Gå til innhold

Sjokkerende islam-måling fra Tyskland


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nesten en av tre muslimske elever i niende klasse kan tenke seg å kjempe for islam med livet som innsats. Mer enn hver fjerde elev foretrekker islams brutale straffemetoder overfor homoseksualitet og sex.

https://denkorteavis.dk/2018/rystende-afsloering-mere-end-hver-fjerde-muslimske-skoleelev-i-tyskland-mener-at-shariaen-er-bedre-end-tysk-lovgivning/

29,9 prosent kan tenke seg «selv å kjempe for islam og risikere livet mitt».

27,4 prosent er enig i denne påstanden: «Shariaens islamske lover, som blant annet straffer ekteskapsbrudd og homoseksualitet hardt, er mye bedre enn tyske lover.»

19,8 prosent sier: «Muslimer blir undertrykt verden over; de må gå til motstand med makt.»

18,6 prosent svarer ja på følgende utsagn: «Det er enhver muslims plikt å bekjempe de vantro og spre islam i hele verden.»

 

Eller kan en tolke tallene mer positivt, det er tross alt over 70 prosent som ikke mener sharia er bedre enn tyske lover?

Anonymkode: 146a0...d12

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette egentlig sjokkerende? Nei, det er jo ikke det. Det er altfor mange muslimer i Tyskland, og Europa for øvrig. De trenger jo ikke integrere seg, de har hverandre. 

Anonymkode: b253f...7bb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da vel ikke noe sjokkerende ved dette? Dette har vi jo vist lenge, da alle spørreundersøkelser, inklusive de fra England viser den samme trenden, at det er enormt mange voldelige muslimer som støtter diskriminering og undertrykking av kvinner.

Anonymkode: 1cc3d...8db

Anonymkode: 2009c...43b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

 

Eller kan en tolke tallene mer positivt, det er tross alt over 70 prosent som ikke mener sharia er bedre enn tyske lover?

Anonymkode: 146a0...d12

Tja, bytt ut "muslimer" med "katolikker" eller "kristne", "sharia" med "gamle testamentes straffer". Svar ja på "det er enhver kristens plikt å bekjempe de vantro og innføre kristendommen i hele verden", og se hvordan reaksjonen hadde blitt i massemedia.

Endret av ops2
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terence
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

29,9 prosent kan tenke seg «selv å kjempe for islam og risikere livet mitt».

27,4 prosent er enig i denne påstanden: «Shariaens islamske lover, som blant annet straffer ekteskapsbrudd og homoseksualitet hardt, er mye bedre enn tyske lover.»

19,8 prosent sier: «Muslimer blir undertrykt verden over; de må gå til motstand med makt.»

18,6 prosent svarer ja på følgende utsagn: «Det er enhver muslims plikt å bekjempe de vantro og spre islam i hele verden.»

Anonymkode: 146a0...d12

Og dette, mine damer og herrer, er konsekvensen av generasjoner på generasjoner av innavl, søskenbarn som får unger med søskenbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er sjokkerende er at enkelte lar seg sjokkere. Eventuelt at enkelte er sjokkerte at ''rasistene'' har rett igjen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker said:

https://twitter.com/PNN_Unleashed/status/952616391785570304

Og når dette er det som blir sendt på tv i Tyskland blir jeg enda mindre sjokkert. Jeg er MEGET sjokkert over dette videoklippet, men ikke av ditt HI.

Anonymkode: b253f...7bb

Er det er slags humorprogram ?

Anonymkode: 146a0...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som ER skremmende er hvor lett enkelte i vårt land tar på dette med Islam. Bare se på Sverige, de har store problemer i flere drabantbyer og de er flokket seg sammen i strøk i større byer også. Jeg får vondt i logikksenteret mitt når jeg hører folk vil ha slike verdier og straff i samfunnet. 

Anonymkode: c940e...e4a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Drizzt said:

Det som er sjokkerende er at enkelte lar seg sjokkere. Eventuelt at enkelte er sjokkerte at ''rasistene'' har rett igjen.

Du får nok aldri en innrømmelse sånn fra de fleste om at "rasistene" hadde rett alikevel.

 

Det er isåfall svært sjelden.

 

Har dog hørt om 1 eller 2 saker hvor det har skjedd :) Men de fleste holder nok stillt om dette da det er for pinelig å innrømme sin tabbe.

Anonymkode: c940e...e4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terence
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det er slags humorprogram ?

Anonymkode: 146a0...d12

Det er en dokumentar om de mentale konsekvensene av å ha gått i 68'er - generasjonens offentlige skole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som ER skremmende er hvor lett enkelte i vårt land tar på dette med Islam. Bare se på Sverige, de har store problemer i flere drabantbyer og de er flokket seg sammen i strøk i større byer også. Jeg får vondt i logikksenteret mitt når jeg hører folk vil ha slike verdier og straff i samfunnet. 

Anonymkode: c940e...e4a

Jeg får vondt i logikksenteret mitt av folk som slenger om seg med logikkbegrepet, også der det ikke passer inn.

Anonymkode: 2d08d...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er viktig ar vi blir satt ut, oppbragt av at et stort antall ungdommer har slike voldelige verdier. At vi ikke resignerer. 

Det er viktig at alle, inkludert disse 70% av mer fredelige muslimer, tar tydelig avstand. At alle samler seg i fakkeltog eller annet. 

De 70% har et særskilt ansvar. 

Anonymkode: f8c47...108

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terence
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er viktig ar vi blir satt ut, oppbragt av at et stort antall ungdommer har slike voldelige verdier. At vi ikke resignerer. 

Det er viktig at alle, inkludert disse 70% av mer fredelige muslimer, tar tydelig avstand. At alle samler seg i fakkeltog eller annet. 

De 70% har et særskilt ansvar. 

Anonymkode: f8c47...108

Problemet er at de er ikke 70%. Du har sånn ca 30% som hardnakka mener disse tingene, og så har du de 50 % som sympatiserer om og hvis og men, og til slutt har du de 20% som er bevisste motstandere av drittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det er slags humorprogram ?

Anonymkode: 146a0...d12

https://www1.wdr.de/daserste/lindenstrasse/folgen/2006/folge-islam-100.html

Nei det er ikke et humorprogram.

"Lisas interesse for islam vokser dag for dag. Hun vil også like å følge Murat til moskeen i kveld. Men Murat undrer, rister på hodet, hvordan Lisa kom opp med denne ideen. Tross alt er hun ikke engang en muslim...

Lisa studerer omhyggelig bøker om koranen - Carsten Flöters vrede, selv i arbeidstiden i praksis. "Islam er snill og medfølende!" - Murats mor er begeistret over Lisas interesse for sin religion. "Jeg kan ikke forstå hvorfor alle snakker alltid så ille om islam. Jeg synes det er fantastisk! ...

På et nettsted om emnet Creed in Islam skriver hun ned Shahada. Etter at hun uttalt denne bekjennelsen senere til den forvirrede Paulus, er Lisa muslim. "Jeg ble med i islam i dag!" Hun annonserer til Murat om kvelden. Fra nå av vil hun gjerne lære hva Koranen lærer."

Kopiert inn fra Google translate fra artikkelen om programmet.

https://voiceofeurope.com/2018/01/germany-is-brainwashing-children-to-become-muslim-since-more-than-a-decade/ 

 

Anonymkode: b253f...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Muslimer burde bli flinkere til å "si det riktige" i slike undersøkelser. Der kan de lære av nordmenn og europeere generelt. Som f.eks. undersøkelser som viser at flere vil ha innvandrere, samtidig som at alt tyder på det motsatte. Muslimer må lære seg å si det riktige. 

Anonymkode: e3b63...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Terence skrev:

Og dette, mine damer og herrer, er konsekvensen av generasjoner på generasjoner av innavl, søskenbarn som får unger med søskenbarn.

Da burde Europa også vært slik.

Anonymkode: caad2...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Calandria said:

Denne målingen viser bare at vi "rasister" har rett nok en gang.

Muslim er ikke en rase. 

Anonymkode: e3b63...cb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Muslim er ikke en rase. 

Anonymkode: e3b63...cb8

Det vet jeg, så du ikke at jeg skrev rasister i anførselstegn? Men om du sier noe negativt om islam eller muslimer blir du stempla rasist og høyreekstrem  med engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...