Gå til innhold

Samboer sier at jeg har knulla en annen fordi jeg var ute i 2 timer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om alt du skriver er sant, så er det sikkert lurt å bare dra fra denne tusseladden. 
Selv om det blir bedre nå, virker han ikke moden nok til å kunne klare å behandle deg, slik man skal behandle kjæresten sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, pewdiepie skrev:

av egen erfaring så vet jeg at kvinner som sier  at deres menn sier de er gal og ustabil og kontrollerende så stemmer det alltid på en prikk, høres ikke akkurat ut som du er rasjonell , rolig eller dramafri akkurat

men uansett, typen høres ut som en man ikke burde være sammen med, jeg tror neppe du er noe særlig bedre egentlig, det er to sider av en sak og det er sikkert en grunn til at han sier det han sier. Han er nok også selv sykelig sjalu virker det som + dårlig selvtillit

Ts her.

Mener du virkelig at det er helt innafor å være ute hver helg med kompiser når du har dame og barn. Forsvinne i 24 timer med avslått tlf. Komme ruslende inn døra alt fra åtte på morran dagen etter til sent på kvelden dagen etter for så å sove i 10 timer og fortsette samme greia neste dag. En mann som prøver å få sin oppførsel til å se ut som at det han gjør er IKKE NOE GALT I DET HELE TATT. Så er dama ute i 2 timer og da er hun plutselig hore og har pult halve byen.

Sånne menn kaller kvinner sykelige sjalu og gale fordi de ikke takler å bli konfrontert når de kommer hjem og ikke takler at noen setter krav til dem. Da starter de med forsvarsmekanisme og manipulasjon ved å snu det til at det er min feil og at jeg er joooo helt på trynet som ikke synes den slags oppførsel er grei og hører til familielivet.

 

Anonymkode: c39cc...562

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor lager dere barn med disse idiotene?

Anonymkode: a5dbf...00e

Det lurer jeg også på. Det går virkelig tretten på dusinet av disse trådene her inne, sjarmerende menn som dessverre har antisosial personlighetsforstyrrelse, narsissistisk personlighetsforstyrrelse, sykelig sjalusi, rusmisbruk eller voldstendenser.

Merk dette svært nøye:

1. Det blir ALDRI bedre. Never. Glem det. Mesteparten av disse tingene finnes det heller ingen effektiv behandling for.

2. Det hjelper ikke å kortvarig bedre situasjonen med å ha sex med svinet.

3. Er det virkelig verdt å gå i fella bare fordi vedkommende var sjarmerende og spennende i starten?

4. Hvis det tar deg fem år å innse at fyren er en idiot, så er det faktisk til dels deg selv det er noe galt med. Sånt finner man ut etter første usaklige krangel, første voldsepisode, e.l.

5. Det ENESTE som nytter er å gå. Ta med eventuelle barn, lukk døra og flytt.

Endret av isw
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Mener du virkelig at det er helt innafor å være ute hver helg med kompiser når du har dame og barn. Forsvinne i 24 timer med avslått tlf. Komme ruslende inn døra alt fra åtte på morran dagen etter til sent på kvelden dagen etter for så å sove i 10 timer og fortsette samme greia neste dag. En mann som prøver å få sin oppførsel til å se ut som at det han gjør er IKKE NOE GALT I DET HELE TATT. Så er dama ute i 2 timer og da er hun plutselig hore og har pult halve byen.

Sånne menn kaller kvinner sykelige sjalu og gale fordi de ikke takler å bli konfrontert når de kommer hjem og ikke takler at noen setter krav til dem. Da starter de med forsvarsmekanisme og manipulasjon ved å snu det til at det er min feil og at jeg er joooo helt på trynet som ikke synes den slags oppførsel er grei og hører til familielivet.

 

Anonymkode: c39cc...562

Jeg ville tatt rådene fra denne brukeren med en nokså stor klype salt..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts her.

Mener du virkelig at det er helt innafor å være ute hver helg med kompiser når du har dame og barn. Forsvinne i 24 timer med avslått tlf. Komme ruslende inn døra alt fra åtte på morran dagen etter til sent på kvelden dagen etter for så å sove i 10 timer og fortsette samme greia neste dag. En mann som prøver å få sin oppførsel til å se ut som at det han gjør er IKKE NOE GALT I DET HELE TATT. Så er dama ute i 2 timer og da er hun plutselig hore og har pult halve byen.

Sånne menn kaller kvinner sykelige sjalu og gale fordi de ikke takler å bli konfrontert når de kommer hjem og ikke takler at noen setter krav til dem. Da starter de med forsvarsmekanisme og manipulasjon ved å snu det til at det er min feil og at jeg er joooo helt på trynet som ikke synes den slags oppførsel er grei og hører til familielivet.

 

Anonymkode: c39cc...562

Hvordan kom du på å få barn og flytte sammen med dette mennesket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og samboer krangla mye nå i helgen. Jeg gikk ut av leiligheten fordi jeg ikke orker å være hjemme med dårlig stemning. Kl var ca 21:00 og jeg kom tilbake ca 23:00. Jeg satt på trappa i oppgangen i 2 timer. Da jeg skulle inn igjen, får jeg ikke opp døra siden han hadde låst oppe. Jeg ble så sint at jeg begynte å sparke døra. Da åpnet han døra. Jeg sa til han " hvem er det du tror at du er som tror at du bare kan låse meg ute?" Jeg var så sint at jeg låste døra og dro derifra. 

Forrhistorien her er at vi har vært sammen i 5 år. Nå har vi hatt barn i 3,5 av de 5 årene. I 4 år har samboer vært ute hver helg, hjemme hos venner hver helg, nashpiel, åppe hele natta, sovet hele dagen, forsvinne i 24t. Det ble selvfølgelig krangling og drama hver søndag i 4 år. Han manipulerte meg alle disse årene med å mene at jeg er gal, sykelig sjalu, kontrollerende og at jeg liksom ikke stoler på han. Og da, hveeer gang argumenterte han sin oppførsel med å si at jeg kan også gjøre det samme. INNERST INNI MEG VISSTE JEG ALTID AT HAN IKKE ENGANG HADDE GODTATT HALVPARTEN OM DET HADDE VÆRT OMVENDT. Han tok min nøkkel som tilhører den øverste låsen på døra fordi at jeg ikke skulle låse han ute når han kom og gikk som han ville. 

Så i dag fordi jeg var ute i 2 timer og satt på en trapp. Så tenker han med en gang at jeg holder på med ett eller annet. Og begynner å beskylder meg for å gå ut å pule på andre. Altså han er vel den siste som bør komme med noe sånnt. At han låste meg ute og kommer med sånne beskyldninger var som ett slag i trynet. Ikke selve handlingen. Men at han har manipulert meg i 4 år og tålt oppførselen hans som tråkker over alle grenser. Også behandler han meg på denne måten. Jeg er bare sååå såra. Og sååå ferdig med han. Nå har jeg sjekket inn på ett hotell og bare ligger her å gråter. Og han fortsetter å sende meg meldinger om at jeg fint kan få knulle i nattt. 

Det var hvertfall godt å få skrevet det ned....

Anonymkode: c39cc...562

Skikkelig synd at dere har det slik. Ikke bra.

Men det eneste som bekymrer meg her jeg leser er; hvor er barnet/barna midt oppi dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han "stoler" ikke på deg fordi han ikke stoler på seg selv. Han er utro.... har selv opplevd denne type av idioti med min ex.. det viste seg at han var utro flere ganger enn jeg kan telle på to hender.. 
 

Dette er destruktivt forhold. Kom deg ut. Du gjør deg selv en tjeneste og dine barn!

Anonymkode: 5064e...18e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du vet godt hva svarene vil bli her, STOR klem til deg! Dette fortjener du ikke. Nå skal du ta barnet ditt å pakke tingene dine, for og så finne noen å snakke med. Det må være så ufattelig vondt, skjønner ikke at du har holdt ut. Fra nå og videre blir det bare bedre <3 

Anonymkode: 0706d...ccf

Nei, hun kan ikke «ta barnet». Mødre har ikke eiendomsrett på unger. Hun kan pakke sakene sine, og bo et annet sted, men hun kan IKKE bruke barnet som noen brekkstang i et samlivsbrudd.

Anonymkode: 8b185...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, isw skrev:

Det lurer jeg også på. Det går virkelig tretten på dusinet av disse trådene her inne, sjarmerende menn som dessverre har antisosial personlighetsforstyrrelse, narsissistisk personlighetsforstyrrelse, sykelig sjalusi, rusmisbruk eller voldstendenser.

Merk dette svært nøye:

1. Det blir ALDRI bedre. Never. Glem det. Mesteparten av disse tingene finnes det heller ingen effektiv behandling for.

2. Det hjelper ikke å kortvarig bedre situasjonen med å ha sex med svinet.

3. Er det virkelig verdt å gå i fella bare fordi vedkommende var sjarmerende og spennende i starten?

4. Hvis det tar deg fem år å innse at fyren er en idiot, så er det faktisk til dels deg selv det er noe galt med. Sånt finner man ut etter første usaklige krangel, første voldsepisode, e.l.

5. Det ENESTE som nytter er å gå. Ta med eventuelle barn, lukk døra og flytt.

Til deg også: 

Vi lever ikke på 50-tallet lengre. Hun kan lukke døra og flytte, men «tar» hun ungene, kan og skal det anmeldes.

Anonymkode: 8b185...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til deg også: 

Vi lever ikke på 50-tallet lengre. Hun kan lukke døra og flytte, men «tar» hun ungene, kan og skal det anmeldes.

Anonymkode: 8b185...611

Det var nok ikke så bokstavelig ment..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Mener du virkelig at det er helt innafor å være ute hver helg med kompiser når du har dame og barn. Forsvinne i 24 timer med avslått tlf. Komme ruslende inn døra alt fra åtte på morran dagen etter til sent på kvelden dagen etter for så å sove i 10 timer og fortsette samme greia neste dag. En mann som prøver å få sin oppførsel til å se ut som at det han gjør er IKKE NOE GALT I DET HELE TATT. Så er dama ute i 2 timer og da er hun plutselig hore og har pult halve byen.

Sånne menn kaller kvinner sykelige sjalu og gale fordi de ikke takler å bli konfrontert når de kommer hjem og ikke takler at noen setter krav til dem. Da starter de med forsvarsmekanisme og manipulasjon ved å snu det til at det er min feil og at jeg er joooo helt på trynet som ikke synes den slags oppførsel er grei og hører til familielivet.

 

Anonymkode: c39cc...562

Bare overse denne brukeren. Han er en av de redpill fyrene som har sett sannheten og derfor vet mer om kvinner enn alle andre. De innser nok en dag at slik de oppfører seg ikke er forenlig med hva man forventer va en voksen mann. :) 

Anonymkode: af6b3...2e0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, isw skrev:

Det var nok ikke så bokstavelig ment..

Det er to forskjellige som har sagt det. Jeg er enig i at mannen oppfører seg dårlig mot henne, men å kidnappe ungene er faktisk ulovlig.

Anonymkode: 8b185...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Calandria skrev:

Den mannen høres jo psykisk syk ut, kom deg vekk.

Dessverre går det tretten på dusinet av slike menn også. De kommer i ulike former og fasonger.

- Mannen som skal "eie" kvinnen sin, og vil gjøre henne til slaven sin

- Mannen som har enorme moralske krav til kvinnen sin, men som overhode ikke ser sine egne feil.

- Mannen som holder Bibelen i den ene hånda og pikken i den andre. Moralisten med blytunge baller.

- Mannen som skal holde en perfekt fasade utad, men gjerne straffer sin kvinne når ingen ser det.

osv..

Den eneste løsningen er å komme seg langt vekk. Han kan gjerne true med død og fordervelse, true med å ta livet sitt, osv. Det hjelper ikke.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen. Jeg dro hjem fra hotellet i dag rundt kl 11:00 for å hente lader da mobilen min døde i natt. Det som gjør hele situasjonen vanskelig er at han bruker barnet imot meg. Han vet at jeg altid setter barnet først og er alltid der for ungen. Så i går kveld dreiv han å sendte meg sms om at hvis jeg ikke kom hjem så skulle han sende barnet hos kompisen sin sånn at de kunne passe på han. Jeg tenkte at han bare prøver å manipulere meg så jeg sto på mitt og ble på hotellet. Jeg ble ganske lettet i dag av å vite at barnet er på barnehagen. Jeg vil at barnet skal ha en normal dag og bli skånet for dette så mye som mulig. I går sendte han ett dusin av sms om hvor dårlig mor jeg er som bare stikker av og ikke sover hjemme. Jeg blir både lei meg og provosert fordi jeg stikker av fordi jeg er lei av å bli behandla som dritt. Men når han er ute hele natta for å "hore" seg så er han alikevel verdens beste pappa. Er så sliten og lei av å bli brytet ned hele tiden. Han sa i dag at jeg må hente barnet på barnehagen i dag og det vil jeg selvfølgelig gjøre. Han sa at jeg må slutte å lage drama. Med andre ord så mener han at jeg bare må akseptere alt han gjør mot meg og holde kjeft. Fordi når gjør opprør så lager JEG drama og da er det MIN skyld at dette går utover barnet. Jeg vil være med barnet i noen timer men samtidig så blir jeg kvalm bare av å være i dette huset da jeg vet at med en gang han kommer hjem så kommer han til å begynne med pisspreiket som han har drevet med i alle år. Sånn som i går så sa han at han ikke låste døra med vilje. Neeeeidaa helt tilfeldig at han låste døra oppe når jeg var ute. Når han har tatt min nøkkel for å ikke gjøre dette mot han når han kommer å går som han vil. 

Jeg har bare lyst til å ta med barnet men da spiller han på samvittigheten min at det er slemt det jeg gjør mot han og at han også har rett til å være med barnet. Det som er mest proviserende med dette er jo at han aldri er med oss når vi er hjemme. Han bare jobber, kommer hjem fra jobb, sitter med tryne på mobilen hele tide  eller så er han med venner. Og så når fredagen kommer da er det venner fra fredag til søndag, oppe hele natta og sove hele dagen. Men med en gang jeg tar med ungen og drar jaaa da har han liksom rett til å være med barnet...jeg føler meg sååå fanget og leeeiii!! 

Anonymkode: c39cc...562

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, isw skrev:

Det var nok ikke så bokstavelig ment..

Det er ikke kidnapping når det skjer innen Norge, ergo ingenting å anmelde. 

Anonymkode: a77b7...d52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er to forskjellige som har sagt det. Jeg er enig i at mannen oppfører seg dårlig mot henne, men å kidnappe ungene er faktisk ulovlig.

Anonymkode: 8b185...611

Hun kidnapper dem ikke. Hun skjermer dem for ustabil far som smeller, truer og kjefter. Hun skriver også at han er ute hver helg. Er det til beste for barna å bo med en far som er borte og drikker 3 dager hver uke? 

Anonymkode: a77b7...d52

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor lager dere barn med disse idiotene?

Anonymkode: a5dbf...00e

De er jo åpenbart perfekte for hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for svar alle sammen. Jeg dro hjem fra hotellet i dag rundt kl 11:00 for å hente lader da mobilen min døde i natt. Det som gjør hele situasjonen vanskelig er at han bruker barnet imot meg. Han vet at jeg altid setter barnet først og er alltid der for ungen. Så i går kveld dreiv han å sendte meg sms om at hvis jeg ikke kom hjem så skulle han sende barnet hos kompisen sin sånn at de kunne passe på han. Jeg tenkte at han bare prøver å manipulere meg så jeg sto på mitt og ble på hotellet. Jeg ble ganske lettet i dag av å vite at barnet er på barnehagen. Jeg vil at barnet skal ha en normal dag og bli skånet for dette så mye som mulig. I går sendte han ett dusin av sms om hvor dårlig mor jeg er som bare stikker av og ikke sover hjemme. Jeg blir både lei meg og provosert fordi jeg stikker av fordi jeg er lei av å bli behandla som dritt. Men når han er ute hele natta for å "hore" seg så er han alikevel verdens beste pappa. Er så sliten og lei av å bli brytet ned hele tiden. Han sa i dag at jeg må hente barnet på barnehagen i dag og det vil jeg selvfølgelig gjøre. Han sa at jeg må slutte å lage drama. Med andre ord så mener han at jeg bare må akseptere alt han gjør mot meg og holde kjeft. Fordi når gjør opprør så lager JEG drama og da er det MIN skyld at dette går utover barnet. Jeg vil være med barnet i noen timer men samtidig så blir jeg kvalm bare av å være i dette huset da jeg vet at med en gang han kommer hjem så kommer han til å begynne med pisspreiket som han har drevet med i alle år. Sånn som i går så sa han at han ikke låste døra med vilje. Neeeeidaa helt tilfeldig at han låste døra oppe når jeg var ute. Når han har tatt min nøkkel for å ikke gjøre dette mot han når han kommer å går som han vil. 

Jeg har bare lyst til å ta med barnet men da spiller han på samvittigheten min at det er slemt det jeg gjør mot han og at han også har rett til å være med barnet. Det som er mest proviserende med dette er jo at han aldri er med oss når vi er hjemme. Han bare jobber, kommer hjem fra jobb, sitter med tryne på mobilen hele tide  eller så er han med venner. Og så når fredagen kommer da er det venner fra fredag til søndag, oppe hele natta og sove hele dagen. Men med en gang jeg tar med ungen og drar jaaa da har han liksom rett til å være med barnet...jeg føler meg sååå fanget og leeeiii!! 

Anonymkode: c39cc...562

Har du familie eller venner i nærheten, som du kan dra til midlertidig? Du bør absolutt ta med deg barnet og komme deg bort fra han. Deretter kontakter du familievernkontoret og ber han møte deg der på oppsatt time. Du er et offer for psykisk terror, og må komme deg bort. Er han i stand til å true med barnet på den måten, er det neppe håp for at det vil bli bra igjen.

Endret av DonaldDuck
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar alle sammen. Jeg dro hjem fra hotellet i dag rundt kl 11:00 for å hente lader da mobilen min døde i natt. Det som gjør hele situasjonen vanskelig er at han bruker barnet imot meg. Han vet at jeg altid setter barnet først og er alltid der for ungen. Så i går kveld dreiv han å sendte meg sms om at hvis jeg ikke kom hjem så skulle han sende barnet hos kompisen sin sånn at de kunne passe på han. Jeg tenkte at han bare prøver å manipulere meg så jeg sto på mitt og ble på hotellet. Jeg ble ganske lettet i dag av å vite at barnet er på barnehagen. Jeg vil at barnet skal ha en normal dag og bli skånet for dette så mye som mulig. I går sendte han ett dusin av sms om hvor dårlig mor jeg er som bare stikker av og ikke sover hjemme. Jeg blir både lei meg og provosert fordi jeg stikker av fordi jeg er lei av å bli behandla som dritt. Men når han er ute hele natta for å "hore" seg så er han alikevel verdens beste pappa. Er så sliten og lei av å bli brytet ned hele tiden. Han sa i dag at jeg må hente barnet på barnehagen i dag og det vil jeg selvfølgelig gjøre. Han sa at jeg må slutte å lage drama. Med andre ord så mener han at jeg bare må akseptere alt han gjør mot meg og holde kjeft. Fordi når gjør opprør så lager JEG drama og da er det MIN skyld at dette går utover barnet. Jeg vil være med barnet i noen timer men samtidig så blir jeg kvalm bare av å være i dette huset da jeg vet at med en gang han kommer hjem så kommer han til å begynne med pisspreiket som han har drevet med i alle år. Sånn som i går så sa han at han ikke låste døra med vilje. Neeeeidaa helt tilfeldig at han låste døra oppe når jeg var ute. Når han har tatt min nøkkel for å ikke gjøre dette mot han når han kommer å går som han vil. 

Jeg har bare lyst til å ta med barnet men da spiller han på samvittigheten min at det er slemt det jeg gjør mot han og at han også har rett til å være med barnet. Det som er mest proviserende med dette er jo at han aldri er med oss når vi er hjemme. Han bare jobber, kommer hjem fra jobb, sitter med tryne på mobilen hele tide  eller så er han med venner. Og så når fredagen kommer da er det venner fra fredag til søndag, oppe hele natta og sove hele dagen. Men med en gang jeg tar med ungen og drar jaaa da har han liksom rett til å være med barnet...jeg føler meg sååå fanget og leeeiii!! 

Anonymkode: c39cc...562

Du bestemmer faktisk selv over ditt eget liv. Hvis du velger å være sammen med denne psykopaten, så er det et valg du gjør selv. Det er nok helt åpenbart for resten av verden at denne mannen ikke fortjener noe annet enn å være singel til evig tid, på linje med andre psykopater.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...