Gå til innhold

Har ikke hørt noe på en mnd, tok kontakt når han var i samme by (på byen) og jeg sa nei til sex --> Bitch?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, pewdiepie skrev:

ååååå herregud, hvor gammel er du ? :fnise: håper virkelig han finner en annen en deg, ikke en dame som lever i prinsesseboblen....fortjent godsakene ? hahah nå må du gi deg, han kan finne et nytt hull på 1,2,3

 

men men nok om det. du var ikke en bitch i det hele tatt. du ga klar beskjed, null sex om han blir med hjem og da står man for det. jevlig barnslig av deg den kommentaren jeg merket med tykk skrift , det var vell det værste i hele tråden

jeg tror egentlig ikke han er så interessert, virker som det kun er slik når han har drukket

My point exactly! Dersom han hadde så ekstremt stort ønske om et knull kunne han bare funnet seg til noen andre og fått det han ville av noen andre villige.. Det fins tunsenvis av de. Mulig vi har forskjellige verdier, men hadde han vært kjæresten min hadde hatt fått så mye sex han ville, jeg er og glad i sex. Jeg bare har ikke sex med alt og alle.... 

Setningen var kanskje dårlig formulert, men det som var ment var at hvorfor skal jeg ha sex med en mann som først viste interesse for så å virke kald i en mnd? 

Anonymkode: 04395...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du var ikke bitch. Dropp han - ikke noe å samle på. 

Anonymkode: a0828...8b5

nei, får lete videre... 

Anonymkode: 04395...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

hun er dessverre ikke mer verdt enn ham, så ikke kom med denne " han fortjente ikke meg " lol

 

Anonymkode: 8072c...342

Hva mener du med dette?  Her var det jo ikke snakk om hvem som fortjener hvem og ikke... Men hvordan man oppfører seg mot hverandre.. Han visste at jeg ikke var ute etter ONS, jeg advarte han om at det ikke ble noe på han FØR vi gikk. Likevel blir han skuffa og aviser meg dagen etterpå... Han kunne jo bare ha fått seg noe av noen andre, han hadde ikke trengt å bli med meg hjem når han visste hvor jeg sto... 

Anonymkode: 04395...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker vel egentlig litt det samme selv nå i ettertid.. Lett å være etterpåklok. Jeg pleier til mitt forsvar å ikke ha med meg fremmede hjem, selv om han ikke var heeelt fremmed, dette var første gang. Jeg tenkte jo at folk har jo med seg fremmede støtt, men det er nok ikke så lurt.. 

Anonymkode: 04395...545

Jeg glemte å legge til at jeg synes ikke du var en bitch som fortsatte å si nei til han. At han nå ikke lenger er intressert er kanskje bare like greit. Nå vet du hvor du har han. Han er ikke intressert i deg, men i hullene dine...

Anonymkode: b9f6f...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Flink er du. Du stod opp for deg selv. Sa nei til random sex og han må bare godta det. Menn må virkelig skjerpe seg og ikke tro alle damer vil ligge med de uten forhold og seriøsitet. Ikke bry deg om han her. Han tenker kun på seg selv.

Anonymkode: a470a...443

Nei, syns ikke det er så stas å ha ligget med halvparten av alle man møter på butikken osv... Dessuten informerte jeg han før vi gikk, så han hadde muligheten til å gå et annet sted å få det han ville. Det er litt derfor jeg syns dette er litt rart

Anonymkode: 04395...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg glemte å legge til at jeg synes ikke du var en bitch som fortsatte å si nei til han. At han nå ikke lenger er intressert er kanskje bare like greit. Nå vet du hvor du har han. Han er ikke intressert i deg, men i hullene dine...

Anonymkode: b9f6f...b2d

Ja, nå vet jeg hvordan han er.. Syns det også blir for dumt å si at man ikke er interessert, men så gjør man stikk motsatt likevel.. 

Anonymkode: 04395...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er de fleste menn dessverre, vil bare tømme seg og vil ikke ha noe seriøst. Skjønner det er kjipt, men du burde føle deg bra som sa nei :) Han er sikkert full av sykdommer uansett, æsj menn fra Tinder har 0 moral. 

Anonymkode: b2704...c01

Angrer ikke på at jeg sa net nå, men syns det er trist at han var sånn... Men det er mulig jeg mistolket vår relasjon også

Anonymkode: 04395...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...