Gå til innhold

Altså.. hvordan i huleste heite skal man klare å sove når mannfolket høres ut som en forbanna motorsag?!


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Og man får lyst å drikke seg dritings hver kveld for å kunne sovne med den lyden?! 

 

Er relativt ny i forholdet og vi har ikke sovet sammen edru så mange ganger enda men fy flate. Hvordan gjør dere det?! 

Sov seriøst ikke sammenhengene en time engang første gangen... jeg kan ikke drive å skubbe i han hele tiden heller å ødelegge søvnen til oss begge,ikke funker det heller siden han ruller tilbake til rygg rimelig fort og man skulle trodd det var vårrengjøring i skogen ved siden av meg.. fytti grisen ass..

snorkeplaster ? Nesespray?! Hva finnes der ute ?! Må jeg dumpe han pga snorking ???😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alkohol gjør ofte snorking verre. Prøve å overnatte uten alkohol? Om det er like ille så... forskjellige soverom :P Jeg har selv vært i et slikt forhold og aldri igjen! Min søvn er viktigere enn å dele rom :P

Anonymkode: ed46f...c7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alkohol gjør ofte snorking verre. Prøve å overnatte uten alkohol? Om det er like ille så... forskjellige soverom :P Jeg har selv vært i et slikt forhold og aldri igjen! Min søvn er viktigere enn å dele rom :P

Anonymkode: ed46f...c7d

Neeeeei ikke forskjellige soverom?! Det er trist det. Det orker jeg ikke ! 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han overvektig? Det forsterker gjerne snorking 

Ellers ville jeg bedt han om å gå til legen med det. Så intens snorking er ikke bra for søvnen hans heller. Jeg hadde ikke sovet i samme seng frem til han fikk gjort noe med det. Jeg har vært sammen med en slik person, å der ble det slutt nettop fordi han nektet å skaffe hjelp og nektet å sove alene. Jeg hadde seriøs søvnmangel den tiden vi sov sammen.

Anonymkode: ef137...e39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BethD skrev:

Neeeeei ikke forskjellige soverom?! Det er trist det. Det orker jeg ikke ! 😩

Du gjør hva du vil, men jeg nekter å ha slike netter igjen :P 

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er han overvektig? Det forsterker gjerne snorking 

Ellers ville jeg bedt han om å gå til legen med det. Så intens snorking er ikke bra for søvnen hans heller. Jeg hadde ikke sovet i samme seng frem til han fikk gjort noe med det. Jeg har vært sammen med en slik person, å der ble det slutt nettop fordi han nektet å skaffe hjelp og nektet å sove alene. Jeg hadde seriøs søvnmangel den tiden vi sov sammen.

Anonymkode: ef137...e39

Enig med deg.

Anonymkode: ed46f...c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er han overvektig? Det forsterker gjerne snorking 

Ellers ville jeg bedt han om å gå til legen med det. Så intens snorking er ikke bra for søvnen hans heller. Jeg hadde ikke sovet i samme seng frem til han fikk gjort noe med det. Jeg har vært sammen med en slik person, å der ble det slutt nettop fordi han nektet å skaffe hjelp og nektet å sove alene. Jeg hadde seriøs søvnmangel den tiden vi sov sammen.

Anonymkode: ef137...e39

Ja jeg tenker jo at jeg må ta det opp med han om det er sånn alltid !! For det går jo ikke an å ha det sånn. Derfor jeg lurer på hvilke alternativer som finnes ☺️ Vil jo ikke dumpe han ❤️ Han er ikke overvektig nei ☺️

Endret av BethD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, BethD skrev:

Ja jeg tenker jo at jeg må ta det opp med han om det er sånn alltid !! For det går jo ikke an å ha det sånn. Derfor jeg lurer på hvilke alternativer som finnes ☺️ Vil jo ikke dumpe han ❤️ Han er ikke overvektig nei ☺️

Ta det opp med han ja :) Forresten stopper han å puste? Da kan han ha søvnapne.

Anonymkode: ed46f...c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BethD skrev:

Ja jeg tenker jo at jeg må ta det opp med han om det er sånn alltid !! For det går jo ikke an å ha det sånn. Derfor jeg lurer på hvilke alternativer som finnes ☺️ Vil jo ikke dumpe han ❤️ Han er ikke overvektig nei ☺️

Da må du ta det opp, jo før jo bedre. Går ikke an å sove med sånne mennesker. Er han veldig trøtt om morgenen/utover dagen? 

Anonymkode: ef137...e39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen kan i mange tilfeller være til hjelp. Et kjerringråd jeg selv har prøvd (og som funket!) er å lage smattelyder inntil øret på vedkommende. Våknet ikke, men snorkingen opphørte umiddelbart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ta det opp med han ja :) Forresten stopper han å puste? Da kan han ha søvnapne.

Anonymkode: ed46f...c7d

Huff nei det tror jeg ikke?! 👀 har ikke merket noe sånt ivertfall,regner med man merker slikt fort ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da må du ta det opp, jo før jo bedre. Går ikke an å sove med sånne mennesker. Er han veldig trøtt om morgenen/utover dagen? 

Anonymkode: ef137...e39

Det hender at han fortsatt virker veldig trøtt og uopplagt ja, når du sier det 👀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BethD skrev:

Huff nei det tror jeg ikke?! 👀 har ikke merket noe sånt ivertfall,regner med man merker slikt fort ? 

Nei, de fleste merker ikke det selv, bortsett fra at man kan våkne sliten grunnet dårlig søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Påkrevd skrev:

Nei, de fleste merker ikke det selv, bortsett fra at man kan våkne sliten grunnet dårlig søvn.

Nei altså jeg mener at jeg ville merket det om han sluttet å puste liksom? Eller er det lydløst ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, BethD skrev:

Og man får lyst å drikke seg dritings hver kveld for å kunne sovne med den lyden?! 

 

Er relativt ny i forholdet og vi har ikke sovet sammen edru så mange ganger enda men fy flate. Hvordan gjør dere det?! 

Sov seriøst ikke sammenhengene en time engang første gangen... jeg kan ikke drive å skubbe i han hele tiden heller å ødelegge søvnen til oss begge,ikke funker det heller siden han ruller tilbake til rygg rimelig fort og man skulle trodd det var vårrengjøring i skogen ved siden av meg.. fytti grisen ass..

snorkeplaster ? Nesespray?! Hva finnes der ute ?! Må jeg dumpe han pga snorking ???😂

Du sover i et annet rom og forteller han at han må søke hjelp hos fastlegen sin fordi luftveiene hans snevres inn når han sover og han har risiko for søvnapne. Altså pustestopp i søvne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BethD skrev:

Huff nei det tror jeg ikke?! 👀 har ikke merket noe sånt ivertfall,regner med man merker slikt fort ? 

Du kan prøve å lytte neste gang. Ja for da tenker du "aaah, endelig litt stillhet" :fnise: Det kan også være polypper, store mandler, stor drøvel osv.

Anonymkode: ed46f...c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send han til legen, hvis han er samarbeidsvillig.

Samboeren min gjennom 6 år snorker som et uvær og jeg har ligget våken mange netter. :hoho:Selv om jeg er blitt "vant" til det synes jeg det er blitt verre den siste tiden. Akkurat nå snorker han så jævlig at han vekker både meg og babyen, så han har frivillig flyttet ut av soverommet vårt. Jeg ser ikke på det som en varig løsning, akkurat, men.. Han vil ikke gå til lege med dette, av en eller annen grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan prøve å lytte neste gang. Ja for da tenker du "aaah, endelig litt stillhet" :fnise: Det kan også være polypper, store mandler, stor drøvel osv.

Anonymkode: ed46f...c7d

Hahahaha huff ja 😂😂😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappas kjærester har alltid lagt seg først, sånn at de allerede er i dyp søvn når han sovner :P Ellers så bruker de ørepropper for å dempe lyden. Så du kan prøve det!

Både han og stefaren min har tatt operasjon mot snorking, men det har ikke fungert i det hele tatt. Kanskje du kan kjøpe han en sånn "tempur"-pute med helsefordeler som skal dempe snorking?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FantasDick skrev:

Send han til legen, hvis han er samarbeidsvillig.

Samboeren min gjennom 6 år snorker som et uvær og jeg har ligget våken mange netter. :hoho:Selv om jeg er blitt "vant" til det synes jeg det er blitt verre den siste tiden. Akkurat nå snorker han så jævlig at han vekker både meg og babyen, så han har frivillig flyttet ut av soverommet vårt. Jeg ser ikke på det som en varig løsning, akkurat, men.. Han vil ikke gå til lege med dette, av en eller annen grunn. 

Huff det høres jo ikke bra ut. Får høre med han om han er villig til å sjekke det ut. Håper han ikke blir sur 👀😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FantasDick skrev:

Send han til legen, hvis han er samarbeidsvillig.

Samboeren min gjennom 6 år snorker som et uvær og jeg har ligget våken mange netter. :hoho:Selv om jeg er blitt "vant" til det synes jeg det er blitt verre den siste tiden. Akkurat nå snorker han så jævlig at han vekker både meg og babyen, så han har frivillig flyttet ut av soverommet vårt. Jeg ser ikke på det som en varig løsning, akkurat, men.. Han vil ikke gå til lege med dette, av en eller annen grunn. 

Forstår ikke hvordan du og andre orker... :klo: Hvis han ikke vil til legen får han vel flytte ut fra soverommet deres permanent vel!

Akkurat nå, BethD skrev:

Hahahaha huff ja 😂😂😂 

:fnise:

Anonymkode: ed46f...c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...