Gå til innhold

Regerte på at kjæresten pratet lenge med to andre damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sammen på kjørestetur. Tok en kaffe der satt to damer fra hans hjemland hvorav jeg ikke kan språket.

De prater og ler nesten 1 time uten å oversette særlig til meg.

Sa etterpå at jeg føler meg så utrolig dum som sitter og skjønner ikke noe.

Fint om jeg ble oversatt til underveis.

Da ble han så sur og asluttet forholdet.

Er jeg helt på bærtur?

Anonymkode: 2a37e...d3d

Merkelig å dumpe deg pga det lille der. Klart det er kjipt å sitte med en gjeng hvor du er den eneste som ikke kan språket og han ikke gidder oversette for å inkludere deg i samtalen. Like greit han endte forholdet da for han er du better off uten uansett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Maleficenta skrev:

Merkelig å dumpe deg pga det lille der. Klart det er kjipt å sitte med en gjeng hvor du er den eneste som ikke kan språket og han ikke gidder oversette for å inkludere deg i samtalen. Like greit han endte forholdet da for han er du better off uten uansett.

Ja du har nok rett, vondt uansett.

Skulle være en kjærestetur hvorav jeg også spanderte turen.

Anonymkode: 2a37e...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja du har nok rett, vondt uansett.

Skulle være en kjærestetur hvorav jeg også spanderte turen.

Anonymkode: 2a37e...d3d

Fy faen da er det jo ennå verre. Her får han grstis tur sv deg og så dumper han deg mens dere er der på tur. Hva skjedde etterpå da? Regner med dere hadde booka inn på samme hotellrom og alt? 

Men det at han ble sur og nekta å oversette da hadde jeg tenkt at han snakka om deg og ikke ville du skulle vite hva han sa. Han er en drittsekk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Maleficenta skrev:

Fy faen da er det jo ennå verre. Her får han grstis tur sv deg og så dumper han deg mens dere er der på tur. Hva skjedde etterpå da? Regner med dere hadde booka inn på samme hotellrom og alt? 

Men det at han ble sur og nekta å oversette da hadde jeg tenkt at han snakka om deg og ikke ville du skulle vite hva han sa. Han er en drittsekk

Han oversatte da de damene måtte videre.

Var sammen ut turen.

Anonymkode: 2a37e...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg antar at du aldri snakker med andre menn.

Anonymkode: d7e5c...391

Å sitte i en time og prate på et fremmed språk og ikke oversette for kjæresten? Du mener det er greit?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, jabx skrev:

Å sitte i en time og prate på et fremmed språk og ikke oversette for kjæresten? Du mener det er greit?

Prat er en ting, men de fleiper (?)og ler mye. Føler meg så dum som ikke forstår moroa.

Fortalte etterpå at hun ene var gift og hadde barn hun andre singel.  Så normal samtale.

Anonymkode: 2a37e...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de er så flotte, disse utlendingene. De vet virkelig hvordan man skal behandle en dame.

Anonymkode: d448e...c41

Ja, og så kommer de fra samme land. Utland. 

Anonymkode: c2362...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han ekskluderer deg totalt og tar verken hensyn til at du sitter der som 5.hjulet eller bryr seg om at du ikke skjønner hva de snakker om. Vær glad for at du er kvitt drittsekken.  Finn deg en normal snill mann som inkluderer deg i alle lag 

Anonymkode: 99459...620

Han spurte en gang om jeg skjønte noe, han visste jeg ikke gjorde det.

Anonymkode: 2a37e...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte også på at han kjøpte gave til en kamerat og ting til seg selv. Ikke noe til meg.

Mulig jeg tenker feil,  men i og med jeg spanderte turen inkl lommepenger så hadde det vært koselig om han kjøpte noe til meg før kameraten.

Anonymkode: 2a37e...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reagerte også på at han kjøpte gave til en kamerat og ting til seg selv. Ikke noe til meg.

Mulig jeg tenker feil,  men i og med jeg spanderte turen inkl lommepenger så hadde det vært koselig om han kjøpte noe til meg før kameraten.

Anonymkode: 2a37e...d3d

Ja. Halloo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...