Gå til innhold

Noen menn som IKKE liker å ha sex når dama har mensen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker ikke sex

Anonymkode: f9abc...814

Huffda

Anonymkode: a0b2a...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det mye tidlig i forholdet. Men etter noen år så greier ikke kåtskapen overvinne at lukt, friksjon og følelsen er annerledes.  Så vi slutta med det. 

Anonymkode: 85328...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min takler ikke sex når jeg har mensen. Han får helt hetta av blod, og synes det er klissete og ekkelt. Det lukter jo annerledes også. Tror det er ganske vanlig. 

Anonymkode: 5fee9...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers takk, men jeg klarer meg fint uten sex den uka.

Ikke at jeg er prippen eller redd for blod, men det frister bare ikke. Kan ikke huske å ha møtt damer som maser om sex den uka heller når jeg tenker etter

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hillbill skrev:

Ellers takk, men jeg klarer meg fint uten sex den uka.

Ikke at jeg er prippen eller redd for blod, men det frister bare ikke. Kan ikke huske å ha møtt damer som maser om sex den uka heller når jeg tenker etter

Og jeg har aldri møtt en mann som ikke vil ha sex den uken.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I starten av forholdet: ja. 

Nå skjer det ikke uten at begge skulle ha veldig, veldig lyst. 

Anonymkode: 85df6...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt for gammelt til sånt. En ting er i hvertfall fint med alderdom, man klarer fint å legge kåtskapen på hylla. 

Hilsen mann 42

Anonymkode: 23646...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av oss vil ha sex den uka. Har aldri villet det. 

Anonymkode: 073cf...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av oss vil ha sex når jeg har mensen. Uansett sett hvor kåte vi noen ganger har blitt etter en uke uten sex, så har det aldri vært aktuelt å gjennomføre et samleie under mensen. Da ordner vi heller orgasmer på andre måter. 

Anonymkode: 698cd...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så rart. Blir ekstra kåt jeg når jeg har mensen. Det er herlig godt og behagelig å bli penetrert når en er skikkelig våt og kåt :) Så hjelper det på menssmertene..

Blør heldigvis ikke så mye, men mannen ser ut til å ikke la seg plage av dette. Heldige meg!

Anonymkode: ade19...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så rart. Blir ekstra kåt jeg når jeg har mensen. Det er herlig godt og behagelig å bli penetrert når en er skikkelig våt og kåt :) Så hjelper det på menssmertene..

Blør heldigvis ikke så mye, men mannen ser ut til å ikke la seg plage av dette. Heldige meg!

Anonymkode: ade19...8d7

Synes det er så rart å lese at det hjelper på menssmerter. Jeg kan ikke forestille meg hvor lite jeg har lyst til å få noe som helst inni meg de første dagene under mensen, da jeg har menssmerter. Ikke engang tampong. 

Men, vi er forskjellige. Bra det fungerer for deg. 

Anonymkode: 073cf...a27

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er så rart å lese at det hjelper på menssmerter. Jeg kan ikke forestille meg hvor lite jeg har lyst til å få noe som helst inni meg de første dagene under mensen, da jeg har menssmerter. Ikke engang tampong. 

Men, vi er forskjellige. Bra det fungerer for deg. 

Anonymkode: 073cf...a27

Tror menssmerter er forskjellig. Jeg får f eks bare vondt i ryggen. Og sex hjelper faktisk ;) 

Anonymkode: 16129...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror menssmerter er forskjellig. Jeg får f eks bare vondt i ryggen. Og sex hjelper faktisk ;) 

Anonymkode: 16129...a80

Orgasme demper faktisk mine menssmerter 😊 Kommer litt an på stillingen, jeg blir litt ekstra øm så det må være i en stilling hvor han ikke kommer så langt inn. Ellers er jeg aldri så kåt som når jeg har mensen 😌

Anonymkode: a0b2a...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å pule rødt er gødt! ;)

Klart man kvier seg, men når alt kommer til alt så kommer det an på den totale kåtheten...

En dame du aldri har møtt før vil man normalt knulle uansett mensen eller ikke, så det hele vil jo da bunne i tankesettet ditt og hvor kåt du er. 

Det er jo nettopp derfor det er så viktig for mann & kone å sprenge litt grenser for å unngå at forholdet blir helt død og rødt. ;)
 

Anonymkode: de2cf...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...