Gå til innhold

Uerfaren kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er helt sjokkert nå - typen min fortalte meg i kveld at gjennom et 17 år langt forhold opplevde han aldri å få så mye som én blowjob. Jeg runket han til han kom siden jeg har mensen nå og etterpå sa han "herregud, jeg har aldri opplevd å bli runket til orgasme før". Eksen ville nesten ikke ha sex engang og de hadde heller aldri sex utenfor sengen. Kjente at jeg fikk helt vondt i meg på hans vegner 😱 Nå skal han ihvertfall få mye kos av meg fremover. Merker at dette har ødelagt selvbilde hans veldig, og han er veldig nervøs og det virker som han rett og slett skammer seg når vi snakker om sex ol. Som om det er tabu å snakke om og han blir veldig flau. Han har komt seg en del siden vi først begynte å ha sex, da jeg er en veldig seksuell og åpen person. Nå kan vi snakke mye mer om sex uten at han blir helt rar. Kjenner at det er litt opphissende at jeg er hans første med "alt" utenom vanlig penetrering, og får lyst til å gjøre så mye rart med han nå 😅 Samtidig som jeg synest skikkelig synd i han.

Skjønner ikke at det er mulig engang jeg, synes det er veldig spesielt at en kvinne ikke gidder å gjøre noe som helst utenom å bare "ligge der" en sjelden gang og ikke ønsker mannen sin nytelse. Er dette vanlig liksom?

Anonymkode: d19a8...11d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange jenter som bare ligger der og vil ta imot :)

Anonymkode: d220f...0de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er helt sjokkert nå - typen min fortalte meg i kveld at gjennom et 17 år langt forhold opplevde han aldri å få så mye som én blowjob. Jeg runket han til han kom siden jeg har mensen nå og etterpå sa han "herregud, jeg har aldri opplevd å bli runket til orgasme før". Eksen ville nesten ikke ha sex engang og de hadde heller aldri sex utenfor sengen. Kjente at jeg fikk helt vondt i meg på hans vegner 😱 Nå skal han ihvertfall få mye kos av meg fremover. Merker at dette har ødelagt selvbilde hans veldig, og han er veldig nervøs og det virker som han rett og slett skammer seg når vi snakker om sex ol. Som om det er tabu å snakke om og han blir veldig flau. Han har komt seg en del siden vi først begynte å ha sex, da jeg er en veldig seksuell og åpen person. Nå kan vi snakke mye mer om sex uten at han blir helt rar. Kjenner at det er litt opphissende at jeg er hans første med "alt" utenom vanlig penetrering, og får lyst til å gjøre så mye rart med han nå 😅 Samtidig som jeg synest skikkelig synd i han.

Skjønner ikke at det er mulig engang jeg, synes det er veldig spesielt at en kvinne ikke gidder å gjøre noe som helst utenom å bare "ligge der" en sjelden gang og ikke ønsker mannen sin nytelse. Er dette vanlig liksom?

Anonymkode: d19a8...11d

Du er sikkert en mann som vil vise svarene dine til kjærringa di...

Anonymkode: add6e...c0d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er sikkert en mann som vil vise svarene dine til kjærringa di...

Anonymkode: add6e...c0d

Nei, jeg er ikke en mann 😝 Jeg bare synest at dette var utrolig spesielt. Mulig bare jeg er rar da men.

Anonymkode: d19a8...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt sjokkert nå - typen min fortalte meg i kveld at gjennom et 17 år langt forhold opplevde han aldri å få så mye som én blowjob. Jeg runket han til han kom siden jeg har mensen nå og etterpå sa han "herregud, jeg har aldri opplevd å bli runket til orgasme før". Eksen ville nesten ikke ha sex engang og de hadde heller aldri sex utenfor sengen. Kjente at jeg fikk helt vondt i meg på hans vegner 😱 Nå skal han ihvertfall få mye kos av meg fremover. Merker at dette har ødelagt selvbilde hans veldig, og han er veldig nervøs og det virker som han rett og slett skammer seg når vi snakker om sex ol. Som om det er tabu å snakke om og han blir veldig flau. Han har komt seg en del siden vi først begynte å ha sex, da jeg er en veldig seksuell og åpen person. Nå kan vi snakke mye mer om sex uten at han blir helt rar. Kjenner at det er litt opphissende at jeg er hans første med "alt" utenom vanlig penetrering, og får lyst til å gjøre så mye rart med han nå 😅 Samtidig som jeg synest skikkelig synd i han.

Skjønner ikke at det er mulig engang jeg, synes det er veldig spesielt at en kvinne ikke gidder å gjøre noe som helst utenom å bare "ligge der" en sjelden gang og ikke ønsker mannen sin nytelse. Er dette vanlig liksom?

Anonymkode: d19a8...11d

Om jeg bare hadde funnet en kvinne som følte seg like lidenskaplig en eneste kveld, som det du gjør for mannen din. Har ikke lyst å dø som jomfru. 

Anonymkode: fd420...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg bare hadde funnet en kvinne som følte seg like lidenskaplig en eneste kveld, som det du gjør for mannen din. Har ikke lyst å dø som jomfru. 

Anonymkode: fd420...300

Det finner du!! 😊 Hvor gammel er du da?

Anonymkode: d19a8...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er rask til å dømme. Hva vet du om denne damens fortid eller begrunnelse for dette? Mye mulig hun sliter med noe. 

Anonymkode: 96914...de4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme med min kjæreste. Aldri en blowjob, aldri snakket om sex. Han fikk da vel sjokk da han møtte meg :P 

Men nå sliter vi også, fordi han selv er fornøyd med rutinesex, og jeg begynner å kjede meg. Har tatt det opp flere ganger at jeg liker litt variasjon, men likevel er det jeg som tar initiativ 90% av gangene, og da blir det enten en kjapp en hvor jeg ikke kommer, eller så blir det den vanlige rutinen. Jeg kan dra i gang noe mer spennende, han er med da, men det er slitsomt å alltid være den som gjør det.

Anonymkode: cf7c0...23b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert det er like svart hvitt som du tror. Jeg har vært i et forhold i mange år, og det er lenge siden jeg gav han en blow job, men føler ikke det bare er min feil, fordi han aldri har vært en superelsker i utgangspunktet og gadd aldri å prøve eller å prøve å lære å bli en bedre elsker, og da gir man opp. For det er slitsomt å være den som må ta initiativet til alt, men likevel aldri blir tilfredsstilt av partneren sin fordi han enten ikke gidder eller er for lat til å prøve å bli en superelsker. 

Anonymkode: 933af...1fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også med en mann som sa han ikke var vant til sånne ting. Sa han aldri hadde opplevd at jenta selv tok initiativ til å ri han, at han ble veldig overrasket første gang jeg sugde han, positivt overrasket at jeg "var med" og ikke bare lå der osv. Samme mannen sa i forbifarten en gang at jeg aldri hadde tatt initiativ til noe, så hvor sant noe av det andre var vet jeg ikke lenger.. 

Anonymkode: f978d...07d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Samme med min kjæreste. Aldri en blowjob, aldri snakket om sex. Han fikk da vel sjokk da han møtte meg :P 

Men nå sliter vi også, fordi han selv er fornøyd med rutinesex, og jeg begynner å kjede meg. Har tatt det opp flere ganger at jeg liker litt variasjon, men likevel er det jeg som tar initiativ 90% av gangene, og da blir det enten en kjapp en hvor jeg ikke kommer, eller så blir det den vanlige rutinen. Jeg kan dra i gang noe mer spennende, han er med da, men det er slitsomt å alltid være den som gjør det.

Anonymkode: cf7c0...23b

Det her er interessant. Det første jeg tenkte på da jeg leste HI var at mannen ikke er uten skyld. Jeg er mann selv, og er veldig bevisst mitt ansvar for å få det sexlivet jeg ønsker. Hadde ikke dama vært interessert hadde jeg funnet måter å gjøre henne interessert på, eller avsluttet. Så at typene deres ikke bare har vært uheldige med ekser, men rett og slett ikke er så interessert i sex selv i lengden, virker opplagt for meg.

Anonymkode: de5d1...f3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke forbauset for å si det slik.

Det ikke så rent uvanlig å støte på kvinner som har en slags "misjonærstilling og ikke annet"- holdning. Akkurat hvorfor det er slik, er ikke interessant her å diskutere, derfor spekulerer jeg ikke videre på det. Det holder å konstatere at.

Å presse på kvinna et seksuelt handlingsmønster hun ikke er komfortabel med, ikke vil ha, ikke ønsker, eller hun synes er ekkelt, er uaktuelt. Så hva gjør man da?

Vel, det er utrolig mange menn som føler seg forpliktet i et forhold: "Du er i forhold. Ta vare på det å jobb for å få det til å fungere koste hva det koste vil." Det er forventninga. Og den vanlige måten å oppdra gutter til menn på, er å få de til å svare forventninger i stedet for å leve sitt eget liv. (Flere burde sett på og lært av anekdoten om Aleksander den store og Diogenes i Korint).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er helt sjokkert nå - typen min fortalte meg i kveld at gjennom et 17 år langt forhold opplevde han aldri å få så mye som én blowjob. Jeg runket han til han kom siden jeg har mensen nå og etterpå sa han "herregud, jeg har aldri opplevd å bli runket til orgasme før". Eksen ville nesten ikke ha sex engang og de hadde heller aldri sex utenfor sengen. Kjente at jeg fikk helt vondt i meg på hans vegner 😱 Nå skal han ihvertfall få mye kos av meg fremover. Merker at dette har ødelagt selvbilde hans veldig, og han er veldig nervøs og det virker som han rett og slett skammer seg når vi snakker om sex ol. Som om det er tabu å snakke om og han blir veldig flau. Han har komt seg en del siden vi først begynte å ha sex, da jeg er en veldig seksuell og åpen person. Nå kan vi snakke mye mer om sex uten at han blir helt rar. Kjenner at det er litt opphissende at jeg er hans første med "alt" utenom vanlig penetrering, og får lyst til å gjøre så mye rart med han nå 😅 Samtidig som jeg synest skikkelig synd i han.

Skjønner ikke at det er mulig engang jeg, synes det er veldig spesielt at en kvinne ikke gidder å gjøre noe som helst utenom å bare "ligge der" en sjelden gang og ikke ønsker mannen sin nytelse. Er dette vanlig liksom?

Anonymkode: d19a8...11d

Litt som meg dette. Har hatt et kjedelig eller ikke eksisterende sexliv i mange år. Så kom hun inn i livet mitt og var veldig åpen og fin rundt alt som har med sex å gjøre. Jeg har blitt en ny mann av det. Han trenger nok en som deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, det er helt vanlig, men jeg tror det er fordi mange kvinner ender opp med en mann som er trygghet og materielle goder først. Så finner hun er hun virkelig tenner på etter skilsmissen. Jeg har også levd sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt sjokkert nå - typen min fortalte meg i kveld at gjennom et 17 år langt forhold opplevde han aldri å få så mye som én blowjob. Jeg runket han til han kom siden jeg har mensen nå og etterpå sa han "herregud, jeg har aldri opplevd å bli runket til orgasme før". Eksen ville nesten ikke ha sex engang og de hadde heller aldri sex utenfor sengen. Kjente at jeg fikk helt vondt i meg på hans vegner 😱 Nå skal han ihvertfall få mye kos av meg fremover. Merker at dette har ødelagt selvbilde hans veldig, og han er veldig nervøs og det virker som han rett og slett skammer seg når vi snakker om sex ol. Som om det er tabu å snakke om og han blir veldig flau. Han har komt seg en del siden vi først begynte å ha sex, da jeg er en veldig seksuell og åpen person. Nå kan vi snakke mye mer om sex uten at han blir helt rar. Kjenner at det er litt opphissende at jeg er hans første med "alt" utenom vanlig penetrering, og får lyst til å gjøre så mye rart med han nå 😅 Samtidig som jeg synest skikkelig synd i han.

Skjønner ikke at det er mulig engang jeg, synes det er veldig spesielt at en kvinne ikke gidder å gjøre noe som helst utenom å bare "ligge der" en sjelden gang og ikke ønsker mannen sin nytelse. Er dette vanlig liksom?

Anonymkode: d19a8...11d

Smart fyr. Han vet å ordne seg ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk ikke det er helt uvanlig med "kjedelige" damer seksuelt sett, uansett årsak til at de har blitt sånn. Min nye, nåværende kjæreste har f eks aldri blitt sugd av en kjæreste før, i en alder av 42 år og med fire kjærester av litt varighet, før han ble sammen med meg.

På meg virker det som et damefenomen å være kjip i senga, jeg hører nær sagt aldri om menn som kun vil en stilling, men jevnlig om damer som kun vil ditt og ikke datt. 

Jeg tror vi damer kan bli litt opphengt i hvordan vi ser ut under akten og at det i en del tilfeller er det som ødelegger. Tenk heller på at mannen vil sette pris på at du er med og at du gir uttrykk for at du nyter. Kjæresten min sier at det er digg at jeg lager lyder og på den måten viser at jeg nyter sexen, noe han heller ikke hadde opplevd før..

Anonymkode: 19a82...bbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min mann var i 10 år gift med en kvinne som aldri rørte hans penis. Han måtte runke den stiv, og så føre den inn i henne. Hun rørte den aldri med hånden, og munnen var det selvfølgelig ikke snakk om. 

Jeg klarer ikke å forstå hvordan noen kan være slik, og heller ikke hvordan noen blir værende i et slikt forhold så lenge. 

Nå må det innrømmes at min mann var utro mot henne de siste årene, så han klarte egentlig ikke å leve med det så lenge som 10 år. 

Anonymkode: 1ff31...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mann var i 10 år gift med en kvinne som aldri rørte hans penis. Han måtte runke den stiv, og så føre den inn i henne. Hun rørte den aldri med hånden, og munnen var det selvfølgelig ikke snakk om. 

Jeg klarer ikke å forstå hvordan noen kan være slik, og heller ikke hvordan noen blir værende i et slikt forhold så lenge. 

Nå må det innrømmes at min mann var utro mot henne de siste årene, så han klarte egentlig ikke å leve med det så lenge som 10 år. 

Anonymkode: 1ff31...18c

Jeg skjønner det godt jeg. Etter jeg har begynt å følge med på hva som skrives her inne skjønner jeg ennda bedre hvorfor det er slik.

Det finnes så utrolig mange damer som går rundt med "kommeklipp å strikkagense" å tror de er verdens navle. Alle menn henger på slep etter dem som noen sikklende vesen som bare tenker med pikken å i tillegg ikke har andre tilbud enn det fatet de er interessert i å gi. Disse damene synes også det er greit med utroskap når de selv har det litt dårlig mentalt. De skal bare ta å ikke gi noe tilbake. 

Hvor mange menn har ikke blitt svartmalt av slike kvinnfolk? 

Så kommer det endelig å heldigvis for noen en dame inn i livet til en stakkar som ikke er sånn. Ei som virkelig er interessert i å dele på oppgavene. Alle oppgaver. Hun vil jo da selvfølgelig bli oppfattet som en gudinne noe hun kansje også er, men problemet her er at hun solen der ikke klarer å varme nok til at disse strikkagenserne forsvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror faktisk ikke det er helt uvanlig med "kjedelige" damer seksuelt sett, uansett årsak til at de har blitt sånn. Min nye, nåværende kjæreste har f eks aldri blitt sugd av en kjæreste før, i en alder av 42 år og med fire kjærester av litt varighet, før han ble sammen med meg.

På meg virker det som et damefenomen å være kjip i senga, jeg hører nær sagt aldri om menn som kun vil en stilling, men jevnlig om damer som kun vil ditt og ikke datt. 

Jeg tror vi damer kan bli litt opphengt i hvordan vi ser ut under akten og at det i en del tilfeller er det som ødelegger. Tenk heller på at mannen vil sette pris på at du er med og at du gir uttrykk for at du nyter. Kjæresten min sier at det er digg at jeg lager lyder og på den måten viser at jeg nyter sexen, noe han heller ikke hadde opplevd før..

Anonymkode: 19a82...bbd

Huff. Kjæresten min er også 42, noe som gjør det enda mer sykt enn om han hadde vært 25 og aldri blitt sugd før. Men i et så langt forhold og gjennom 42 år, det forstår jeg ikke. 

Det er sant - man hører alltid om at det er kvinner som er ensformige og kjedelige i senga. Ikke at man må gjøre crazy stuff hele tiden, men å ikke ville prøve å gjøre noe godt for kjæresten sin? Kjæresten min har heller aldri opplevd at noen har sluppet seg løs som det jeg gjør under sex, så jeg fikk faktisk spørsmål en gang om jeg overdrev det eller faket at det var bra. Da fikk jeg skikkelig vondt i meg!

Ts

Anonymkode: d19a8...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså - jeg og mannen min har hatt et ca. like langt forhold. Hvis vi går fra hverandre, er jeg ikke i tvil om at en eventuell ny kjæreste vil høre mye rart ;). Både om hva slags grusomt kvinnemenneske jeg har vært og hvor kjip jeg har vært i sengen. Han kunne sikkert klaget over mangel på BJs og generelt mangel på sex de siste årene av forholdet.

MIN versjon ville derimot vært ganske annerledes.... at han var sjenert og tilkneppet i sengen, at hans manglende erfaring (før meg) gjorde ham til en usikker og tafatt elsker, at han sjelden/aldri tok initiativ og dermed mistet jeg piffen, at han heller ikke var særlig keen på å gå ned på meg, at det generelt var lite variasjon i sexlivet, at han ikke var så veldig opptatt av hvorvidt jeg kom eller ei, at vi hadde ganske forskjellig tenningsmønster og dermed egentlig var ganske inkompatible i sengen. OG at han ikke smakte særlig bra.  

Ikke tenk at hans versjon er den eneste sannheten ;)

 

Anonymkode: 69a32...0b8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...