Gå til innhold

Har ikke hørt noe på en mnd, tok kontakt når han var i samme by (på byen) og jeg sa nei til sex --> Bitch?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg matchet med en fyr på Tinder og samtalen fløt veldig godt. Han var den første på lang tid som jeg var opprinnelig interessert i og det virket som han var veldig interessert tilbake. Vi snakket om alt tenkelig og hadde avtalt å møtes. Etterhvert hørte jeg mindre og mindre og det er nå ca en mnd siden sist vi pratet. I helgen var han på mitt hjemsted, jeg var i jentebursdag og han i utdrikningslag på byen. På vei hjem får jeg melding av han hvor han spør om jeg er ute på utestedet han er på. Jeg sier nei, men at jeg går snart forbi der da jeg bor i nærheten. Han vil at jeg skal komme inn, men det er ikke jeg interessert i da det var ganske sent på kvelden/natten. Han kommer ut og gir meg en klem (dette er altså første gang vi møtes). Han lurer på om han kan bli med hjem til meg og eventuelt sove der da de andre han er med har dratt. Jeg sier at han kan sover over, men at han ikke skal forvente seg noe, altså det blir bare soving i så fall. Dette sa jeg fordi jeg var egentlig litt skuffa over at det plutselig ble stille fra han og at jeg ikke følte at han hadde "fortjent" å få godsakene servert nå når det passet så fint for han å ta kontakt igjen. (vi er begge litt fulle). Han sier at det er greit. Vi kommer hjem og spiser litt, setter på musikk og danser litt før vi legger oss. Han sier han er kåt. Jeg sier at jeg advarte han om at han ikke kom til å få noe av meg. Så spør han om han kan kysse meg, og da sier jeg at kyssing er greit, men vi skal ikke ha sex i dag/natt. Han sier at jeg er sterk som holder på mitt og respekterer det, selv om det blir litt klining. Dagen etter hører jeg ingenting. Vi er ute på samme sted neste kveld og jeg går bort for å si hei, da sier han bare hei og skål og er ikke interessert i å snakke... 

Var jeg en bitch som sa nei til sex med en fyr jeg i utgangspunktet var interessert i fordi han ghosta meg for en mnd siden, eller er det han som er dritt som oppfører seg sånn? Jeg syns dette var veldig synd siden han virket som en alright fyr som jeg godt kunne tenke meg å bli bedre kjent med. Vet også at han tidligere i høst ble singel etter 9 år med eksen.... Noen tanker rundt dette? Jeg klarer ikke tenke på annet og vet ikke om jeg burde angre eller være likegyldig til dette

Anonymkode: 04395...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mente oppriktig, ikke opprinnelig... :P

Anonymkode: 04395...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du møtte en player som kun var ute etter sex og ble fornærmet siden han ikke greide å få deg til sengs så da svarte han med å kalle deg stygge ting.

Anonymkode: f93df...986

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Dagen etter hører jeg ingenting. Vi er ute på samme sted neste kveld og jeg går bort for å si hei, da sier han bare hei og skål og er ikke interessert i å snakke... 

 

Anonymkode: 04395...545

Han var ute etter noe annet enn deg. Da kan du ikke bli skuffet over at han går videre når du ikke leverer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Eneste grunnen til at han ble med deg hjem var fordi han trengte et sted å sove og prøvde seg på sengehygge samtidig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du møtte en player som kun var ute etter sex og ble fornærmet siden han ikke greide å få deg til sengs så da svarte han med å kalle deg stygge ting.

Anonymkode: f93df...986

Han kalte henne ikke stygge ting, han avviste henne. Resten er jeg enig i. Bra du sa nei, ts!

Anonymkode: 8a007...acf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke bitch, nei. Han er useriøs og var bare ute etter sex så da blir han sur og ignorerer deg når han ikke fikk det han ville ha. Glem han og gå videre.

Jeg liker ikke å si det, men det er ikke så lurt av deg å invitere noen du ikke kjenner så godt, hjem til å sove. Eller egentlig hvem som helst mann som har uttrykt seksuell interesse, når du ikke vil ha sex. Man hører jo om folk som har blitt voldtatt i slike scenarioer, selv med menn de i utgangspunktet har stolt på og vært venner med. Og det er selvfølgelig ikke offerets feil, men jeg nevner det fordi slike voldtekter er umulige å bevise og man vet aldri hvilke menn som tenker sånn. Better safe than sorry.

Anonymkode: 01c65...e2a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du møtte en player som kun var ute etter sex og ble fornærmet siden han ikke greide å få deg til sengs så da svarte han med å kalle deg stygge ting.

Anonymkode: f93df...986

Han kalte meg ikke noe som helst.. Vekte meg på morgenen for å si hade og gav meg klem før han gikk. Så opplevde på et vis at han tok dette greit.. men muligens ikke likevel

Anonymkode: 04395...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller anti-bitch. Han fortjente ikke kyss og gratis overnatting akkurat. Slett han. 

Anonymkode: e5338...e8a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke bitch, nei. Han er useriøs og var bare ute etter sex så da blir han sur og ignorerer deg når han ikke fikk det han ville ha. Glem han og gå videre.

Jeg liker ikke å si det, men det er ikke så lurt av deg å invitere noen du ikke kjenner så godt, hjem til å sove. Eller egentlig hvem som helst mann som har uttrykt seksuell interesse, når du ikke vil ha sex. Man hører jo om folk som har blitt voldtatt i slike scenarioer, selv med menn de i utgangspunktet har stolt på og vært venner med. Og det er selvfølgelig ikke offerets feil, men jeg nevner det fordi slike voldtekter er umulige å bevise og man vet aldri hvilke menn som tenker sånn. Better safe than sorry.

Anonymkode: 01c65...e2a

Helt enig i dette.

Nei, ts, du er ikke en bitch. Du skylder ikke denne fyren noen ting, og i hvert fall ikke sex. Han var ikke seriøs. Ikke tenk på det. 

Og i tillegg må du passe på hvem du inviterer hjem til deg. Du kjenner ikke denne karen.

Anonymkode: 7af77...522

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Han var ute etter noe annet enn deg. Da kan du ikke bli skuffet over at han går videre når du ikke leverer.

Jeg gav han beskjed FØR vi gikk at ingenting kom til å bli levert sånn at han var klar over det og hadde muligheten til å gå i motsatt retning til der han bodde (det hadde tatt han 15 min å gå). Dessuten har jeg gitt uttrykk fra før når vi snakket mye sammen at jeg ikke er en jente som kun er ute etter ONS elns... Hadde han sagt at han bare var ute etter en ting så hadde jeg ikke giddi å snakka noe mer med han. Så føler liksom at det var lov å bli litt skuffa i denne situasjonen. Men selvfølgelig, dersom han bare var ute etter en ting så skjønner jeg at han går videre... 

Anonymkode: 04395...545

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, padawan skrev:

Eneste grunnen til at han ble med deg hjem var fordi han trengte et sted å sove og prøvde seg på sengehygge samtidig. 

Han kunne gått i motsatt retning i 15 min og være hjemme hos kompisene... men mulig du har rett 

Anonymkode: 04395...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var jeg en bitch som sa nei til sex med en fyr jeg i utgangspunktet var interessert i fordi han ghosta meg for en mnd siden, eller er det han som er dritt som oppfører seg sånn? Jeg syns dette var veldig synd siden han virket som en alright fyr som jeg godt kunne tenke meg å bli bedre kjent med. Vet også at han tidligere i høst ble singel etter 9 år med eksen.... Noen tanker rundt dette? Jeg klarer ikke tenke på annet og vet ikke om jeg burde angre eller være likegyldig til dette

Anonymkode: 04395...545

Nei, du var ikke en bitch. Du har dine verdier og sto på de, du hadde nok følt seg utrolig mye verre omdreininger hadd hatt sex. Neste dag hadde han sikkert vært hyggeligere (sjanse for sex igjen), men etter å ha dratt hjem igjen hadde han nok gjostet deg eller bare brukt deg som fuckbuddy.

Du sier han virket som en alright fyr og derfor er du trist, jeg skjønner at du føler det slik, men prøv å se på det utenfra. For han er jo ingen alright fyr i forhold til hva du leter etter. Dere snakker mye over Tinder, han sier han vil møte deg og viser interesse tilbale, plutselig ghoster han deg (mest sannsynlig møtte han en annen på tinder, men uansett viser det en svak karakter hos mannen, men greit nok, dere kjente hverandre ikke så godt enda). Han ghoster deg en måned før han er i byen din, full, da tar han kontakt og det første han gjør er å spørre om å sove hos deg (sex). Du sier det ikke blir sex, det sier alle jenter for å ikke føle seg løse, men han vet at det som oftest ender slik likevel. Sånibhans hodet har han nå møtt en jente han har ghostet med i en måned, og etter en kort samtale skal han bli med hjem til henne, han har altså ikke respekt for deg. Han fikk seg ikke noe hos deg og gidder derfor ikke investere noe mer i deg.

Anonymkode: 68541...043

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke bitch, nei. Han er useriøs og var bare ute etter sex så da blir han sur og ignorerer deg når han ikke fikk det han ville ha. Glem han og gå videre.

Jeg liker ikke å si det, men det er ikke så lurt av deg å invitere noen du ikke kjenner så godt, hjem til å sove. Eller egentlig hvem som helst mann som har uttrykt seksuell interesse, når du ikke vil ha sex. Man hører jo om folk som har blitt voldtatt i slike scenarioer, selv med menn de i utgangspunktet har stolt på og vært venner med. Og det er selvfølgelig ikke offerets feil, men jeg nevner det fordi slike voldtekter er umulige å bevise og man vet aldri hvilke menn som tenker sånn. Better safe than sorry.

Anonymkode: 01c65...e2a

Jeg er dessverre enig i det du skriver, men det er lettere sagt enn gjort når det er snakk om noen du er interessert i... men ja, ikke lurt

Anonymkode: 04395...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gav han beskjed FØR vi gikk at ingenting kom til å bli levert sånn at han var klar over det og hadde muligheten til å gå i motsatt retning til der han bodde (det hadde tatt han 15 min å gå). Dessuten har jeg gitt uttrykk fra før når vi snakket mye sammen at jeg ikke er en jente som kun er ute etter ONS elns... Hadde han sagt at han bare var ute etter en ting så hadde jeg ikke giddi å snakka noe mer med han. Så føler liksom at det var lov å bli litt skuffa i denne situasjonen. Men selvfølgelig, dersom han bare var ute etter en ting så skjønner jeg at han går videre... 

Anonymkode: 04395...545

Skjønner at du blir skuffet, det er helt forståelig. Men den eneste grunnen til at han ble med deg hjem var nok fordi han håpet på å få seg noe, og på den så usexy måten ved å si at han var kåt. Slett han fra tinder og prøv og glem han, finnes mange fine menn der ute.

Når det kommer til at du "har gitt uttrykk for at du ikke er en jente som kun er ute etter ons",mhar du gitt uttrykk for det eller har du sagt det? Og har du spurt han hva han ser etter? Om man er åpen og ærlig genspleising direkte (helst før manngard begynt å date), så svarer som oftest mannen ærlig tilbake. :) 

Anonymkode: 68541...043

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heller anti-bitch. Han fortjente ikke kyss og gratis overnatting akkurat. Slett han. 

Anonymkode: e5338...e8a

Du har helt rett... 

Anonymkode: 04395...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig i dette.

Nei, ts, du er ikke en bitch. Du skylder ikke denne fyren noen ting, og i hvert fall ikke sex. Han var ikke seriøs. Ikke tenk på det. 

Og i tillegg må du passe på hvem du inviterer hjem til deg. Du kjenner ikke denne karen.

Anonymkode: 7af77...522

Nei, ingen som får noe her så lenge de er sånn... Om vi hadde hatt den samme kontakten fortsatt, hadde situasjonene kanskje stilt seg annerledes

Anonymkode: 04395...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38

Jeg hadde selv en periode jeg datet mye ræl og opplevde damer som "aldri" hadde sex første date, for nettopp å gjøre det 5 timer senere. Det har kanskje han også opplevd og hadde et håp om det når han skulle ligge over hos deg. Når så ikke skjedde så går han videre. Det må da være helt uproblematisk.

Endret av GiftMann38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du var ikke en bitch. Du har dine verdier og sto på de, du hadde nok følt seg utrolig mye verre omdreininger hadd hatt sex. Neste dag hadde han sikkert vært hyggeligere (sjanse for sex igjen), men etter å ha dratt hjem igjen hadde han nok gjostet deg eller bare brukt deg som fuckbuddy.

Du sier han virket som en alright fyr og derfor er du trist, jeg skjønner at du føler det slik, men prøv å se på det utenfra. For han er jo ingen alright fyr i forhold til hva du leter etter. Dere snakker mye over Tinder, han sier han vil møte deg og viser interesse tilbale, plutselig ghoster han deg (mest sannsynlig møtte han en annen på tinder, men uansett viser det en svak karakter hos mannen, men greit nok, dere kjente hverandre ikke så godt enda). Han ghoster deg en måned før han er i byen din, full, da tar han kontakt og det første han gjør er å spørre om å sove hos deg (sex). Du sier det ikke blir sex, det sier alle jenter for å ikke føle seg løse, men han vet at det som oftest ender slik likevel. Sånibhans hodet har han nå møtt en jente han har ghostet med i en måned, og etter en kort samtale skal han bli med hjem til henne, han har altså ikke respekt for deg. Han fikk seg ikke noe hos deg og gidder derfor ikke investere noe mer i deg.

Anonymkode: 68541...043

Det er godt mulig det hadde blitt som du beskriver... Jeg hadde kanskje vært mer åpen for sex dersom vi hadde hatt den samme kontakten som før, men når vi ikke hadde det så følte jeg at sex ble helt feil. 

Men du har helt sikkert rett, han virker jo ikke til å være en alright fyr ut fra hvordan denne situasjonen ble... Trist at det ble sånn, han jeg syns vi matchet godt. Men da får jeg lete videre 

Anonymkode: 04395...545

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Jeg hadde selv en periode jeg datet mye ræl og opplevde damer som "aldri" hadde sex første date, for nettopp å gjøre det 5 timer senere. Det har kanskje han også opplevd og hadde et håp om det når han skulle ligge over hos deg. Når så ikke skjedde så går han videre. Det må da være helt uproblematisk.

Det er i utgangspunktet helt uproblematisk... Jeg ble bare litt trist av at han ikke var helt som jeg hadde sett for meg, og tenker litt på det nå i etterkant og om jeg eventuelt skulle ha gjort noe annerledes til "neste" gang. 

Anonymkode: 04395...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...