Gå til innhold

Å møte noen IRL


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

insp. av innlegg i en annen tråd 

Dere som ikke dater via nettdating og telefon, hvor møter dere mennesker da? Hvordan blir man kjent uten telefonen og nettet?

Anonymkode: 85fd5...ca7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble godt kjent med 2 kvinner med engstelig/unnvikende personlighetsforstyrrelse på psykiatrisk avdeling. De la meg for elsk

Endret av WubWub
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha er du seriøs? 

Man kan faktisk komme seg opp av sofaen og begynne å sosialisere med mennesker rundt seg? Altså...da mener jeg sosialisere på ORDENTLIG. Som i å legge bort telefonen sin, møte mennesker i det daglige, fokusere på dem og snakke med dem.

Og nei...du trenger ikke å legge deg inn på psykriatisk avdeling. Du kan faktisk bare begynne å treffe mennesker i virkeligheten 

Anonymkode: 96b61...c80

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg legger meg inn på psykriatisk selv. Erre mulig? :fnise:

Hvordan man blir kjent med mennesker uten telefonen og internett? SÆRRRR????????

Hvordan klarer du å bli kjent med mennesker via telefonen din og internett? DET er spørsmålet!

Anonymkode: 0bab6...120

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her :fnise::fnise:må le litt

Jeg mente det faktisk, om ikke litt ironisk og sarkastisk, så hører jeg meg selv faktisk stille det som et faktisk seriøst spørsmål i de moderne tider. 

Jeg har faktisk hatt kjærester og dater som sosialiserer og gir meg mer oppmerksomhet via telefonen og når jeg ikke er der, enn når jeg faktisk befinner meg der. Jeg begynner også å lure på hvor mange antall likes og setninger man bør gi til vedkommende før de tar deg seriøst nok til å gi meg et kyss i virkeligheten og ikke bare fortelle meg at de liker meg over messenger....................

Det finnes ingen dumme spørsmål:heks::ac:

Anonymkode: 85fd5...ca7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

insp. av innlegg i en annen tråd 

Dere som ikke dater via nettdating og telefon, hvor møter dere mennesker da? Hvordan blir man kjent uten telefonen og nettet?

Anonymkode: 85fd5...ca7

Og for ordensskyld... Dette spørsmålet gjelder fortsatt

Jeg er seriøst lei av å møte mennesker med emoji`s som ansiktsutrykk og beskrivende følerier og bokstaver som erstatter virkelig og sunn tilstedeværelse og oppmerksomhet 

Jeg er seriøst opptatt av å møte et ordentlig menneske som faktisk befinner seg i rommet jeg er i...

Anonymkode: 85fd5...ca7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg traff min utkårede via bekjente og krets som vi hadde felles. Så hiv deg med på sosiale begivenheter og aktiviteter med venner!

Ellers kan du starte med en ny hobby hvor man er litt sosial? Reise? Kurs? 

Anonymkode: 96b61...c80

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg traff min utkårede via bekjente og krets som vi hadde felles. Så hiv deg med på sosiale begivenheter og aktiviteter med venner!

Ellers kan du starte med en ny hobby hvor man er litt sosial? Reise? Kurs? 

Anonymkode: 96b61...c80

Her var det jo noen gode tips! Starter nytt studier til høsten, kanskje det dukker opp noe annet enn piksler der.

Inntil da er kanskje den største muligheten min å kræsje i noen på gata eller via venner.

Anonymkode: 85fd5...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

insp. av innlegg i en annen tråd 

Dere som ikke dater via nettdating og telefon, hvor møter dere mennesker da? Hvordan blir man kjent uten telefonen og nettet?

Anonymkode: 85fd5...ca7

Det er masse mennesker der ute.

Anonymkode: 491ef...4ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg på en venninne av meg i helga. Hun sto i ventekø med en gutt og de utvekslet blikk. Så sjekket hun om han var på Happn, og siden han ikke var der så antok hun at han var opptatt :PDet er ille!

Anonymkode: 89be9...a34

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte nåværende kjæreste på byen, har møtt tidligere kjærester på skole/universitet og i frivillige verv. 

Anonymkode: fd878...5db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor bor du ts? Nevn tid og sted, jeg stiller opp! ;) 

Anonymkode: 6e9c4...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær sosial, heng med venner som introduserer deg for nye mennesker, språkkurs, verv eller frivillig arbeid, friluftsgruppe, gå på konserter, smil til mennesker på gata. Er mange muligheter

Ikke gå på singel-arrangementer, der møter du bare internett.

Anonymkode: 228f2...817

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er noe helt annet å kommunisere ansikt til ansikt, dessverre foregår dagens romantikk altfor mye over tastaturet

Anonymkode: 44c24...7dd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær sosial, heng med venner som introduserer deg for nye mennesker, språkkurs, verv eller frivillig arbeid, friluftsgruppe, gå på konserter, smil til mennesker på gata. Er mange muligheter

Ikke gå på singel-arrangementer, der møter du bare internett.

Anonymkode: 228f2...817

dette

skru opp sjarmen og kast deg ut i det

Anonymkode: 44c24...7dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Vemund skrev:

I snøværet kan du jo skli og ramle foran en reddende kjekkas på gata ;) 

Hva er det du sitter å antyder? At kvinner trengs å reddes av menn? Er det virkelig mulig å lire av seg slikt , vi lever tross alt i 2018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...