli kjent med noen uten mobil eller PC o.l. Da jeg var ung så var det bare ansikt til ansikt det kunne gjøres. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hej, så får dere alle sammen en god morgen melding av meg!

Takk for masse bra tips! Jeg bør kunne vite sånt som dette men av en eller annen grunn hjelper det å høre - at man kan møte andre mennesker der ute.

Risikoen for å skli i snø er større enn at han kjekkasen dukker opp i dag, dessuten sitter han vel og glaner ned i mobilen hvis jeg skulle finne på å gå bort og tryne foran han. Men jeg kommer i det minste til å kunne smile litt mer resten av dagen med hodet matet med "romantiske ideer og håp"! ;) 

Ts

Anonymkode: 85fd5...ca7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, WubWub skrev:

Hva er det du sitter å antyder? At kvinner trengs å reddes av menn? Er det virkelig mulig å lire av seg slikt , vi lever tross alt i 2018

:laugh::laugh::skratte:

Anonymkode: 7de63...ff6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overalt!!! Jeg møtte mannen min (som jeg nå er separert fra) på bussen på vei til jobb. 

Det du må gjøre når du er ute er å løfte hodet, se deg rundt etter kjekke menn. Få øyekontakt og begynn å flørte. Og da snakker jeg overalt altså! Bussen, gata, butikken, skolen, jobben, på fester, på byen, på cafeer, legekontoret osv osv. 

Ikke lys desperasjon lang vei altså, men på en diskré måte. 

Få venner til å spleise deg med venner av seg. Ikke takk nei til å dra på en fest eller noe du blir invitert på. Se på det som en mulighet til å bli kjent med nye mennesker. Utvid bekjentskapskretsen din. 

Men tror det viktigste ikke er å stresse så sinnsykt med å finne en mann. Om du følger mine råd så dukker han opp når og hvor du minst venter det. 😉 

Og masse lykke til! 👍🏼 Jeg heier på deg! 😉😁

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møtte min kjæreste gjennom felles hobby, kampsport :) 

Anonymkode: 3d0d0...c45

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...