Gå til innhold

Sylvi Listhaug blir superminister!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg stusser litt over dette med at V får hele 3 (tre) statsråder. Partiet som så vidt klarte seg over sperregrensen. Ut fra hvor representert de er i befolkningen, så holder det med 1.

Når dette er sagt, så Grande som kulturminister høres omtrent riktig ut, samt Kunnskapsdepartementet høres ut som V område.

Men at Listhaug blir er jeg glad for og det ser ut som at hun får mer ansvar enn før. Jeg håper det betyr enda mer ansvarsfull innvandringspolitikk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seksuell trakkasering -> ut

Korrupsjon -> helt ok

Anonymkode: 003bd...109

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at Venstre får integreringsministeren, det blir slappere og flere gullstoler for de som kommer seg inn. Men desto viktigere at Sylvi nå holder de ute. Og med et superdepartement får vi håpe hun får nok makt til å gjennomføre det vi alle vet må gjøres.

Anonymkode: 831c2...b3c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er den teiteste benevnelsen jeg har hørt! Er det virkelig en greie å kalle det for "superminister"? Har sett flere aviser skriver det..

Anonymkode: d62f2...680

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Synd at Venstre får integreringsministeren, det blir slappere og flere gullstoler for de som kommer seg inn. Men desto viktigere at Sylvi nå holder de ute. Og med et superdepartement får vi håpe hun får nok makt til å gjennomføre det vi alle vet må gjøres.

Anonymkode: 831c2...b3c

Hva er det som må gjøres da?

Anonymkode: 88af1...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Setter pris på Sylvi Listhaug, først og fremst for at hun ikke lar seg diktere. Vi trenger statsråder med tro på det de driver med, og som ikke lar media herse med seg. 

Anonymkode: 883f2...3f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synd at Venstre får integreringsministeren, det blir slappere og flere gullstoler for de som kommer seg inn. Men desto viktigere at Sylvi nå holder de ute. Og med et superdepartement får vi håpe hun får nok makt til å gjennomføre det vi alle vet må gjøres.

Anonymkode: 831c2...b3c

Hvor står det at V får integreringsministerpost? Skrekk og gry, men hvor leste du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser ut som en tommel på det bildet.

Anonymkode: 2e4c0...73e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge! Sylvi Listhaug er helt super! Kan være Norges redning, som gjør at Norge ikke ender opp som Sverige!

Anonymkode: a7534...57b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun ser ut som en tommel på det bildet.

Anonymkode: 2e4c0...73e

Haha, ser hva du mener. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så First House får en superminister. De får vel avkastning på  investeringene sine. :)

Anonymkode: 06960...bb1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så First House får en superminister. De får vel avkastning på  investeringene sine. :)

Anonymkode: 06960...bb1

Er hun ansatt i First House?:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det der er den teiteste benevnelsen jeg har hørt! Er det virkelig en greie å kalle det for "superminister"? Har sett flere aviser skriver det..

Anonymkode: d62f2...680

Hun er vel minister for de som er glade i å henge på super'n?

Lurer på hvordan dette vil gå, med tanke på at hun sa at menneskerettighetene fint var noe som bare kunne settes til side?

Anonymkode: c18b7...b32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at Norge er styrt av et matriarki (Erna, Siv, Sylvi, Grande) - nå kommer Norge til å nå nye høyder.

Veldig glad for at Sylvi får mer ansvar, hun er uten tvil den dyktigste politikeren vi har her til lands. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest chisandra
15 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg liker at Norge er styrt av et matriarki (Erna, Siv, Sylvi, Grande) - nå kommer Norge til å nå nye høyder.

Veldig glad for at Sylvi får mer ansvar, hun er uten tvil den dyktigste politikeren vi har her til lands. 

Enig med deg. Hun er den tøffeste ministeren vi har hatt på evigheter. Hun lar seg først og fremst ikke plukke på av media - og det er et godt trekk. Hun er svært godt likt av mange, det både vet og bruker hun.

Tror hun er klar for større oppgaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg liker at Norge er styrt av et matriarki (Erna, Siv, Sylvi, Grande)

Firerbanden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg liker at Norge er styrt av et matriarki (Erna, Siv, Sylvi, Grande) - nå kommer Norge til å nå nye høyder.

Veldig glad for at Sylvi får mer ansvar, hun er uten tvil den dyktigste politikeren vi har her til lands. 

Enig

Anonymkode: 7eb38...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...