Gå til innhold

Det svir under armene når jeg løper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det svir noe helt sinnsykt under armene da jeg løper på mølla. Har prøvd både singlet og t-skjorte, men blir samma uansett hva jeg har på. Noen fler som blir sånn? Hvordan kan man bli kvitt det? Skjønner at det antageligvis er svetten, men det er utrolig ukomfortabelt, og løper man lenge nok svir det sånn at det blir nærmest vondt.

Anonymkode: 22acb...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barberer du deg under armene?

Anonymkode: 88b9b...c75

Ja. Men vet ikke om det er grunnen? Det svir hos typen og (og han har masse hår under armene). Vi er relativt nye på mølla, men kan ikke skjønne at det skal ha noe å si...

Anonymkode: 22acb...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Men vet ikke om det er grunnen? Det svir hos typen og (og han har masse hår under armene). Vi er relativt nye på mølla, men kan ikke skjønne at det skal ha noe å si...

Anonymkode: 22acb...3f7

De eneste gangene jeg har opplevd at det kan svi under armene er når jeg har barbert der. Ellers har jeg aldri hørt om noen som har opplevd det. Mulig det kan være deodoranten? 

Anonymkode: 88b9b...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De eneste gangene jeg har opplevd at det kan svi under armene er når jeg har barbert der. Ellers har jeg aldri hørt om noen som har opplevd det. Mulig det kan være deodoranten? 

Anonymkode: 88b9b...c75

Bruker ikke så ofte deodorant.

1 time siden, Forundret.. skrev:

Hørtes rart ut? Hva har du på deg av klær da?

Singlet, men gikk over til t-skjorte, men ble samma greia. Skal prøve løs t-skjorte neste gang å se om det hjelper.

Anonymkode: 22acb...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker ikke så ofte deodorant.

Singlet, men gikk over til t-skjorte, men ble samma greia. Skal prøve løs t-skjorte neste gang å se om det hjelper.

Anonymkode: 22acb...3f7

Jeg ville prøvd no langermet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Forundret.. skrev:

Jeg ville prøvd no langermet jeg.

Kan prøve det og, men jeg blir så varm selv om det er skikkelig treningstøy. Men skal testes. T-skjorta jeg brukte sist var veldig trang i armene så kan være at det irriterte, men som sagt fikk jeg det når jeg løp i singlet og.

Takk for forslag!

Anonymkode: 22acb...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan få gnagsår om jeg løper med singlet og ikke er helt nybarbert under armene. Løses ved å løpe meg T-skjorte. 

Kanskje du bør vaske deg godt under armene før du løper? Har du gamle svetterester under armene så kan jo det irritere.

Anonymkode: df60b...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha ermer som går litt nedover armene når jeg løper, ellers får jeg "gnagsår" av friksjonen. Så enten bruk noe med bittelitt lengre ermer, eller bruk type bodyglide for å gjøre friksjonen mindre. 

Anonymkode: 3de69...925

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...