Gå til innhold

Jeg har lyst til å ha trekant med kjæresten, råd??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt trekant men da med 2 menn så blir jo litt annerledes. Men i allefall så ville det vært helt unaturlig for meg å kysse/ kline med han andre, han prøvde heller ikke på noe sånt. Det tente meg veldig å se hvor tent min fyr ble av settingen og situasjonen var deilig så frister til gjentakelse. Jeg personlig hadde ikke klart ha med en annen jente pga jeg hadde blitt for sjalu, men tror du at det går greit anbefales det. Vi hadde trekant med en vi valgte felles på sexdating side, har ikke hatt mer kontakt i ettertid. 

Anonymkode: 35b88...d0b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sjelden jeg skriver noe her inne, men på denne tråden var det jammen meg så mange håpløse svar at jeg har behov for å balansere det litt.

Først: kan ikke alle dere som ikke ville valgt en slik vei fordi det er skummelt, truende, eller utfordrer deres syn på hvordan et forhold skal være bare la være å skrive noe? Hun ber om råd, deres fordømmelse røper bare deres egen mangel på toleranse for mennesker som gjør andre veivalg enn dere selv...

Så til TS: Jeg har vært i et helt åpent forhold, forhold hvor vi har delt erfaringer med en tredjeperson, og totalt monogame forhold. Som innleggene her viser tydelig, har folk større og mindre grad av trygghetssøken i et forhold. At du er åpen for tanken på trekant, gjør det rimelig å anta at du er tryggere enn de fleste. Jeg synes også du virker fornuftig i måten du legger frem problemstillingen, og at du virker som du har god kontakt med og forståelse for egne følelser.

Så bør du spørre deg om din partner er like reflektert rundt temaet. Det kan være en potensiell problemstilling dersom han ikke er like moden som deg følelsesmessig, eller ukritisk er med bare fordi det er en turn on å ha to jenter på en gang. Det kan til og med være vanskelig for en mann å innrømme for seg selv at man ser potensielle problemstillinger i horisonten, når muligheten for en ffm er tilstede. Utfordre ham i hans syn på dette, hans verdier og hvor moden han er, -det vil gi deg gode indikasjoner på om det er en god idé.

Tar dere steget, er det en del ting dere bør ha avtalt:

-Er kyssing lov? Mange ønsker ikke at partneren kysser en annen, folk har forskjellige oppfatninger av hva de ser på som intimt.

-Det er naturlig å kjenne stikk av sjalusi. Når han kysser henne, penetrerer henne, når hun får orgasme, og så videre. Noen får kraftigere orgasmer enn de har hatt før, fordi settingen er så tennende. Vær klar over dette, og vær forberedt på at det er en del av settingen. Det er her det er viktig at både du og partneren er modne og reflekterte nok til å holde eventuelle negative følelser på et minimum i etterkant.

-Snakk igjennom alle disse tingene, og ha klare kjøreregler. Hva er greit, hva er ikke. Hold dere til dem.

-Bruk tid, bygg tillit, lytt til magefølelsen. Og er tvilen stor nok, ikke gjør det.

 

Og du må dessverre bli vant til en god porsjon følelsesmessig moralisme bår du lufter slike ting, enten på nett eller blant venner. Det tok meg litt tid å forstå at hvordan folk snakker til meg om slike tema ofte sier mer om deres egen trygghet/usikkerhet og velbefinnende enn mine valg. Og fordømmelse av handlinger som ikke er skadelig for andre enn en selv, kan du faktisk bare se bort fra. I dette tilfellet er det dessuten bare potensielt skadelig. Slik fordømmelse bunner alltid i usikkerhet. Overse det.

 

Lykke til 😊

Endret av Cubit
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Cubit skrev:

Det er sjelden jeg skriver noe her inne, men på denne tråden var det jammen meg så mange håpløse svar at jeg har behov for å balansere det litt.

Først: kan ikke alle dere som ikke ville valgt en slik vei fordi det er skummelt, truende, eller utfordrer deres syn på hvordan et forhold skal være bare la være å skrive noe? Hun ber om råd, deres fordømmelse røper bare deres egen mangel på toleranse for mennesker som gjør andre veivalg enn dere selv...

Så til TS: Jeg har vært i et helt åpent forhold, forhold hvor vi har delt erfaringer med en tredjeperson, og totalt monogame forhold. Som innleggene her viser tydelig, har folk større og mindre grad av trygghetssøken i et forhold. At du er åpen for tanken på trekant, gjør det rimelig å anta at du er tryggere enn de fleste. Jeg synes også du virker fornuftig i måten du legger frem problemstillingen, og at du virker som du har god kontakt med og forståelse for egne følelser.

Så bør du spørre deg om din partner er like reflektert rundt temaet. Det kan være en potensiell problemstilling dersom han ikke er like moden som deg følelsesmessig, eller ukritisk er med bare fordi det er en turn on å ha to jenter på en gang. Det kan til og med være vanskelig for en mann å innrømme for seg selv at man ser potensielle problemstillinger i horisonten, når muligheten for en ffm er tilstede. Utfordre ham i hans syn på dette, hans verdier og hvor moden han er, -det vil gi deg gode indikasjoner på om det er en god idé.

Tar dere steget, er det en del ting dere bør ha avtalt:

-Er kyssing lov? Mange ønsker ikke at partneren kysser en annen, folk har forskjellige oppfatninger av hva de ser på som intimt.

-Det er naturlig å kjenne stikk av sjalusi. Når han kysser henne, penetrerer henne, når hun får orgasme, og så videre. Noen får kraftigere orgasmer enn de har hatt før, fordi settingen er så tennende. Vær klar over dette, og vær forberedt på at det er en del av settingen. Det er her det er viktig at både du og partneren er modne og reflekterte nok til å holde eventuelle negative følelser på et minimum i etterkant.

-Snakk igjennom alle disse tingene, og ha klare kjøreregler. Hva er greit, hva er ikke. Hold dere til dem.

-Bruk tid, bygg tillit, lytt til magefølelsen. Og er tvilen stor nok, ikke gjør det.

 

Og du må dessverre bli vant til en god porsjon følelsesmessig moralisme bår du lufter slike ting, enten på nett eller blant venner. Det tok meg litt tid å forstå at hvordan folk snakker til meg om slike tema ofte sier mer om deres egen trygghet/usikkerhet og velbefinnende enn mine valg. Og fordømmelse av handlinger som ikke er skadelig for andre enn en selv, kan du faktisk bare se bort fra. I dette tilfellet er det dessuten bare potensielt skadelig. Slik fordømmelse bunner alltid i usikkerhet. Overse det.

 

Lykke til 😊

Tusen takk, Cubit! Dette var slike tilbakemeldinger jeg håpet på. Veldig bra skrevet. Skal lese godt igjennom og gå igjennom med kjæresten etterhvert. 

Hilsen TS

Anonymkode: 2b529...02d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For 20 år siden meldte min daværende kjæreste til meg mens jeg var og tok noen øl med et par kompiser på cafe 33 på løkka. 

Hun ba meg k komme hjem for hun hadde en overraskelse til meg. Jeg visste att hun hadde en venninne på besøk, og att de satt og drakk vin.. etter litt teksting frem og tilbake skjønte jeg lunta, de skulle ha seg med meg.

Vel, jeg hoppet opp på sykkelen og syklet opp til Sagene, der traff jeg på to fnisete jenter som fortalte hva slags planer de hadde for meg, og hva jeg fikk lov til, og ikke fikk lov til. 

Absolutt en minnerik kveld og natt, som jeg trekker på smilebåndet av den dag i dag. 

Jeg tror det kan gå helt fint, så lenge dere setter grensene på hva og hvordan det skal gjøre. 

Lykke til 

Anonymkode: f5db1...7c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke annet å si enn at du har en heldig kjæreste og lykke til! :)

Det virker dessverre som at kvinner flest som ønsker trekant vil ha en mann ekstra, mens menn helst vil ha en kvinne ekstra, så det blir fort litt krasj der. Slik er det i hvert fall for meg og min kjæreste. Det vil si, tror ikke hun er spesielt interessert i noen av delene, men en ekstra kvinne er i hvert fall uaktuelt og derfor maser jeg heller ikke.

Av ren nysgjerrighet...

Liker du også jenter? Ser du for deg at alle tre deltar like mye eller er det mest det å se kjæresten din med en annen jente som tenner? 

Anonymkode: 0e585...ef6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fillerista

Håpløse svar i tråden!

Jeg vil bare være ekstra tydelig på ting Cubit har vært inne på i sitt svar. Du må være forberedt på sjalusi, forberedt på følelsen av at kjæresten din begjærer henne mer enn han begjærer deg, forberedt på å føle deg glemt i perioder (30 sekunder der de er oppslukt i hverandre kan føles som en halvtime), forberedt på mer konkrete ting som at hun har finere pupper enn deg, mer sexy orgasmer, at han kommer kraftigere enn du har sett han komme før. 

Du må kunne tåle disse tingene. Langt fra sikkert at det blir sånn, men det er worst case scenario når det gjelder sjalusi.

Og: Bruk tid sammen! En god trekant tar hele kvelden og har masse kommunikasjon.

Endret av Fillerista
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som var en del av en trekant. Men det hadde vist gått ganske galt. Eller venninnen min trodde det hadde vært en super opplevelse, helt til sexen var over. For paret som var hennes venner hadde fått store problemer i ettertid. Han glemte kjæresten sin litt, lagde andre lyder, snakket om hvor deilig hun var +++ siste saltet i såret var at han kom i venninnen min, ikke kjæresten sin. Han forsøkte også å møte venninnen min alene i ettertid, noe hun ikke gjorde. Og samboeren hans, som hadde vært en god venninne begynte å oppføre seg veldig stygt i ettertid. Venninnen min skjønte jo hvorfor, selv om hun bare ønsket og være en del av fantasien deres og ikke hadde gjort noe galt. Men siden de ikke hadde snakket nok om hva reglene var, og han ble betatt av venninnen min, så ble det krise.

Så om dere skal gjøre noe sånt så bør det være mye tillit, dere må snakke om hva som er lov og ikke. Og hold dere unna venninner. For det kan hende at han tenner mer på henne enn deg.

Anonymkode: 4428d...d1f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fillerista
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en venninne som var en del av en trekant. Men det hadde vist gått ganske galt. Eller venninnen min trodde det hadde vært en super opplevelse, helt til sexen var over. For paret som var hennes venner hadde fått store problemer i ettertid. Han glemte kjæresten sin litt, lagde andre lyder, snakket om hvor deilig hun var +++ siste saltet i såret var at han kom i venninnen min, ikke kjæresten sin. Han forsøkte også å møte venninnen min alene i ettertid, noe hun ikke gjorde. Og samboeren hans, som hadde vært en god venninne begynte å oppføre seg veldig stygt i ettertid. Venninnen min skjønte jo hvorfor, selv om hun bare ønsket og være en del av fantasien deres og ikke hadde gjort noe galt. Men siden de ikke hadde snakket nok om hva reglene var, og han ble betatt av venninnen min, så ble det krise.

Så om dere skal gjøre noe sånt så bør det være mye tillit, dere må snakke om hva som er lov og ikke. Og hold dere unna venninner. For det kan hende at han tenner mer på henne enn deg.

Anonymkode: 4428d...d1f

Det jeg har uthevet tror jeg også er en vanlig utfordring. Ikke nødvendigvis at han tar kontakt, men at han vil ta kontakt, eller blir opphengt i henne. Kjenner til følelsen selv: Hvis jeg virkelig er tiltrukket av tredjeparten i en trekant og hun er sexy og deilig og alt det der når vi har trekant, så tenker jeg at det er én ting som ville vært enda bedre...å ha henne for meg selv. Nå kan kjæresten min og jeg snakke åpent om sånne følelser og det er litt av "pakka" hun tenner på. Igjen, som jeg skrev over, det er sånt det gjelder å være forberedt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Det er en fin ting å dele slike fantasier. Enten de blir realisert eller ikke, så gir de næring til et sexliv med fantasi, mangfold og intimitet. 

Du sier selv at du kjenner på en potensiell sjalusi, samtidig forteller du at dere ikke har vært sammen veldig lenge. Mitt eneste kritiske råd til dere er å bruke god tid på å bli kjent med hverandre og på å utvikle fantasiene.

min partner og jeg leker med lignende fantasier. Det gir oss glede og lyst og bringer oss nærmere. Vil det bli realisert? Kanskje, men vi forhaster oss ikke. Skjer det, så skjer det. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Liker du også jenter? Ser du for deg at alle tre deltar like mye eller er det mest det å se kjæresten din med en annen jente som tenner? 

Anonymkode: 0e585...ef6

TS her. 

Jeg hadde lyst til å ha trekant med en annen jente og eksen min, men eksen min ville ikke. Dette har da vært en fantasi lenge. Jeg kunne fint kysset en jente og kost med henne.. kunne aldri gått ned på henne, men alt det andre er fint for min del. Jeg ser for meg at alle er like mye med. 

Anonymkode: 2b529...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. 

Jeg hadde lyst til å ha trekant med en annen jente og eksen min, men eksen min ville ikke. Dette har da vært en fantasi lenge. Jeg kunne fint kysset en jente og kost med henne.. kunne aldri gått ned på henne, men alt det andre er fint for min del. Jeg ser for meg at alle er like mye med. 

Anonymkode: 2b529...02d

Husker at jeg ofte fantaserte om eksen min og en eller to andre unge jenter (uten meg) og jeg ble sykt tent av tanken. Kom med én gang om jeg tenkte på det 😅😅 Men å utføre det i virkeligheten hadde jeg aldri klart 🙈 Det ble med tankene og fantasien. Ble liksom en blanding av ekkelt og deilig. Akkurat som mange tenner på tanken på å bli voldtatt ol, de ville jo ikke ha likt det i virkeligheten såklart. Men syntes dere skal gå for det om det er noe begge virkelig ønsker og er komfortabel med. Bare dere to som kan vite hva forholdet deres tåler. Men jeg selv hadde gått fra typen min om han kom med et slikt ønske 🙄 Det er meg. Jeg er altfor sjalu og usikker på meg selv til at det hadde vært aktuelt. Høres ut som du er komfortabel med deg selv og at du ikke føler deg truer av mulige "komplikasjoner" i ettertid, og da synes jeg det er bare å kjøre på. Men pass på at det er ei jente dere ikke kommer til å møte igjen. Jeg hadde trekant med ei venninne og en kompis en gang, han ble så nervøs at han ikke fikk den opp så vi måtte avslutte 😝 Veldig kleint å treffe på han den dag i dag 😅

Anonymkode: 59663...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg har vært sammen med min kjære i noen måneder nå, vi har et veldig bra sexliv og jeg har lyst til å prøve ut mer. Jeg føler meg veldig sikker på han. Tanken på å se han ha sex med en annen jente og meg samtidig er utrolig pirrende for meg.

Jeg kjempe forelska, kan bli litt sjalu hvis det er noen jenter som prøver seg på han på sosiale medier osv.. Men blir mer "stolt sjalu"! Blir liksom litt tent av at jeg blir sjalu også.. Da jeg ikke har blitt det så mye før. Derfor tror jeg ikke jeg ville blitt sjalu om vi hadde valgt en jente sammen, som ville blitt med på det. Har luftet tanken for han, og han vil så klart det. Høhø

Er det noen her som har erfaringer med dette? Evt hvordan gikk dere frem? Påvirket det forholdet i ettertid? 

råd og tips tas imot med stor takk! :)

Anonymkode: 2b529...02d

Det er ikke for alle men mange takler det helt fint. Det virker som du har tenkt gjennom risikoen for sjalusi, og mener du vil takle det. Du kjenner deg selv best, så det går nok helt fint. 

Dere må ha klare regler på forhånd, og huske at man kan trekke seg når som helst. Lykke til! 

Anonymkode: e7d80...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt trekant både i og utenfor forhold. I motsetning til mange andre synes jeg det er helt klart best i forhold. Det gjør noe med intimiteten mellom oss, med forbehold om at han faktisk er følelsessmessig moden som er nevnt overfor.

Med min nåværende har vi hatt med en annen jente noen ganger. En av jentene var en venninne av meg, og jeg må innrømme at det ble litt vanskelig en stund etterpå, selv om vi snakket mye om det.

Vi har vært sammen lenge, og det er noe med å se den opphisselsen hos ham som man gjerne sjelden opplever i langvarige forhold som er utrolig tennenede. Jeg fantaserer mye om opplevelsene vi har hatt. Også den som i etterkant ble vanskelig.

Det er som også er nevnt noe slags godt/vondt ved det. Men jeg elsker det. Har opplevd å bli forlatt etter en kjæreste som ble forelsket etter trekant. Det var utrolig vondt, og tok lang tid å komme over, så skulle kanskje tro jeg hadde lært 😂

Men får å unngå slike ting har vi bestemt oss for å slutte å utfordre skjebnen ved å invitere enkelt mennesker vi på en eller annen måte har en relasjon til inn i sexlivet vårt.

Istedet besøker vi swingersklubber når vi er på ferie i utlandet. Det blir som regel ett eller to besøk i løpet av året, noe som passer oss perfekt 😊

Egentlig er jeg en sjalu person så det er en gåte (spesielt for meg selv) at dette tenner meg så voldsomt. Poengterer at det er meg som har tatt initiativet hver gang, både den gang det fortsatt kun var en fantasi hos oss, og nå når vi etterhvert er blitt litt erfarne.

 

Anonymkode: dd01b...151

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest anonymjente21
På 15.1.2018 den 21.27, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg har vært sammen med min kjære i noen måneder nå, vi har et veldig bra sexliv og jeg har lyst til å prøve ut mer. Jeg føler meg veldig sikker på han. Tanken på å se han ha sex med en annen jente og meg samtidig er utrolig pirrende for meg.

Jeg kjempe forelska, kan bli litt sjalu hvis det er noen jenter som prøver seg på han på sosiale medier osv.. Men blir mer "stolt sjalu"! Blir liksom litt tent av at jeg blir sjalu også.. Da jeg ikke har blitt det så mye før. Derfor tror jeg ikke jeg ville blitt sjalu om vi hadde valgt en jente sammen, som ville blitt med på det. Har luftet tanken for han, og han vil så klart det. Høhø

Er det noen her som har erfaringer med dette? Evt hvordan gikk dere frem? Påvirket det forholdet i ettertid? 

råd og tips tas imot med stor takk! :)

Anonymkode: 2b529...02d

Vel, jeg er ganske over gjennomsnittet pen, hvis jeg hadde vært singel kunne jeg kanskje vært med på dette, for jeg synes det er litt gøy at jenter blir sjalu på meg, for det hadde du blitt om jeg hadde tatt han (sorry) xD Nei uff TS, jeg vil ikke anbefale deg dette :)  du kan ende med å fucke opp forholdet ditt, tenk deg i hvertfall godt om, du aner ikke hva slags tanker han kan få om henne i ettertid, eller om den andre jenta kanskje faller for typen din! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri hatt trenkant! Det kommer til å ødelegge forholdet ditt!

Anonymkode: 18be8...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...