Gå til innhold

Blir så deppa etter å ha vært på byen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hver helg drar vennegjengen ut på byen, og vi har det kjempegøy, men jeg blir alltid så deppa så fort vi drar derfra...

Jeg ser så sykt kjekke gutter danse overalt med utrolig pene damer, ig jeg får liksom ikke kontakt med noen som helst... Venninnene mine får kontakt med gutter i litt større grad enn meg, men jeg får liksom ingenting... Fikk det en gang, men fyren var shady og stolte ikke helt på han, til tross for at han så sinnssykt bra ut. 

Flere som føler det på samme måte? Ønsker liksom å møte noen, men vet ikke hvordan. Tinder funker selvsagt ikke, ei heller byen. Føler meg alltid så stygg i forhold til de andre jentene... 

Anonymkode: 2e1de...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner følelsen, så derfor har jeg kuttet ut alkohol og byturer. Kommer ikke noe godt ut av det uansett, bortsett fra ei tynnere lommebok, og crappy form dagen derpå. Løser ikke problemet, men slipper i det minste å kaste bort tid på å dra på byen og drikke meg full. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hver helg drar vennegjengen ut på byen, og vi har det kjempegøy, men jeg blir alltid så deppa så fort vi drar derfra...

Jeg ser så sykt kjekke gutter danse overalt med utrolig pene damer, ig jeg får liksom ikke kontakt med noen som helst... Venninnene mine får kontakt med gutter i litt større grad enn meg, men jeg får liksom ingenting... Fikk det en gang, men fyren var shady og stolte ikke helt på han, til tross for at han så sinnssykt bra ut. 

Flere som føler det på samme måte? Ønsker liksom å møte noen, men vet ikke hvordan. Tinder funker selvsagt ikke, ei heller byen. Føler meg alltid så stygg i forhold til de andre jentene... 

Anonymkode: 2e1de...3fc

Dere jenter er i særposisjon. Dere kan klage og klage, og allikevel vrake typer som ser "sinnsykt" bra ut. Dere vet ingenting hvordan det er å være mann og mindre attraktiv.

Anonymkode: 75720...4e4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Miklo Velka skrev:

Kjenner følelsen, så derfor har jeg kuttet ut alkohol og byturer. Kommer ikke noe godt ut av det uansett, bortsett fra ei tynnere lommebok, og crappy form dagen derpå. Løser ikke problemet, men slipper i det minste å kaste bort tid på å dra på byen og drikke meg full. :)

Jeg har liksom ikke noe valg da hele vennegjengen drar ut hver lørdag... Orker ikke sitte alene i kollektivet og vente på de, og jeg har det jo kjempe gøy når vi er ute, men hadde blitt så utrolig glad for litt oppmerksomhet... 

De gangene jeg ikke forventer noe etter å ha gitt opp håpet møter jeg noen (skjedd 2-3 ganger), og da får jeg håp, men så mister jeg håp igjen, også møter jeg noen. Er en slags ond sirkel...

Anonymkode: 2e1de...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imens jeg går på byen og tenker "det er jo ikke en eneste kjekk fyr her jo" :fnise:

Anonymkode: 11de8...65e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er en slags ond sirkel...

Akkurat, og da kan det være lurt å prøve å bryte sirkelen. Gjør noe annet, prøv å få med vennegjengen på noe annet i stedet. Hva med spillkveld? Finnes mange kort- eller brettspill man kan nyte med litt øl eller vin. Kanskje middag først, så spill og lek etterpå? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Hver helg drar vennegjengen ut på byen, og vi har det kjempegøy, men jeg blir alltid så deppa så fort vi drar derfra...

Jeg ser så sykt kjekke gutter danse overalt med utrolig pene damer, ig jeg får liksom ikke kontakt med noen som helst... Venninnene mine får kontakt med gutter i litt større grad enn meg, men jeg får liksom ingenting... Fikk det en gang, men fyren var shady og stolte ikke helt på han, til tross for at han så sinnssykt bra ut. 

Flere som føler det på samme måte? Ønsker liksom å møte noen, men vet ikke hvordan. Tinder funker selvsagt ikke, ei heller byen. Føler meg alltid så stygg i forhold til de andre jentene... 

Anonymkode: 2e1de...3fc

Opp med hodet; det finnes utallige andre måter å bli kjent med andre på bare man er litt kreativ - for eksempel ved å sette opp et fargerikt film/teater/musikk-prosjekt man kan invitere folk til; da har man plutselig et samtaleemne man kan snakke med ukjente om: "Hva synes du om denne idéen" eller "Har du noen forslag til hva som er best å gjøre her".

Og når du skriver at du føler deg stygg, kan jeg forsikre deg om at du ikke er det - men husk at det å sammenligne seg med andre, ikke fører til noe, for det vil alltid dukke opp noen som er penere eller rikere, og da må selv Onkel Skrue melde pass. Du er et unikt, verdifullt menneske som verden trenger mer enn du aner, og ja - du er vakker.

Fortsatt godt nytt år, og ønsker deg alt godt videre; det finnes mange kjekke gutter der ute som er lei av overfladisk sjekking på byen, eller et like overfladisk datingopplegg; smil til de ukjente menneskene du møter på gaten, vær vennlig og imøtekommende, bli kjent med nye mennesker, og du kommer til å finne en gutt som kan varme hjertet ditt - lykke til ...! :)

Anonymkode: 1300c...17c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hver helg drar vennegjengen ut på byen, og vi har det kjempegøy, men jeg blir alltid så deppa så fort vi drar derfra...

Jeg ser så sykt kjekke gutter danse overalt med utrolig pene damer, ig jeg får liksom ikke kontakt med noen som helst... Venninnene mine får kontakt med gutter i litt større grad enn meg, men jeg får liksom ingenting... Fikk det en gang, men fyren var shady og stolte ikke helt på han, til tross for at han så sinnssykt bra ut. 

Flere som føler det på samme måte? Ønsker liksom å møte noen, men vet ikke hvordan. Tinder funker selvsagt ikke, ei heller byen. Føler meg alltid så stygg i forhold til de andre jentene... 

Anonymkode: 2e1de...3fc

Kanksje du må se etter de andre som ikke ser sinnsykt bra ut?

Anonymkode: 8115f...0cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går jo ikke bare etter kjekke gutter? Jeg avviste jo han kjekke fordi jeg ikke stolte på han. 

Jeg avviser heller ikke «mindre» kjekke gutter. Jeg avviset faktisk aldri noen på byen... 

Har ei venninne som alltid sier «Det kommer aldri no godt av å dra på byen, jeg kliner med en ny fyr hver gang», og jeg skulle bare ønske at jeg kunne hatt det «problemet». Er liksom den siste i vennegjengen som blir sett på! 

Jeg er aldri kresen. Ofte syns venninnene mine at de guttene jeg «liker» er lite attraktive. De går etter de mest populære guttene, jeg gjør aldri det.

Faller så fort uttafor...

Anonymkode: 2e1de...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere jenter er i særposisjon. Dere kan klage og klage, og allikevel vrake typer som ser "sinnsykt" bra ut. Dere vet ingenting hvordan det er å være mann og mindre attraktiv.

Anonymkode: 75720...4e4

Det der er bare tull og illusjon. Mange jenter som sliter med dette, men vil du ikke høre så vil du ikke høre. Ta patent på offersituasjonen din, du.

Anonymkode: 0704c...d47

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tar du noe initiativ selv? Jeg er ikke spesielt pen, kan kanskje slippe unna med søt, men er ikke noe problem for meg å finne noen på byen. Tror det er fordi jeg tar kontakt med folk og prater i vei, men om jeg hadde sittet å ventet i et hjørne, hadde jeg høyst sannsynlig sittet der leenge 😊 man kommer langt med litt pågangsmot😊

Anonymkode: 5a731...212

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men tar du noe initiativ selv? Jeg er ikke spesielt pen, kan kanskje slippe unna med søt, men er ikke noe problem for meg å finne noen på byen. Tror det er fordi jeg tar kontakt med folk og prater i vei, men om jeg hadde sittet å ventet i et hjørne, hadde jeg høyst sannsynlig sittet der leenge 😊 man kommer langt med litt pågangsmot😊

Anonymkode: 5a731...212

Jeg har ikke særlig selvtillit så å bare gå til fremmede å snakke tør jeg ikke...

Anonymkode: 2e1de...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du blir deppa av å dra på byen, da kutter du det ut.

 

Du kan treffe menn på andre, langt mer seriøse arenaer enn på et utested.

 

Anonymkode: 4d47f...137

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke særlig selvtillit så å bare gå til fremmede å snakke tør jeg ikke...

Anonymkode: 2e1de...3fc

Vet du hva? Jeg er sikker på at det er dette som er problemet, ikke utseendet ditt. Hvis du ser deg rundt på utestedene ser du at det langt fra bare er de "veldig pene" som får oppmerksomhet. Det aller meste handler om hvor åpen og imøtekommende man er, utstrålingen og lignende. 

Selvtilliten min går mye opp og ned, og i de periodene den er rimelig god oppfører jeg meg helt annerledes på byen enn ellers (har jeg merket meg), og har sjeldent problemer med å få kontakt med folk. Merker at jeg smiler mer til folk, hilser kanskje på noen, prater mer, og utstråler sikkert litt mer selvtillit/åpenhet. I dårlige perioder ender jeg oftest opp med å sitte alene, evt. med de jeg kom med, og kan som deg føle meg deppa når vi drar hjem. Utseendet mitt forandrer seg ikke stort, så derfor har jeg konkludert med at det er væremåten som har noe å si også for meg.

Så kanskje du skulle prøve å utfordre deg litt på dette med å ta kontakt med folk? Tenke at målet for kvelden skal være å hilse på/prate litt med noen, ikke bli sjekket opp? Da tar du styringen selv, og bestemmer selv hvor "vellykket" kvelden skal bli. Høres slitsomt ut å gå ut hver eneste lørdag, men sannsynligvis vil de bli lei av det om ikke altfor lenge. 

Endret av Scoop
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har ikke særlig selvtillit så å bare gå til fremmede å snakke tør jeg ikke...

Anonymkode: 2e1de...3fc

Velkommen til livet som sjenert mann på utesteder i hvert fall. Jeg vil gjette at du også alltid sitter sammen med minst en eller to venninner slik at tersekelen for å ta kontakt med deg blir veldig mye større siden den som tar kontakt risikerer å drite seg ut foran 3 personer samtidig?

Anonymkode: 02384...7f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror du skal slappe av litt jeg. Man merker fort hvis noen er litt spent eller kanskje tilogmed litt desperate.
Dra på byen for å ha det gøy, får du kontakt med noen så er det bonus. Hvis ikke pytt pytt

Anonymkode: 9d998...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Velkommen til livet som sjenert mann på utesteder i hvert fall. Jeg vil gjette at du også alltid sitter sammen med minst en eller to venninner slik at tersekelen for å ta kontakt med deg blir veldig mye større siden den som tar kontakt risikerer å drite seg ut foran 3 personer samtidig?

Anonymkode: 02384...7f5

Vennene mine er av typen som danser i ett sett. Blir så nervøs av å være uten de at jeg derfor oså danser med de, selvom jeg egentlig ikke vil. Vi sitter sjeldent, men jeg sitter derimot alene en gang i blant. Da får jeg kontakt med enkelte, men jeg tør aldri ta insj personlig. Dette er vel også enda en av grunnene til at jeg ikke får kontakt...

Vil også legge til at menn som sjekker opp jenter ikke blir gjort narr av av alle: i gjengen min så forlater jentene bordet slik at den som blir sjekket opp får være alene med fyren, med mindre hun ikke vil selvsagt.

Sånn ellers vil jeg takke alle for svar. Skal skjerpe meg, slappe av og by mer på meg selv. Så får vi se hvordan det går. Har bestemt meg for å ikke dra på byen på en stund da, så blir en stund til jeg tar det neste steget.

Anonymkode: 2e1de...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Vennene mine er av typen som danser i ett sett. Blir så nervøs av å være uten de at jeg derfor oså danser med de, selvom jeg egentlig ikke vil. Vi sitter sjeldent, men jeg sitter derimot alene en gang i blant. Da får jeg kontakt med enkelte, men jeg tør aldri ta insj personlig. Dette er vel også enda en av grunnene til at jeg ikke får kontakt...

Vil også legge til at menn som sjekker opp jenter ikke blir gjort narr av av alle: i gjengen min så forlater jentene bordet slik at den som blir sjekket opp får være alene med fyren, med mindre hun ikke vil selvsagt.

Sånn ellers vil jeg takke alle for svar. Skal skjerpe meg, slappe av og by mer på meg selv. Så får vi se hvordan det går. Har bestemt meg for å ikke dra på byen på en stund da, så blir en stund til jeg tar det neste steget.

Anonymkode: 2e1de...3fc

Jeg er klar over at det sikkert ikke er vanlig å bli gjort narr av eller slik, men det betyr ikke at terskelen for å ta kontakt med deg ikke stiger noe enormt når du sitter der med venninner kontra alene. Det er mange jeg har hatt lyst til å ta kontakt med selv så jeg har fulgt litt med for å se om hun kanskje var alene noen ganger slik at jeg slipper å gå bort tilet helt bord med folk for å prate med hun, men da er det akkurat som med deg at alle gangene hun beveger seg så er det i en stor flokk og da blir terskelen alt for stor for min del til å ta kontakt.

Prøv heller å bli sittende alene der neste gang så skal du nok se at ganske mange flere vil være interessert i å komme bort for å slå av en prat.

Anonymkode: 02384...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den holdningen der fortjener du å skuffe deg selv. 
Preferanser er vel så bra det, men hvorfor sette en fasit for hva man vil/skal ha. Lameeee. 

Slutt å syt og woman-up, ingen vil ha en som synes synd på seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...