Gå til innhold

Ute av datinggamet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært singel i et par år og turte endelig å treffe en mann fra Tinder. Vi møttes for en måned siden og hadde fantastisk kjemi, noe han og syntes. Vi har møtt hverandre over 10 ganger siden den tid, overnattet, kysset, hatt sex, fine samtaler og alt har bare klaffet skikkelig. Vi har den dag i dag ikke sett hverandre på en uke fordi vi begge har hatt barn denne uken. Vi skriver hver dag, snapper og flørter. Alltid nattanuss over melding og det er ingenting som tyder på at han ikke føler det samme som meg eller er en player. Han skriver ofte at han savner meg og jeg er så god å klemme på. Meeeen... Jeg hadde håpet på at han sendte melding i kveld å avtalte å møtes en av de neste dagene. Men den gang ei.

Jeg vil ikke virke pushy, og er så absolutt ikke vant til dette datingstyret. Han har selv sagt at han er litt dårlig på å planlegge, så begge har vært litt sånn "Hva gjør du etter jobb i dag? Lyst til å komme en tur?".

Er det et dårlig tegn at han ikke har spurt når vi kan møtes igjen når vi ikke har sett hverandre på en uke? Eller kan det være at han tar det litt som en selvfølge at vi møtes snart, siden vi snakket om det tidligere i uken og jeg ikke trenger å føle meg som en forelska og dramatisk fjortis? :fnise:

Anonymkode: ad67f...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bifftomat

Hvorfor skal bare han ta initiativ til å invitere/avtale noe? Det kan du også gjøre. Er du redd for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bifftomat skrev:

Hvorfor skal bare han ta initiativ til å invitere/avtale noe? Det kan du også gjøre. Er du redd for det?

Neida, jeg er ikke det. Tatt initiativ flere ganger til det og sa på fredag at jeg håpet jeg snart så han igjen 😊 men vi skrev litt i stad, og da når han ikke svarte på siste melding så sender jeg ikke enda en. Dersom han skriver noe mer i kveld, så har jeg ikke noe problem å spørre hva han skal i morgen. Men jeg misliker å mase. Prøver å late som jeg tar det knusende med ro, og så kan jeg få ut litt uroligheter her heller 😉 Ts

Anonymkode: ad67f...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida, jeg er ikke det. Tatt initiativ flere ganger til det og sa på fredag at jeg håpet jeg snart så han igjen 😊 men vi skrev litt i stad, og da når han ikke svarte på siste melding så sender jeg ikke enda en. Dersom han skriver noe mer i kveld, så har jeg ikke noe problem å spørre hva han skal i morgen. Men jeg misliker å mase. Prøver å late som jeg tar det knusende med ro, og så kan jeg få ut litt uroligheter her heller 😉 Ts

Anonymkode: ad67f...c42

Men det er forskjell på å skrive at man håper man ser den andre igjen snart, og konkret spørre om dere skal sees i morgen for eksempel. Når man skriver håper å se deg snart, så legger man ballen hos den andre og ingen av dere tar egentlig initiativ. Når ting har gått så fint for dere og dere flørter og styrer på når dere ikke har mulighet til å møtes, så er det ikke masing å være mer direkte. Om han er dårlig på å planlegge så er han kanskje dårlig på å ta initiativ til å legge planer om å treffe deg uten at det blir veldig spontant. Spontant er fint det og, men det er jo deilig å gå og glede seg et par dager i forveien og synes jeg, når man er forelsket. Så jeg synes ikke det er noe dårlig tegn at han ikke har direkte spurt deg om dere skal treffes. Dårlig tegn ville jeg sett på om du direkte hadde spurt, og han nølte og svarte vagt tilbake. Men med forelskelse kommer jo ofte denne usikkerheten og i begynnelsen, når man ikke kjenner hverandre så alt for godt

Anonymkode: f5dbe...998

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er forskjell på å skrive at man håper man ser den andre igjen snart, og konkret spørre om dere skal sees i morgen for eksempel. Når man skriver håper å se deg snart, så legger man ballen hos den andre og ingen av dere tar egentlig initiativ. Når ting har gått så fint for dere og dere flørter og styrer på når dere ikke har mulighet til å møtes, så er det ikke masing å være mer direkte. Om han er dårlig på å planlegge så er han kanskje dårlig på å ta initiativ til å legge planer om å treffe deg uten at det blir veldig spontant. Spontant er fint det og, men det er jo deilig å gå og glede seg et par dager i forveien og synes jeg, når man er forelsket. Så jeg synes ikke det er noe dårlig tegn at han ikke har direkte spurt deg om dere skal treffes. Dårlig tegn ville jeg sett på om du direkte hadde spurt, og han nølte og svarte vagt tilbake. Men med forelskelse kommer jo ofte denne usikkerheten og i begynnelsen, når man ikke kjenner hverandre så alt for godt

Anonymkode: f5dbe...998

Takk for et godt innlegg 😊 du har nok rett. Jeg er nok innerst inne bare redd for å bli avvist om han ikke kan møtes. Selv om jeg innerst inne vet at om han ikke hadde hatt mulighet så hadde han foreslått eventuelt neste dag. Men jeg er satt sammen sånn at om han stopper å svare, dersom vi bare snakker om noe vas, så tenker jeg at han skal ta kontakt neste gang. Jeg vil liksom ikke skremme han vekk ved å bli den dama som MÅ snakke med han hele tiden. Så jeg får vel bare kanskje vente på at han skriver igjen, og så foreslå å møtes. 

Ts

Anonymkode: ad67f...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...