Gå til innhold

Samboer sier at jeg har knulla en annen fordi jeg var ute i 2 timer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er alltid 2 sider av en sak. 

Hva har bidratt til denne reaksjonen?

Jeg hadde uansett ikke rømt fra barnet hvis jeg var usikker. Å aldri i livet om noen kamerater av han hadde fått tartt vare på det kjæreste jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke kidnapping når det skjer innen Norge, ergo ingenting å anmelde. 

Anonymkode: a77b7...d52

Jo, det er sabotasje av samvær. Man skal ha mekling når man har felles barn, og det skal skrives en avtale.

Dessuten bør alle med et gram av vett i skallen lese f.eks dette her:

 

https://forskning.no/etikk-barn-og-ungdom/2008/04/flytting-er-det-verste-barna

Anonymkode: 8b185...611

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørs om du hadde vært helt dramafri om du ble utelåst fra ditt eget hjem ved midnatt i Norge i januar. Var flaks hun hadde med penger og id så et hotell slapp henne inn. 

Anonymkode: a0728...6c0

ja, jeg hadde vært helt dramafri, det er faktisk bare 1 uke siden jeg var låst inne selv og da var det midt på natten og snø ute. kjerringen låste døren fordi jeg hadde sneket meg ut og dratt på fylla. holdt roen jeg . hylte ikke og skrek som et ustabilt kvinnemenneske. banket på døren til hun åpnet, i sånn ca 10 min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun kidnapper dem ikke. Hun skjermer dem for ustabil far som smeller, truer og kjefter. Hun skriver også at han er ute hver helg. Er det til beste for barna å bo med en far som er borte og drikker 3 dager hver uke? 

Anonymkode: a77b7...d52

Det er ikke en avgjørelse hun kan ta. Skal alle som blir sur på (ex-)partneren sin ha som utgangspunkt at den oppfører seg likt mot barn som mot mor? Jeg hadde dødd for barna mine, men den eneste grunnen til at jeg hadde giddet å pisse på den utro fitta som er moren hvis hun tok fyr, var fordi ungene trenger begge foreldrene sine. Ellers kunne hun blitt til en askehaug for min del.

Anonymkode: 8b185...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun kidnapper dem ikke. Hun skjermer dem for ustabil far som smeller, truer og kjefter. Hun skriver også at han er ute hver helg. Er det til beste for barna å bo med en far som er borte og drikker 3 dager hver uke? 

Anonymkode: a77b7...d52

vi har kun en side av saken her frøken dings, ts høres ikke akkurat ut som årets mor hun heller . dramaqueen deluxe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, pewdiepie skrev:

vi har kun en side av saken her frøken dings, ts høres ikke akkurat ut som årets mor hun heller . dramaqueen deluxe

Her tillegger du masse greier som du ikke vet noe om.

Ts virker som en ekstremt tålmodig dame som har godtatt altfor mye av en fyr som nesten 100% sikkert er utro. Bare TO sånne kvelder i løpet av EN måned når våre barn var små og jeg hadde laget det månelyst! Det ER faktisk ikke sånn som noen idioter ser ut til å tro, at det kun er kvinnen som har avsvaret for barna. Skjønner at det ikke er så lett å skjønne for noen av de som mangler normal empati. Du har vært nok tålmodig, ts, du må flytte fra denne mannen nå! Og selvsagt skal barnet bo hos deg, da fyren ikke er skikket til å ha barn. Ikke vil han ha det heller, når skal han hore rundt da? Men han kommer selvsagt til å si at han vil det, bare for å psyke ut deg. Ikke la deg manipulere lenger av denne drittsekken! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Det er alltid 2 sider av en sak. 

Hva har bidratt til denne reaksjonen?

Jeg hadde uansett ikke rømt fra barnet hvis jeg var usikker. Å aldri i livet om noen kamerater av han hadde fått tartt vare på det kjæreste jeg har.

Nei, det er ikke alltid to siden av en sak. Ikke når det gjelder psykisk og fysisk mishandling. 

Anonymkode: a489e...fdc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og samboer krangla mye nå i helgen. Jeg gikk ut av leiligheten fordi jeg ikke orker å være hjemme med dårlig stemning. Kl var ca 21:00 og jeg kom tilbake ca 23:00. Jeg satt på trappa i oppgangen i 2 timer. Da jeg skulle inn igjen, får jeg ikke opp døra siden han hadde låst oppe. Jeg ble så sint at jeg begynte å sparke døra. Da åpnet han døra. Jeg sa til han " hvem er det du tror at du er som tror at du bare kan låse meg ute?" Jeg var så sint at jeg låste døra og dro derifra. 

Forrhistorien her er at vi har vært sammen i 5 år. Nå har vi hatt barn i 3,5 av de 5 årene. I 4 år har samboer vært ute hver helg, hjemme hos venner hver helg, nashpiel, åppe hele natta, sovet hele dagen, forsvinne i 24t. Det ble selvfølgelig krangling og drama hver søndag i 4 år. Han manipulerte meg alle disse årene med å mene at jeg er gal, sykelig sjalu, kontrollerende og at jeg liksom ikke stoler på han. Og da, hveeer gang argumenterte han sin oppførsel med å si at jeg kan også gjøre det samme. INNERST INNI MEG VISSTE JEG ALTID AT HAN IKKE ENGANG HADDE GODTATT HALVPARTEN OM DET HADDE VÆRT OMVENDT. Han tok min nøkkel som tilhører den øverste låsen på døra fordi at jeg ikke skulle låse han ute når han kom og gikk som han ville. 

Så i dag fordi jeg var ute i 2 timer og satt på en trapp. Så tenker han med en gang at jeg holder på med ett eller annet. Og begynner å beskylder meg for å gå ut å pule på andre. Altså han er vel den siste som bør komme med noe sånnt. At han låste meg ute og kommer med sånne beskyldninger var som ett slag i trynet. Ikke selve handlingen. Men at han har manipulert meg i 4 år og tålt oppførselen hans som tråkker over alle grenser. Også behandler han meg på denne måten. Jeg er bare sååå såra. Og sååå ferdig med han. Nå har jeg sjekket inn på ett hotell og bare ligger her å gråter. Og han fortsetter å sende meg meldinger om at jeg fint kan få knulle i nattt. 

Det var hvertfall godt å få skrevet det ned....

Anonymkode: c39cc...562

Vet du hva jeg hadde svart da. 

«Ikveld skal det faen meg knulles helt opp til månen. Ha det bra» 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, pewdiepie skrev:

ja, jeg hadde vært helt dramafri, det er faktisk bare 1 uke siden jeg var låst inne selv og da var det midt på natten og snø ute. kjerringen låste døren fordi jeg hadde sneket meg ut og dratt på fylla. holdt roen jeg . hylte ikke og skrek som et ustabilt kvinnemenneske. banket på døren til hun åpnet, i sånn ca 10 min

Høres ut som skikkelig "sunt" forhold du. Folk som kaller hverandre hore, fitte og drittsekk i krangler. Mann som stikker på fylla uten forvarsel, og dama som låser gubben ute på vinteren. Eksempel for etterfølgelse for alle par dere :)

Anonymkode: a77b7...d52

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar alle sammen. Jeg dro hjem fra hotellet i dag rundt kl 11:00 for å hente lader da mobilen min døde i natt. Det som gjør hele situasjonen vanskelig er at han bruker barnet imot meg. Han vet at jeg altid setter barnet først og er alltid der for ungen. Så i går kveld dreiv han å sendte meg sms om at hvis jeg ikke kom hjem så skulle han sende barnet hos kompisen sin sånn at de kunne passe på han. Jeg tenkte at han bare prøver å manipulere meg så jeg sto på mitt og ble på hotellet. Jeg ble ganske lettet i dag av å vite at barnet er på barnehagen. Jeg vil at barnet skal ha en normal dag og bli skånet for dette så mye som mulig. I går sendte han ett dusin av sms om hvor dårlig mor jeg er som bare stikker av og ikke sover hjemme. Jeg blir både lei meg og provosert fordi jeg stikker av fordi jeg er lei av å bli behandla som dritt. Men når han er ute hele natta for å "hore" seg så er han alikevel verdens beste pappa. Er så sliten og lei av å bli brytet ned hele tiden. Han sa i dag at jeg må hente barnet på barnehagen i dag og det vil jeg selvfølgelig gjøre. Han sa at jeg må slutte å lage drama. Med andre ord så mener han at jeg bare må akseptere alt han gjør mot meg og holde kjeft. Fordi når gjør opprør så lager JEG drama og da er det MIN skyld at dette går utover barnet. Jeg vil være med barnet i noen timer men samtidig så blir jeg kvalm bare av å være i dette huset da jeg vet at med en gang han kommer hjem så kommer han til å begynne med pisspreiket som han har drevet med i alle år. Sånn som i går så sa han at han ikke låste døra med vilje. Neeeeidaa helt tilfeldig at han låste døra oppe når jeg var ute. Når han har tatt min nøkkel for å ikke gjøre dette mot han når han kommer å går som han vil. 

Jeg har bare lyst til å ta med barnet men da spiller han på samvittigheten min at det er slemt det jeg gjør mot han og at han også har rett til å være med barnet. Det som er mest proviserende med dette er jo at han aldri er med oss når vi er hjemme. Han bare jobber, kommer hjem fra jobb, sitter med tryne på mobilen hele tide  eller så er han med venner. Og så når fredagen kommer da er det venner fra fredag til søndag, oppe hele natta og sove hele dagen. Men med en gang jeg tar med ungen og drar jaaa da har han liksom rett til å være med barnet...jeg føler meg sååå fanget og leeeiii!! 

Anonymkode: c39cc...562

Ta vare på meldingene han sender deg. Jeg tror egentlig du vet hva du må gjøre, og vil råde deg til å bare hoppe i det. Du tenker kanskje at du bør bli for barnet sin del, men ingen barn har godt av å vokse opp under sånne forhold. Vil du at sønnen din skal dra med seg sånne familiemønstre videre, og behandle partner og barn på samme måte som far? I ettertid kommer du til å lure på hvorfor du kastet vekk så mange år i denne parodien av et familieliv.

1. Bestill time på familievernkontoret. I morgen.

2. Kan du flytte om  hos familie/ venner en periode? Lettere å ha en god dialog om man får hverandre litt på avstand.

3. Begynn langtidsplanleggingen. Eier dere? Leier dere? Uansett må du se deg om etter en ny bolig, og starte prosessen med å få ordnet ting.

4. Ta en tur til nav, kanskje kan du få støtte til utdanning (om du ikke alt har det).

Jeg var i en lignende situasjon, og endte med å flytte inn i en bitteliten toroms. Jeg lovte meg selv at jeg ikke skulle kaste bort tiden med anger, men kan ikke fatte og begripe at jeg kastet bort flere av de beste årene i et forhold som bare brøt meg ned. Og den lykkefølelsen da jeg ble fri. Plutselig kom energien tilbake, og jeg kunne bruke tiden min på folk som var bra for meg. Og ungen blomstret, etter hvert som vi fikk bygd opp et godt nettverk. 

Lykke til! Du vet hva som må gjøres.

Anonymkode: 4f148...8f5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...