Gå til innhold

Skjønner ikke ..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk snap av en jeg holdt på med for maange år siden hvor det stod "singellivet". Vi var 18 da vi holdt på sist. Det ble aldri noe mer fordi begge måtte flytte og avstanden ble for stor. Han har hatt dame i noen år men vi har hatt litt kontakt her og der. I sommer ringte han meg å sa at han bare ville høre stemmen min og at han savnet meg. Problemet er at de fortsatt står i et forhold på FB derfor blir jeg fryktelig usikker på om han faktisk er singel. Er noen dager siden jeg fikk den og jeg svarte ikke på den, ble litt satt ut. Vi har snappa litt frem og tilbake etter det, men føler det blir for dumt og skulle spørre han om det nå. Er det vanlig å sende en sånn snap om dama f.eks er bortreist e.l? Han har også tatt screenshot av et bilde jeg har lagt ut på nettet og sendt meg det med hjerte. Det er ett par måneder siden. Mulig han bare liker oppmerksomheten, selvom jeg ikke har gitt han veldig mye av det. 

Anonymkode: 00fec...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rar fyr, han virker ikke akkurat stabil. Normalt fjerner man forhold på fb om man går gjort det slutt og er interessert i noe nytt. 

Er du interessert i han bør du få klarhet, spør rett ut om han er singel. Hvis ikke synes jeg ikke dette høres ut som et vennskap som ikke akkurat er noe å ta vare på. 

Anonymkode: 045b3...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Rar fyr, han virker ikke akkurat stabil. Normalt fjerner man forhold på fb om man går gjort det slutt og er interessert i noe nytt. 

Er du interessert i han bør du få klarhet, spør rett ut om han er singel. Hvis ikke synes jeg ikke dette høres ut som et vennskap som ikke akkurat er noe å ta vare på. 

Anonymkode: 045b3...494

vewl, normalt i min vennegjeng( 30+) er det faktisk ikke uvanlig at statusen blir stående ei stund før den fjernes

Anonymkode: ed5ae...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

vewl, normalt i min vennegjeng( 30+) er det faktisk ikke uvanlig at statusen blir stående ei stund før den fjernes

Anonymkode: ed5ae...e28

Vi er i midten av 20 årene, men jeg vet ikke. Mulig det er slutt og mulig han bare later som, men synes det også er merkelig 

Anonymkode: 00fec...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...