Gå til innhold

Jeg har lyst til å ha trekant med kjæresten, råd??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg har vært sammen med min kjære i noen måneder nå, vi har et veldig bra sexliv og jeg har lyst til å prøve ut mer. Jeg føler meg veldig sikker på han. Tanken på å se han ha sex med en annen jente og meg samtidig er utrolig pirrende for meg.

Jeg kjempe forelska, kan bli litt sjalu hvis det er noen jenter som prøver seg på han på sosiale medier osv.. Men blir mer "stolt sjalu"! Blir liksom litt tent av at jeg blir sjalu også.. Da jeg ikke har blitt det så mye før. Derfor tror jeg ikke jeg ville blitt sjalu om vi hadde valgt en jente sammen, som ville blitt med på det. Har luftet tanken for han, og han vil så klart det. Høhø

Er det noen her som har erfaringer med dette? Evt hvordan gikk dere frem? Påvirket det forholdet i ettertid? 

råd og tips tas imot med stor takk! :)

Anonymkode: 2b529...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om typen min var åpen for å ha sex med andre jenter noen mnd inn i forholdet (igrunn uansett) så hadde ikke han opplevd flere måneder med meg 😂 

Anonymkode: 59663...1a1

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sjalu på bilder så ikke prøv i virkeligheten. Da går du på en smell. Vil du virkelig se på at typen din koser og kysser på ei annen? Ei som er finere enn deg ect. Og etterpå har typen sexfantasier om henne og du blir glemt. Nei dette blir det bråk av og sjalusi. 

Anonymkode: 4fbca...857

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du har fått noen rare tanker i hodet, og hvor tankene du har fått vet bare du... tror neppe du hadde blitt glad om du hørte foreldrene dine ha hatt trekant i sitt samliv. Tror du hadde blitt skikkelig lei deg og tenkt hvorfor kunne de gjøre noe sånt mot meg?

Anonymkode: 73338...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om typen min var åpen for å ha sex med andre jenter noen mnd inn i forholdet (igrunn uansett) så hadde ikke han opplevd flere måneder med meg 😂 

Anonymkode: 59663...1a1

Jeg kan forstå det, er kanskje litt "tabulagt" å ønske trekant med kjæresten. Men det er min sex fantasi 😁 Og han har ikke vært noe pådriver, er alltid jeg som tar det opp og han sier at hvis jeg har lyst, så kan vi det :-)

Anonymkode: 2b529...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt råd misbruk ikke friheten din og din lykke, selv om du er ung, så kan det få konsekvenser senere i livet ditt. Bruk friheten din til å se mennesker med et hjerte og hjelp mennesker som er i nød, for du lever kun en gang. 

Anonymkode: 73338...e73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du sjalu på bilder så ikke prøv i virkeligheten. Da går du på en smell. Vil du virkelig se på at typen din koser og kysser på ei annen? Ei som er finere enn deg ect. Og etterpå har typen sexfantasier om henne og du blir glemt. Nei dette blir det bråk av og sjalusi. 

Anonymkode: 4fbca...857

Jeg blir ikke sjalu på bilder. Jeg kan bli "stolt sjalu". Det var f.eks en jente som sendte han melding etter over et år og fortalte han at hun hadde drømt om han på kvelden. Jeg ble stolt fordi han er sammen med meg, litt sjalu fordi hun delte sin "drøm". 

Ja, jeg tenner på det. Jeg kan jo også kysse henne. Må jo være en jente jeg også "liker". 

Anonymkode: 2b529...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

mitt råd misbruk ikke friheten din og din lykke, selv om du er ung, så kan det få konsekvenser senere i livet ditt. Bruk friheten din til å se mennesker med et hjerte og hjelp mennesker som er i nød, for du lever kun en gang. 

Anonymkode: 73338...e73

Hva har dette med at jeg har lyst til å ha trekant med kjæresten min? 🙈 Veldig forvirret for øyeblikket. Jeg er 24 år, ung, men ikke så ung at jeg ikke tenker konsekvenser i det hele tatt. 

Anonymkode: 2b529...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

tror du har fått noen rare tanker i hodet, og hvor tankene du har fått vet bare du... tror neppe du hadde blitt glad om du hørte foreldrene dine ha hatt trekant i sitt samliv. Tror du hadde blitt skikkelig lei deg og tenkt hvorfor kunne de gjøre noe sånt mot meg?

Anonymkode: 73338...e73

Hvis mine foreldre hadde hatt trekant i sine yngre dager, og de var lykkelig sammen, så hadde vel ikke det spilt noen rolle? 

Anonymkode: 2b529...02d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva har dette med at jeg har lyst til å ha trekant med kjæresten min? 🙈 Veldig forvirret for øyeblikket. Jeg er 24 år, ung, men ikke så ung at jeg ikke tenker konsekvenser i det hele tatt. 

Anonymkode: 2b529...02d

Jeg synes det høres deilig ut, jeg. Go for it :). Jeg ville dog foretrukket å ha med en ekstra mann, så det måtte vært med en partner som kunne tenke seg å prøve det :) .

Anonymkode: 53ecc...10c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer IKKE til å gå bra. Du kommer til å klikke når han viser seg å tenne mer på henne enn deg, og kliner lidenskapelig med henne eller slikker musa hennes mens du bare loker på siden der.
Du kommer til å føle deg usikker og dårlig konstant i forholdet og fremtidig sex med han siden du nå har fått se hvor mye han likte å ha sex med noen andre enn deg vil du tenke at det er det han alltid fantaserer om og håper også og føle deg elendig og stygg og udugelig

Anonymkode: 43602...d02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor du vil risikere evt negative konsekvenser. 

Anonymkode: 843bc...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette kommer IKKE til å gå bra. Du kommer til å klikke når han viser seg å tenne mer på henne enn deg, og kliner lidenskapelig med henne eller slikker musa hennes mens du bare loker på siden der.
Du kommer til å føle deg usikker og dårlig konstant i forholdet og fremtidig sex med han siden du nå har fått se hvor mye han likte å ha sex med noen andre enn deg vil du tenke at det er det han alltid fantaserer om og håper også og føle deg elendig og stygg og udugelig

Anonymkode: 43602...d02

Så du har hatt trekant med kjæresten? Vil helst høre fra folk som har erfaring. Fordi det at han tar på en annen jente, kysser henne, en jente som jeg har valgt ut og som han er liker skremmer meg ikke. Jeg vet at han elsker meg veldig høyt. Jeg er ikke usikker på at han kommer til å bli forelsket i henne etter et ligg. Virkelig. Jeg er selvsikker på meg selv og kroppen min. Trener regelmessig osv. Han vet at om han forlater meg for en annen kvinne, så ja vel. Da var det vel ikke rett? Hjelpes. Kanskje dumt å spørre om dette på kvinneguiden.  

Ts 

Anonymkode: 2b529...02d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Så du har hatt trekant med kjæresten? Vil helst høre fra folk som har erfaring. Fordi det at han tar på en annen jente, kysser henne, en jente som jeg har valgt ut og som han er liker skremmer meg ikke. Jeg vet at han elsker meg veldig høyt. Jeg er ikke usikker på at han kommer til å bli forelsket i henne etter et ligg. Virkelig. Jeg er selvsikker på meg selv og kroppen min. Trener regelmessig osv. Han vet at om han forlater meg for en annen kvinne, så ja vel. Da var det vel ikke rett? Hjelpes. Kanskje dumt å spørre om dette på kvinneguiden.  

Ts 

Anonymkode: 2b529...02d

Jeg har ikke erfaring, men fantaserer om det samme. Ikke med nåværende partner, men med en annen partner. Ser ikke helt problemet, altså. Er godt voksen og mener at jeg har evne til å resonnere meg frem til potensielle negative konsekvenser, men synes ikke de veier opp for de potensielt positive :)

Anonymkode: 53ecc...10c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

tror du har fått noen rare tanker i hodet, og hvor tankene du har fått vet bare du... tror neppe du hadde blitt glad om du hørte foreldrene dine ha hatt trekant i sitt samliv. Tror du hadde blitt skikkelig lei deg og tenkt hvorfor kunne de gjøre noe sånt mot meg?

Anonymkode: 73338...e73

Om man har trekant så forteller man ikke det til barna sine. 

Anonymkode: 48ef9...747

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du har hatt trekant med kjæresten? Vil helst høre fra folk som har erfaring. Fordi det at han tar på en annen jente, kysser henne, en jente som jeg har valgt ut og som han er liker skremmer meg ikke. Jeg vet at han elsker meg veldig høyt. Jeg er ikke usikker på at han kommer til å bli forelsket i henne etter et ligg. Virkelig. Jeg er selvsikker på meg selv og kroppen min. Trener regelmessig osv. Han vet at om han forlater meg for en annen kvinne, så ja vel. Da var det vel ikke rett? Hjelpes. Kanskje dumt å spørre om dette på kvinneguiden.  

Ts 

Anonymkode: 2b529...02d

Hvordan vet du det? Dere har vært sammen i bare noen måneder, så tør å påstå at dere ikke kjenner hverandre så godt enda.

Jeg har ingen personlige erfaringer med trekant, men jeg vet at jeg ikke ville risikert et så nytt forhold med å blande inn en tredjeperson. 

Trekant er sikkert greit for tre stykker der ingen er kjærester, eller et par som har vært sammen i mange, mange år. 

Og ja, jeg har hørt om de som har hatt trekant der det har blitt sjalusi og trekantdrama etterpå. En eks av meg fortalte at kompisen hans hadde hatt trekant og det hadde blitt skikkelig rabalder etterpå fordi dama hans hadde blitt kjempesjalu, og kompisen selv hadde blitt litt betatt av hun som var med på trekanten. (Det er dog bare én historie og trenger ikke skje med dere)

Ja, det var kanskje dumt å spørre om dette på KG... kanskje du hadde fått bedre respons på et annet forum. Har fetlife eget forum? 

Anonymkode: 4e6e1...a0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

tror du har fått noen rare tanker i hodet, og hvor tankene du har fått vet bare du... tror neppe du hadde blitt glad om du hørte foreldrene dine ha hatt trekant i sitt samliv. Tror du hadde blitt skikkelig lei deg og tenkt hvorfor kunne de gjøre noe sånt mot meg?

Anonymkode: 73338...e73

Hva faen! Nei, seriøst: HVA FAEN!? 

En ting er å dømme trekanter, en ting er å råde folk fra å gjøre det, en ting er å nekte å delta i sånn aktivitet selv, eller til og med å ditche kjæresten hvis han så mye som tenker på det. Men å trekke inn foreldres sexliv og komme med argumentet at deres sex-påfunn er DÅRLIG gjort mot barna sine?! WTF!? Hvor er logikken i dette!? 

Jeg tenker ikke på foreldrene mine sitt sexliv, det burde du også slutte med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det? Dere har vært sammen i bare noen måneder, så tør å påstå at dere ikke kjenner hverandre så godt enda.

Jeg har ingen personlige erfaringer med trekant, men jeg vet at jeg ikke ville risikert et så nytt forhold med å blande inn en tredjeperson. 

Trekant er sikkert greit for tre stykker der ingen er kjærester, eller et par som har vært sammen i mange, mange år. 

Og ja, jeg har hørt om de som har hatt trekant der det har blitt sjalusi og trekantdrama etterpå. En eks av meg fortalte at kompisen hans hadde hatt trekant og det hadde blitt skikkelig rabalder etterpå fordi dama hans hadde blitt kjempesjalu, og kompisen selv hadde blitt litt betatt av hun som var med på trekanten. (Det er dog bare én historie og trenger ikke skje med dere)

Ja, det var kanskje dumt å spørre om dette på KG... kanskje du hadde fått bedre respons på et annet forum. Har fetlife eget forum? 

Anonymkode: 4e6e1...a0c

Vi har vært sammen i snart et år. Kanskje jeg må gi litt bakgrunnsinformasjon her. 

Jeg har hatt flere forhold bak meg, det vil si at jeg også vet hvordan det er å elske og bli elsket. Jeg har aldri slitt med voldsom sjalusi som jeg vet er et stort problem i mange forhold. Meg og kjæresten startet "forholdet" våres ved å være fuckfriends, ingenting seriøst- til vi begge etter noen måneder ble og er veldig forelsket i hverandre. 

Jeg vet han elsker meg, fordi han sier det og viser det hver dag. Jeg kunne ikke bedt om en bedre kjæreste. Alltid flink med komplimenter, alltid kjærlig, oppmerksom og god. Jeg føler helt ærlig jeg har skutt en gullfugl. I mine øyne er han gutten i mitt liv, og han sier at jeg er jenta i sitt liv. 

Jeg vet mange kan tenke jeg er naiv. Men jeg har alltid vært en realist når det kommer til kjærlighet - men med denne gutten, så drar jeg alt av skepsis ut av meg. Jeg vet ikke om det er hva man kaller ekte kjærlighet, eller "the one". Men det slik det føles.

Han er en gutt med god selvtillit og er veldig selektiv med forhold. Jeg tror derfor at sannsynligheten for at han blir forelsket i jenta etter et ligg er helt usannsynlig i mine øyne. 

Jeg på den andre siden er veldig sosial, blid og snill mot de rundt meg. Jeg har heller aldri følt meg ordentlig truet av andre jenter. Jeg har mine usikkerheter så klart, men sjalusi opplever jeg utrolig sjeldent. Kan f.eks aldri bli sjalu fordi jeg mener en jente ser bedre ut enn meg. Eller har et bedre liv. Prøver ikke å fremstille meg som en helgen her, men jeg prøver å skape et bilde. Vi begge har god selvtillit og elsket hverandre. 

 

Anonymkode: 2b529...02d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...