Gå til innhold

Avsuging mens man sover..


Ansagt

Anbefalte innlegg

Av og til tar dama bare å pakker frem sakene mine og begynner å slikke og suge mens jeg sover. Jeg våkner altså av og til med en sprengklar pikk i munnen hennes eller i det hun trer seg ned på meg, våt så det renner over. Jeg synes dette er vanvittig deilig å våkne til, men hender jeg later som jeg sover  litt lengre bare for nyte at hun forsyner seg. Er det noen andre som har vært borti det samme? Tenner på dette?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser at du kan skriver i drømme også. :)

Takk for informasjonen.

Endret av T-Rex
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, T-Rex skrev:

Jeg ser at du kan skrive i drømme også. :)

Hehe, er det bare drømmekvinner som gjør sånn mener du? I såfall har jeg en😍✅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært en drøm å bli våknet til slikking. Har dessverre aldri skjedd meg.

Anonymkode: cc80a...43d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er vel per definisjon voldtekt så fremt hun ikke eksplisitt har fått aksept for å gjøre det. 

Anonymkode: e637a...8e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått tillatelse til å gjøre det med partneren min, men enda ikke fått gjort det🙄

Anonymkode: 82bf9...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns dette er overgrep så lenge det ikke er avtalt,er skeptisk til slike leker i utgangspunktet da det fort kan bli uenighet og misforståelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexuelt overgrep når dere gjør helt normale ting sammen? Spesielt. 

Hadde vært overgrep den dagen avtalte grenser til partneren hadde vært overgått....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er vel per definisjon voldtekt så fremt hun ikke eksplisitt har fått aksept for å gjøre det. 

Anonymkode: e637a...8e8

Og hva tror du...? Vi har en slags forsyn deg når som helst-avtale fra de tidlige årene vi ble sammen.  Det føles veldig langt unna voldtekt, men heller ganske spennende!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som mener det er voldtekt, ta dere en bolle! Så klart har vi snakket om det og hun får selvfølgelig lov! Vi har hatt sex i snart 11 år her og det er ingen som føler seg voldtatt. Hvis kjæresten din i mange år har lyst til å suge deg til du våkner må hun vel få lov til det eller? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja takk.vil gjerne bli sugd når jeg sver eller vekkes, men det skjer ikke.

Anonymkode: 64020...911

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er vel per definisjon voldtekt så fremt hun ikke eksplisitt har fått aksept for å gjøre det. 

Anonymkode: e637a...8e8

Det er voldtekt uansett. Man er ute av stand til å motsette seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt vanlig i mine forhold (begge veier). Det er jo ofte man våkner og har lyst. Det er bare her på kg jeg har lest at noen mener det er et overgrep. Man kjenner vel den man deler seng med regner jeg med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, visp skrev:

Helt vanlig i mine forhold (begge veier). Det er jo ofte man våkner og har lyst. Det er bare her på kg jeg har lest at noen mener det er et overgrep. Man kjenner vel den man deler seng med regner jeg med.

Har ofte delt senger med personer jeg ikke aner hvem er. Litt forvirrende når man våkner, men bedre når man våkner innelåst på en bar av at noen banker på døren. Eller på et felleskjøkken på en ukjent studentby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, abrasiveRefraction skrev:

Har ofte delt senger med personer jeg ikke aner hvem er. Litt forvirrende når man våkner, men bedre når man våkner innelåst på en bar av at noen banker på døren. Eller på et felleskjøkken på en ukjent studentby.

Du overrasker meg ikke:tongue: Felleskjøkkener er det verste stedet å våkne opp på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Det er voldtekt uansett. Man er ute av stand til å motsette seg.

Hvis du er en firkanta jurist som tror livet bare handler om definisjoner og regler så er det nok det. For oss andre så er faktisk livet en god blanding av skjønn og menneskelige vurderinger også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...