Gå til innhold

Angre på å ha vært sammen med noen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du noengang angret skikkelig, skikkelig mye på at du ble sammen med Noen?

Anonymkode: 5450c...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Så klart har noen personer ikke passet sammenvevd meg i det hele tatt. Men jeg angrer ikke, jeg har i de fleste forhold lært mer om meg selv, hva jeg tillater og ikke osv.

Anonymkode: ea4f8...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Så klart har noen personer ikke passet sammenvevd meg i det hele tatt. Men jeg angrer ikke, jeg har i de fleste forhold lært mer om meg selv, hva jeg tillater og ikke osv.

Anonymkode: ea4f8...320

Håper jeg sitter igjen med dette synet etterhvert jeg også, er vanskelig å se læringen midt oppi det.. hvertfal når man ser forholdet som et resultat av et forvirret sinn fra et annet forhold .. 🙄

Ts

Anonymkode: 5450c...4a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, GulSitron skrev:

Ja. 

Ønsker du å fortelle mer..?

ts

Anonymkode: 5450c...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sammen med en som mishandlet meg både fysisk og psykisk. For et år siden ville jeg sagt at jeg angret, men i dag føler jeg at jeg har lært mye om meg selv. Selv om jeg skulle vært foruten den erfaringen, så føler jeg at det har styrket meg på et eller annet vis. 

Anonymkode: 8e2c8...23c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker jeg angret i perioden etter det ble slutt fordi jeg hadde skikkelig kjærlighetssorg. Etter den gikk over angret jeg fordi han jeg var sammen med var en skikkelig dust, og jeg var i en fase hvor jeg var veldig sint på han. Nå som det har gått en stund angrer jeg ikke lenger, men er på en rar måte glad for de opplevelsene vi delte og erfaringene jeg fikk

Anonymkode: 96af9...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en av eksene mine. Jeg innser i ettertid at han kun gjorde meg ulykkelig, selv om det ikke var med hensikt. 

Anonymkode: 3f649...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du noengang angret skikkelig, skikkelig mye på at du ble sammen med Noen?

Anonymkode: 5450c...4a5

Jeg har angret skikkelig etter sex med to stykker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

Jeg har angret skikkelig etter sex med to stykker...

Var du sammen med de? 

Anonymkode: ea4f8...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Var du sammen med de? 

Anonymkode: ea4f8...320

Nope, det var jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle jeg har vært sammen med. Jeg ser ikke noe verdi i korte forhold og har bare vært i forhold som tar slutt første gang man krangler skikkelig (max 2 år). Skulle ønske jeg ikke hadde møtt noen av dem for det er bare plagsomt med folk som er i livet en kort stund og forsvinner igjen. 

Anonymkode: f8cd5...91d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja.

Hadde en vond periode i livet og ble sammen med en idiot og det varte i to år. Han behandlet meg som søppel. Kom meg heldigvis ut av forholdet til slutt og ble meg selv igjen raskt etter det. Jeg angrer. Føler jeg har kastet bort to år av livet mitt, og jeg klarer ikke se på det som noe "lærepenge" eller utvikling heller. Bare bortkastet.

Anonymkode: 17b55...736

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Reiste til et annet land for å møte denne idioten. Hadde flere mentale lidelser. Spiste KUN pomfri og peanøttsmør, var heeeeslig på mange måter, sa rett ut at pc’en hans betydde mer enn meg og at han synes JEG var ekkel fordi han ikke likte at klitorisen min hang sånn (idioten kunne jo ingenting om kvinners underliv), tørket seg ikke ordentlig i rumpa.... Gav meg skikkelig dårlig selvtillitt. Feit kalte han meg også. Trengte hjelp til å dusje fordi han hadde et sår på fingeren og det svei ... herre jiminy som jeg angrer. 

Anonymkode: 040f6...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker du å fortelle mer..?

ts

Anonymkode: 5450c...4a5

Ble ikke behandlet pent og lot meg tråkke på. 

Når jeg endelig fikk meg ryggrad og kastet han ut så kom han flyttende tilbake dagen etter mens jeg var på jobb. Da var jeg så psykisk sliten at jeg hadde ikke flere krefter å gi for å kaste han ut igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja. Jeg angrer på forholdet til eksen, som dessverre varte i 7 år. Han var grusomt kontrollerende og manipulerende, brøt meg langt ned. Han truet med å ta livet sitt hvis jeg forlot han. I tillegg hadde han dårlig personlig hygiene og manglende sosiale antenner. Fatter ikke at jeg ble så lenge i det forholdet!! 

Anonymkode: 82c7e...fdc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, egentlig ikke. Jeg har blitt veldig såret over at det ble slutt eller skuffet over at det ikke fungerte, men jeg har lært noe av alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer ikke direkte på at jeg har vært sammen med noen, men enkelte forhold har vært litt unødvendige

Endret av Vemund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...