Gå til innhold

Jeg tenker på sex med kjæresten hele tiden,


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sammen med en fyr nå, som jeg elsker veldig høyt. Vi har utrolig mye sex, men vi har vel aldri hatt så mye sex som vi har nå. Det kan gå opptil 4 ganger i løpet av noen få timer. Den seksuelle tiltrekningen er så sterk at jeg klarer rett og slett ikke å stoppe. Det samme gjelder jo han. Jeg lurer på om dette er i grenseland til usunt. Når jeg ikke er sammen med han, som nå, tenker jeg på sex konstant med han. Jeg får jo ikke ting gjort. Føler meg nesten litt høy. Jeg blir sliten og tom hvis jeg gjør noe med tankene mine. Altså får meg selv til å komme. Skulle trene i dag, men ligger i senga og det eneste jeg tenker på er at jeg vil ha mer.. Hjelpes. Er det bare forelskelsen? Jeg har kjent han i ett år nå. 

Anonymkode: a3424...48e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er generelt tappet for energi disse dager, kan det ha noe med den seksuelle aktiviteten? Bortsett fra det fysiske, da jeg er i ganske god form..? Kan det mentale bli sliten av så mye sex? 

Anonymkode: a3424...48e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Tror dere behøver mer sex, da kommer energien tilbake.

Vet at for noen, dette kam virke som en useriøs tråd. Men jeg er faktisk helt seriøs med detta. Føler meg ikke meg selv disse dager.. trodde at mye sex ville nettopp dette - gi deg energi. Men jeg er jo bare helt tappet - mentalt, ikke fysisk. Så jeg lurer på om noen opplever det samme ved mye sex. 

Anonymkode: a3424...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fillerista

Usunt vet jeg ikke, men har du ikke lyst til å utrette noe her i livet? Altså, jeg er fullstendig avhengig av sex og fantaserer om både dama og andre kvinner titt og ofte, men det er jo ikke i senga jeg ønsker å utvikle meg, gjøre en liten forskjell i verden, bidra til samfunnet. Sex er digg på en dyrisk måte, men det tilfredsstiller meg ikke intellektuelt eller samvittighetsmessig. Kort sagt, hadde jeg holdt på som dere hadde jeg følt meg som et meningsløst dovendyr.

Det kan være forelskelsen. Men mistenker at du ikke har så mye annet du anser som dypt meningsfylt i livet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Inkognito A skrev:

Usunt vet jeg ikke, men har du ikke lyst til å utrette noe her i livet? Altså, jeg er fullstendig avhengig av sex og fantaserer om både dama og andre kvinner titt og ofte, men det er jo ikke i senga jeg ønsker å utvikle meg, gjøre en liten forskjell i verden, bidra til samfunnet. Sex er digg på en dyrisk måte, men det tilfredsstiller meg ikke intellektuelt eller samvittighetsmessig. Kort sagt, hadde jeg holdt på som dere hadde jeg følt meg som et meningsløst dovendyr.

Det kan være forelskelsen. Men mistenker at du ikke har så mye annet du anser som dypt meningsfylt i livet ditt?

Det nettopp slik jeg føler meg disse dager. Det er akkurat som om jeg må omstille meg fullstendig når jeg er alene. "mistenker at du ikke har så myr annet du anser som dypt meningsfylt med livet ditt?" Så klart er det andre ting som er meningsfylt i livet mitt. Tror jeg aldri har møtt noen som ikke ser noe annet meningsfylt enn sex. Problemet ligger forståvidt i det at tankene mine konstant ligger på sex i denne perioden. Jeg har konstant lyst. Jeg prøver å fokusere på studiene, men mister fullstendig fokus og sovner fordi jeg føler meg helt mentalt utslitt. 

Jeg er egentlig interessert i om det er noe forskning rundt dette med for mye sex. Kan man bli avhengig? Tapper det dopaminlagrene? Håpet at det kanskje var noen som hadde litt peiling på sånt her. 

 

TS

Anonymkode: a3424...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken effekt har det å onanere? Blir du ikke roligere av det? 

Anonymkode: 66bbc...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken effekt har det å onanere? Blir du ikke roligere av det? 

Anonymkode: 66bbc...72a

Blir noen ganger roligere, men føler meg i disse dager bare helt tom.

Anonymkode: a3424...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...