Gå til innhold

Kan samtale med psykolog gjøre en lykkelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Axl Rose
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det hjelper nok å ha en livspartner også. 

Anonymkode: 66f01...855

Hvis det er rett livspartner men ikke ellers. Mange av mine partnere har jeg vært ulykkelig med. På grunn av feil partnere og noen var så helvetes frekk.

Hjelper litt med gode venner. Mye mer enn en livspartner, men lykkelig nok blir jeg aldri så lenge jeg lever.

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16.1.2018 den 11.55, Axl Rose skrev:

Hvis det er rett livspartner men ikke ellers. Mange av mine partnere har jeg vært ulykkelig med. På grunn av feil partnere og noen var så helvetes frekk.

Hjelper litt med gode venner. Mye mer enn en livspartner, men lykkelig nok blir jeg aldri så lenge jeg lever.

Hva er årsaken til at du mener du aldri blir lykkelig? Bare lurer på hvorfor du er så sikker? 

Har du vært i behandlinger/samtaleterapi e.l? 

Jeg kjenner igjen tankegangen. Jeg tenker ofte at jeg aldri kommet til å bli ordentlig lykkelig. Syns det er trist å tenke på, men det er sånn det føles. TS. 

Anonymkode: 49caf...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er årsaken til at du mener du aldri blir lykkelig? Bare lurer på hvorfor du er så sikker? 

Har du vært i behandlinger/samtaleterapi e.l? 

Jeg kjenner igjen tankegangen. Jeg tenker ofte at jeg aldri kommet til å bli ordentlig lykkelig. Syns det er trist å tenke på, men det er sånn det føles. TS. 

Anonymkode: 49caf...339

På grunn av alle dårlige minner og fremtiden ser ikke akkurat så lys ut. Ja, men føler ikke samtaler hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...