Gå til innhold

Har ikke hørt noe på en mnd, tok kontakt når han var i samme by (på byen) og jeg sa nei til sex --> Bitch?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest NotNaomi

Du gjorde ikke noe dumt . Det gjorde ikke han heller . Han oppførte seg jo greit , men han er tydeligvis ikke interessert i deg da . Han er jo ikke en drittsekk fordi . Men tror du bare skal være glad for at du ikke hadde sex med ham . Ville kanskje gjort hans mangel på dypere interesse vanskeligere for deg ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GiftMann38
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er i utgangspunktet helt uproblematisk... Jeg ble bare litt trist av at han ikke var helt som jeg hadde sett for meg, og tenker litt på det nå i etterkant og om jeg eventuelt skulle ha gjort noe annerledes til "neste" gang. 

Anonymkode: 04395...545

Jeg tror det eneste som funker er å være utvetydig fra første stund om intensjonen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner at du blir skuffet, det er helt forståelig. Men den eneste grunnen til at han ble med deg hjem var nok fordi han håpet på å få seg noe, og på den så usexy måten ved å si at han var kåt. Slett han fra tinder og prøv og glem han, finnes mange fine menn der ute.

Når det kommer til at du "har gitt uttrykk for at du ikke er en jente som kun er ute etter ons",mhar du gitt uttrykk for det eller har du sagt det? Og har du spurt han hva han ser etter? Om man er åpen og ærlig genspleising direkte (helst før manngard begynt å date), så svarer som oftest mannen ærlig tilbake. :) 

Anonymkode: 68541...043

Ja, det fins nok mange andre... ble bare så skuffa over at han var sånn, han også. 

nei, jeg har sagt noe som at jeg var/er interessert i en kjæreste, noen å bli bedre kjent med. Sa også at det er vanskelig å finne noen som ønsker dette og som man matcher god med, men at det sikkert er veldig lett å finne noen for et engangsligg for de som er interessert i det (her på hjemstedet mitt). Han svarte at han var åpen for begge deler og at han syns svaret mitt gjenspeiler det han også mente. 

Anonymkode: 04395...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, NotNaomi skrev:

Du gjorde ikke noe dumt . Det gjorde ikke han heller . Han oppførte seg jo greit , men han er tydeligvis ikke interessert i deg da . Han er jo ikke en drittsekk fordi . Men tror du bare skal være glad for at du ikke hadde sex med ham . Ville kanskje gjort hans mangel på dypere interesse vanskeligere for deg ? 

Ja, å ha sex hadde ikke gjort det noe bedre om dette hadde vært utfallet uansett.. Han er nok bare ikke interessert

Anonymkode: 04395...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Jeg tror det eneste som funker er å være utvetydig fra første stund om intensjonen din.

Jeg trodde jeg hadde vært åpen om min intensjon fra første dag av, at jeg var ute etter noe mer enn noen å ligge med... Men det kan sikkert misforstås det også. Han er nok bare ikke interessert lenger, slik som han var

Anonymkode: 04395...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det fins nok mange andre... ble bare så skuffa over at han var sånn, han også. 

nei, jeg har sagt noe som at jeg var/er interessert i en kjæreste, noen å bli bedre kjent med. Sa også at det er vanskelig å finne noen som ønsker dette og som man matcher god med, men at det sikkert er veldig lett å finne noen for et engangsligg for de som er interessert i det (her på hjemstedet mitt). Han svarte at han var åpen for begge deler og at han syns svaret mitt gjenspeiler det han også mente. 

Anonymkode: 04395...545

Jeg skjønner! De aller fleste menn er nok ute etter begge deler, altså at selv om de kanskje leter etter kjæreste så takler de ikke nei til sex underveis, og det er jo for så vidt greit nok. 

Du var ganske tydelig i det du sa, så det er jo ikke all verdens mer å gjøre på det punktet, men du kan prøve å tenke tilbake på samtalene deres og se om det var noe tegn? At han direkte sier at han er åpen for begge deler vil jeg si er et tegn på at han kanskje ikke var så seriøs, hvert fall ikke med deg. Jeg tenker hvert fall at selv om en mann er åpen for å ligge rundt, så sier han ikke det til jenta han er interesser i som kjæreste. 

Om man blir flink til å lese mellom linjene og forstå hvorfor folk skriver det de skriver (hvilke personligheter og tanker som ligger bak), så tror jeg at man ganske fint kan sile ut de som faktiskner verdt å bruke tid videre på. Jeg har hvert fall hjulpet mange venninner med dette, men dt er så klart avhengig av at de vet hva de vil se etter hos en mann. Snakker ikke om høyde osv., men om hvilke verdier mannen har, hvordan moral han har, om han for eksempel ønsker en mann som tar styringen eller ikke, selvsikkerhet osv. 

Anonymkode: 68541...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig er ikke du noe bitch, han er useriøs og ikke interessert i deg på den måten du var interessert i han, så det var bare bra du sa nei! Neext!

Anonymkode: 8b1b5...e82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du sto på ditt og fikk jekka ned idioten. Han var jo helt sikker på at hvis han ble med likevel og dere fikk kyssa litt så skulle han nok få lurt deg til sengs. Skulle gjerne lest tankene hans da han innså at det bare ble soving 😂

Anonymkode: a0f1e...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner! De aller fleste menn er nok ute etter begge deler, altså at selv om de kanskje leter etter kjæreste så takler de ikke nei til sex underveis, og det er jo for så vidt greit nok. 

Du var ganske tydelig i det du sa, så det er jo ikke all verdens mer å gjøre på det punktet, men du kan prøve å tenke tilbake på samtalene deres og se om det var noe tegn? At han direkte sier at han er åpen for begge deler vil jeg si er et tegn på at han kanskje ikke var så seriøs, hvert fall ikke med deg. Jeg tenker hvert fall at selv om en mann er åpen for å ligge rundt, så sier han ikke det til jenta han er interesser i som kjæreste. 

Om man blir flink til å lese mellom linjene og forstå hvorfor folk skriver det de skriver (hvilke personligheter og tanker som ligger bak), så tror jeg at man ganske fint kan sile ut de som faktiskner verdt å bruke tid videre på. Jeg har hvert fall hjulpet mange venninner med dette, men dt er så klart avhengig av at de vet hva de vil se etter hos en mann. Snakker ikke om høyde osv., men om hvilke verdier mannen har, hvordan moral han har, om han for eksempel ønsker en mann som tar styringen eller ikke, selvsikkerhet osv. 

Anonymkode: 68541...043

ja, de er nok kanskje det. Jeg sa jo hva jeg var ute etter, så da kunne han vel bare droppa meg når han fant ut av det.. Menmen. Føler meg litt dum uansett, det ble liksom for dumt hele situasjonen, men gjort er gjort. 

Tror jeg må bli flinkere til å ikke være så naiv, og som du sier, lese mer mellom linjene av hva folk sier/skriver. Takk for et fint svar/tips.

Anonymkode: 04395...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er ikke du noe bitch, han er useriøs og ikke interessert i deg på den måten du var interessert i han, så det var bare bra du sa nei! Neext!

Anonymkode: 8b1b5...e82

Du har nok rett! Next :fnise:

Anonymkode: 04395...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt du sto på ditt og fikk jekka ned idioten. Han var jo helt sikker på at hvis han ble med likevel og dere fikk kyssa litt så skulle han nok få lurt deg til sengs. Skulle gjerne lest tankene hans da han innså at det bare ble soving 😂

Anonymkode: a0f1e...138

Skulle gjerne lest de tankene selv... Men gjerne de dagen etterpå også :klo::klo:

Anonymkode: 04395...545

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du ikke burde latt han bli deg hjem i det hele tatt. Det er da mange som vil tro at du da faktisk er på gli og hvis de da står på lenge nok, får dem det de ville ha. Det kunne også endt stygt for din del...

 

 

Anonymkode: b9f6f...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du ikke burde latt han bli deg hjem i det hele tatt. Det er da mange som vil tro at du da faktisk er på gli og hvis de da står på lenge nok, får dem det de ville ha. Det kunne også endt stygt for din del...

 

 

Anonymkode: b9f6f...b2d

Jeg tenker vel egentlig litt det samme selv nå i ettertid.. Lett å være etterpåklok. Jeg pleier til mitt forsvar å ikke ha med meg fremmede hjem, selv om han ikke var heeelt fremmed, dette var første gang. Jeg tenkte jo at folk har jo med seg fremmede støtt, men det er nok ikke så lurt.. 

Anonymkode: 04395...545

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg matchet med en fyr på Tinder og samtalen fløt veldig godt. Han var den første på lang tid som jeg var opprinnelig interessert i og det virket som han var veldig interessert tilbake. Vi snakket om alt tenkelig og hadde avtalt å møtes. Etterhvert hørte jeg mindre og mindre og det er nå ca en mnd siden sist vi pratet. I helgen var han på mitt hjemsted, jeg var i jentebursdag og han i utdrikningslag på byen. På vei hjem får jeg melding av han hvor han spør om jeg er ute på utestedet han er på. Jeg sier nei, men at jeg går snart forbi der da jeg bor i nærheten. Han vil at jeg skal komme inn, men det er ikke jeg interessert i da det var ganske sent på kvelden/natten. Han kommer ut og gir meg en klem (dette er altså første gang vi møtes). Han lurer på om han kan bli med hjem til meg og eventuelt sove der da de andre han er med har dratt. Jeg sier at han kan sover over, men at han ikke skal forvente seg noe, altså det blir bare soving i så fall. Dette sa jeg fordi jeg var egentlig litt skuffa over at det plutselig ble stille fra han og at jeg ikke følte at han hadde "fortjent" å få godsakene servert nå når det passet så fint for han å ta kontakt igjen. (vi er begge litt fulle). Han sier at det er greit. Vi kommer hjem og spiser litt, setter på musikk og danser litt før vi legger oss. Han sier han er kåt. Jeg sier at jeg advarte han om at han ikke kom til å få noe av meg. Så spør han om han kan kysse meg, og da sier jeg at kyssing er greit, men vi skal ikke ha sex i dag/natt. Han sier at jeg er sterk som holder på mitt og respekterer det, selv om det blir litt klining. Dagen etter hører jeg ingenting. Vi er ute på samme sted neste kveld og jeg går bort for å si hei, da sier han bare hei og skål og er ikke interessert i å snakke... 

Var jeg en bitch som sa nei til sex med en fyr jeg i utgangspunktet var interessert i fordi han ghosta meg for en mnd siden, eller er det han som er dritt som oppfører seg sånn? Jeg syns dette var veldig synd siden han virket som en alright fyr som jeg godt kunne tenke meg å bli bedre kjent med. Vet også at han tidligere i høst ble singel etter 9 år med eksen.... Noen tanker rundt dette? Jeg klarer ikke tenke på annet og vet ikke om jeg burde angre eller være likegyldig til dette

Anonymkode: 04395...545

ååååå herregud, hvor gammel er du ? :fnise: håper virkelig han finner en annen en deg, ikke en dame som lever i prinsesseboblen....fortjent godsakene ? hahah nå må du gi deg, han kan finne et nytt hull på 1,2,3

 

men men nok om det. du var ikke en bitch i det hele tatt. du ga klar beskjed, null sex om han blir med hjem og da står man for det. jevlig barnslig av deg den kommentaren jeg merket med tykk skrift , det var vell det værste i hele tråden

jeg tror egentlig ikke han er så interessert, virker som det kun er slik når han har drukket

Endret av pewdiepie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er ikke du noe bitch, han er useriøs og ikke interessert i deg på den måten du var interessert i han, så det var bare bra du sa nei! Neext!

Anonymkode: 8b1b5...e82

oooooo poor little feeeeelings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, pewdiepie skrev:

ååååå herregud, hvor gammel er du ? :fnise: håper virkelig han finner en annen en deg, ikke en dame som lever i prinsesseboblen....fortjent godsakene ? hahah nå må du gi deg, han kan finne et nytt hull på 1,2,3

 

men men nok om det. du var ikke en bitch i det hele tatt. du ga klar beskjed, null sex om han blir med hjem og da står man for det. jevlig barnslig av deg den kommentaren jeg merket med tykk skrift , det var vell det værste i hele tråden

jeg tror egentlig ikke han er så interessert, virker som det kun er slik når han har drukket

Er uenig med deg. :) 

Synes ikke denne fyren hadde gjort noe for å ‘fortjene’ sex av ts. Snarere tvert imot, da han hadde unnlatt å svare henne på 1 måned, for så å plutselig ta kontakt igjen. Synes i hvert fall at man skal gjøre en liten innsats, om man skal få det man ønsker. 

Anonymkode: 7af77...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, du var ikke bitch. Dropp han - ikke noe å samle på. 

Anonymkode: a0828...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er uenig med deg. :) 

Synes ikke denne fyren hadde gjort noe for å ‘fortjene’ sex av ts. Snarere tvert imot, da han hadde unnlatt å svare henne på 1 måned, for så å plutselig ta kontakt igjen. Synes i hvert fall at man skal gjøre en liten innsats, om man skal få det man ønsker. 

Anonymkode: 7af77...522

hun er dessverre ikke mer verdt enn ham, så ikke kom med denne " han fortjente ikke meg " lol

 

Anonymkode: 8072c...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink er du. Du stod opp for deg selv. Sa nei til random sex og han må bare godta det. Menn må virkelig skjerpe seg og ikke tro alle damer vil ligge med de uten forhold og seriøsitet. Ikke bry deg om han her. Han tenker kun på seg selv.

Anonymkode: a470a...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er de fleste menn dessverre, vil bare tømme seg og vil ikke ha noe seriøst. Skjønner det er kjipt, men du burde føle deg bra som sa nei :) Han er sikkert full av sykdommer uansett, æsj menn fra Tinder har 0 moral. 

Anonymkode: b2704...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...