Gå til innhold

Angre på å ha vært sammen med noen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det har jeg. Han var voldelig og rett og slett ikke snill mot meg. Så jeg brukte mye tid på angre og være hard mot meg selv for alt jeg tilga og hvor lenge jeg holdt fast i noe som var giftig. Men jeg angrer ikke lengre, det var en dyrekjøpt erfaring men jeg lærte mye om meg selv i prosessen. Så jeg vet nå hvor mine grenser går og vet å sette pris og kjenne igjen hva som er bra for meg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var i et forhold med en som var voldelig, sjalu og kontrollerende. Det angrer jeg på og ville aldri gjort det igjen om jeg kunne reist tilbake i tid. Men andre jeg har vært sammen med eller vært med har jeg ikke angret på selv om det ikke fungerte, for jeg har lært mye om meg selv og hva jeg ønsker i en partner, og hva jeg kan tilby en partner, og har jo noen fine minner med de også selv om noen endte i et knust hjerte. Jeg har jo lært av han jeg angrer på også, men jeg kunne fint vært foruten den erfaringen der.  

Anonymkode: 699d0...e4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, på to.

1:Jeg ga han hjertet mitt og tilliten min, han sviktet meg med løgn og andre damer.

2: Jeg ga han hjertet mitt og tilliten min, han dumpet meg på sms en uke etter at han fridde. Ikke hørt fra han siden.

Lesson learned; aldri gi bort hjertet mitt igjen. Merker jeg har blitt mer kynisk og kald selv.

Anonymkode: 1061e...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2018 den 15.20, AnonymBruker skrev:

Har du noengang angret skikkelig, skikkelig mye på at du ble sammen med Noen?

Anonymkode: 5450c...4a5

Ja. Heldigvis varte det ikke lenge men tenker fortsstt på hvor dum jeg var som involverte meg med den tullingen. Men jeg lærte jo av det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2018 den 15.20, AnonymBruker skrev:

.

 

Endret av stf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stf skrev:

Hvorfor skulle man det? Gjort er gjort, og man er en erfaring rikere. Var det en dårlig erfaring, lærer man av det til neste forhold. Var det en bra erfaring, får man flotte minner å se tilbake på.

Av hensyn til seg selv, kanskje.

Før ville jeg aldri i verden tenkt at jeg angret på noe. Jeg ville tenkt at jeg lærte mye og at jeg ikke ville ha vært der jeg er i dag om det ikke var for det forholdet. Bla bla bla positivitet og glede og fred. Men nå er jeg der at jeg tenker fuck it, det var rene helvete og jeg skulle virkelig ønske det aldri aldri aldri hadde skjedd. 

Jeg leste et sted at positiv tenkning ikke alltid er så lurt. De hadde rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, stf skrev:

Men hva er vitsen med å dvele over noe man ikke får omgjort likevel?

Jeg kan forstå at i forhold hvor det har vært verbal og fysisk vold mot den ene parten er vanskelig å komme over. Eller hvis eksen fortsetter å plage deg etter at forholdet er slutt. Da forstår jeg angeren.

Ja, det er et slikt forhold jeg snakker om. 

Hva vitsen er? Tenker at det er å sammenligne med sorg. Man sier ikke til noen som har mistet noen, at de bare skal reise seg og gå videre, ikke dvele ved fortiden. Man trenger å få lov til å sørge. Etter et nedbrytende forhold er det tapet av seg selv man sørger over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg angrer. Forholdet varte i 18 år og skadet meg for livet. Man kan jo si at jeg har lært mye, men jeg er også såpass relasjonsskadet at jeg sliter med å fungere i nye forhold. Da er det ikke lett å være positiv lenger, for man kommer ikke unna det da.

Anonymkode: 835cf...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle forholdene mine er bare bivirkninger av at jeg er en seksuell skapning, og det er jeg født som, så det får jeg ikke gjort noe med, men hvis jeg ikke hadde hatt sexbehov så hadde jeg aldri vært i masse destruktive forhold bare for å ha sex.

Anonymkode: 01bab...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, DewPoint skrev:

Ja, det er et slikt forhold jeg snakker om. 

Hva vitsen er? Tenker at det er å sammenligne med sorg. Man sier ikke til noen som har mistet noen, at de bare skal reise seg og gå videre, ikke dvele ved fortiden. Man trenger å få lov til å sørge. Etter et nedbrytende forhold er det tapet av seg selv man sørger over.

Både etter brudd og etter dødsfall er det vanlig med sørgeperiode. Kroppen reagerer mye likt på de to. 

En annen ting er hvis det var vold og andre truende hendelser. Da blir det mer som reaksjoner på et overfall. 

Anonymkode: 4da77...85d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Både etter brudd og etter dødsfall er det vanlig med sørgeperiode. Kroppen reagerer mye likt på de to. 

En annen ting er hvis det var vold og andre truende hendelser. Da blir det mer som reaksjoner på et overfall. 

Anonymkode: 4da77...85d

Sånn har jeg det med min første kjæreste, hatt mye styr de siste 2 årene og sørget like mye. Føler det er derfor jeg kom inn i det forholdet jeg var i sist, og det er DET forholdet jeg angrer på.. helt forjævlig og vi hadde tilslutt så lite respekt for hverandre at han endte med å trå over mine og lovens grenser totalt.. og det var da jeg gikk, og da jeg innså at alt var så totalt feil, og nå angrer jeg og har en skikkelig angstfølelse over hvor borte vekk jeg har vært.

ts

Anonymkode: 5450c...4a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2018 den 17.40, AnonymBruker skrev:

Alle forholdene mine er bare bivirkninger av at jeg er en seksuell skapning, og det er jeg født som, så det får jeg ikke gjort noe med, men hvis jeg ikke hadde hatt sexbehov så hadde jeg aldri vært i masse destruktive forhold bare for å ha sex.

Anonymkode: 01bab...97a

Du har iallefall levd skal du tenke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, 2 stykker som jeg var sammen med i 2 mnd. Skjedde ca 1 år etter jeg ble skilt pga utro eks. Han ville heller ha elskerinnen sin.

Jeg hungrer etter sex og det at noen var glad i meg. Herregud, de var ikke min type noen av de. Hadde jeg møtt de nå idag, så hadde jeg ikke «falt» for de i det hele tatt.

Jeg orker ikke snakke om de engang. Bare det å skrive om det må gjør så jeg vemmes.

Anonymkode: 0101c...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, 2 stykker som jeg var sammen med i 2 mnd. Skjedde ca 1 år etter jeg ble skilt pga utro eks. Han ville heller ha elskerinnen sin.

Jeg hungrer etter sex og det at noen var glad i meg. Herregud, de var ikke min type noen av de. Hadde jeg møtt de nå idag, så hadde jeg ikke «falt» for de i det hele tatt.

Jeg orker ikke snakke om de engang. Bare det å skrive om det må gjør så jeg vemmes.

Anonymkode: 0101c...5b8

Vi alle har gjort no vi angrer på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...