Gå til innhold

Hvordan tør dere å dra på ferie alene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har reist mye alene og synes det bare er kos. Har dessverre hatt et par ikke så bra opplevelser,men ingen av de har vært alvorlige.

Det kleineste var vel da jeg satt alene på en restaurant i Februar. Jepp,den 14.februar...fikk endel medlidende blikk da,folk trodde vel at jeg hadde en avtale men at han ikke hadde dukket opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Reiste alene til Tyrkia, ble seksuelt trakkasert og antastet av to ansatte på hotellet, en taxisjåfør, en butikkansatt og så playa av den kjekke bak baren og voldtatt av sjefen hans

Anonymkode: f97f6...e59

Jøss! Da lurer jeg virkelig på om du gikk halvnaken ute. Har vært mange ganger alene i Tyrkia,  og har faktisk aldri blitt trakassert der!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, tirben skrev:

Jøss! Da lurer jeg virkelig på om du gikk halvnaken ute. Har vært mange ganger alene i Tyrkia,  og har faktisk aldri blitt trakassert der!!! 

Jeg gikk i helt vanlige klær! Hvordan dere victim blaming meg her er helt hårreisende!!!!!!!!!!

Anonymkode: f97f6...e59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv www.singelresor.org. For folk som ønsker å reise alene sammen med andre. 

Anonymkode: 162d5...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å reise alene er jo bare moro. Treffer masse hyggelige mennesker og opplever mye gøy. Å smøre meg på ryggen gjør jeg alltid selv uansett. Er det virkelig uvanlig å få til det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2018 den 21.35, Måbarefåsiat... skrev:

Dratt på et "sydensted" bvor jeg er kjent. En diger stabel med bøker, tidlig middag med bok, vin på balkongen om kvelden. Koste meg glugg ihjel. 

Og ryggen smøres greit nok med sprayflaske. 

Jeg har (nesten) gjort det samme, og det mange ganger. Riktignok ikke på et "sydensted", men på steder jeg kjente litt fra før. Mange gode bøker, tidlig middag på hyggelig sted, herlig privat hotellbalkong med vin, stearinlys og bøker. 

Har heller aldri hatt problemer med å få smurt ryggen. Lange armer og god teknikk.... 

Anonymkode: b5bb0...094

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg reiste alene til sørøst-asia. Men etter noen dager følte jeg meg alene. Søkte derfor etter reisevenn på et reiseforum som tilfeldigvis var i samme området. Endte opp med å finne noen derfra jeg reiste sammen resten av oppholdet. Siden vi var av motsatte kjønn ble det også litt knulling...

Anonymkode: dd803...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært på ferie alene, men har veldig lyst. Jeg trives godt i mitt eget selskap, og elsker tanken på at da kan jeg styre hva som skal skje hele ferien helt selv. Det kan fort bli slitsomt å forholde seg til en reisepartner syns jeg. Som for eksempel når jeg reiser med familie, er jo stadig noen som er sultne eller som må på do🙄 også vil vi jo forskjellige ting, som regel ender vi med å gjøre noe mamma vil. Så jeg misunner alle som har opplevd reiselivet alene. Håper å få til det selv en gang!😁 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...